OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mrdnmz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 954
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 256,778

Etiketler

O zaman sıkıntı daha büyük olabilir. Beyin kontrolü gerekli olabilir.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Acaba diyorum bobini bosch aldım kablolar ise WORG marka acaba bundan kaynaklı olabilirmi bujilerinde markalarını bilmiyorum buji anahtarını bulur bulmaz kontrol edecegim ne marka takmış usta diye.

İnşallah beyinden değildir

birde arabanın çekişi sıkıntılı gibiydi. alt devirler yoktu diyebilirim. Bobin, buji ve kabloları degisince psikolojikmidir bilmiyorum ama bir iyileşme hissediyorum veya arabaya alıştığım için benimsemiş de olabilirim
 

Arkadaşlar hepinize selamlar sizden yardım istiyorum bir frontera düşünüyorum ailecek bineceğim ara sıra doğa gezisi yapacağım yakıt vergiye düşünürsek hangi modelini tavsiye edersiniz
 

Merhaba Ankaradan yazıyorum aranıza yeni katıldım 97 model 2.2 frontera sahibi oldum iyi oldu kötümü zaman gösterecek



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 



Fronteracılar nerde hiç hayat yok


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Arkadaşlar merhaba
3.2 v6 arazi vitestiyle ilgili bilgi sahibi arkadaşların yardımına ihtiyacım var. Arazi vitesi difklock tuşu aktif olmadan devreye alamıyorum bu normal midir?
Tuşa basıp vitesi N pozisyonuna alıp arazi vitesini 4l pozisyonuna getiriyorum , sonrasında difklock tuşunu kapatınca difklock ikaz lambası çok hızlı şekilde yanıp sönmeye başlıyor. Bu vites Nasıl kullanılır bilen arkadaşlar yardım ı olursa çok sevinirim
 


Facebook ta frontera sayfasına bu soruyu yöneltirseniz daha hızlı cevap alırsınız burda hayat yok


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Arkadaşlar, bugün 3.2 aracımla Avrupa yakasından Anadolu tarafına geçtikten sonra şehir içinde bir noktada sağa çekip bir 10 dakika bir işin hallolmasını beklerken araç aniden stop etti. Nadiren de olsa rölantide bir hareketlilik oluyordu aşağı yukarı ancak ilk kez stop etti. İşin enteresanı kalorifer ısıtmaya, müzik de çalmaya devam ediyordu ancak motor devri aniden 0'a indi. hemen kontağı kapatıp tekrar çalıştırdım ve motordan hafif bir "tak" sesinden sonra sorunsuz çalıştı ve şu anda bir sıkıntı yok.

Bu neden olmuş olabilir, neyi kontrol ettirmem gerekir?
 


Malesef onlarca sebebi olabilir. İlk etapta sensörler ve lpg filtresini kontrol ettirmenizi önerebilirim. Rolantide hareketlilik araç sıcakken de oluyorsa hava debimetresi ya da rölanti kelebeği arıza yapmış olması muhtemel.

Saygılar
 



merhaba arkadaslar. 97 model frontera 2.2 sahibiıiyim.hava akışmetremde sorun var yenisi bulmak oldukca zor ve pahalı.yan sanayilerde pek uyum saglamıyo. lada nivalarınkiyle aynı oldugu söylenmiş forumda ama takıp deneyen varmı hiç