Opel Frontera; Sabah Çalışmama problemi ?..

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Playmoon Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 7
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,654

Playmoon

Geldim, Gördüm, Yendim ...
Mesajlar
41
Tepkime Puanı
0
Yer
Ankara
Arkadaşlar merhaba opel frontera 1998 2.2 lpgli aracım bu seferde sabahları çalışmamaya başladı. biraz anlatayım sabahları aracı çalıştırırken gaza basınca motor çalışmıyor fakat gaz pedalına ellemeden 5- 10 defa kontağı çevirince çalışmaya başlıyor çalıştıktan sonra bir süre rolantide beklemem gerekiyor eğer çalıştıktan sonrada rolantide beklemeyip gaz pedalına basarsam ara istop ediyor.
aküyü söküp ecuyu sıfırlamaya çalıştım (5 saat) ama olmadı
2 gün sadece benzinde kullandım yine çalışmadı.
başından bu olaylar geçen arkadaşlar lütfen yardım edin.
 

Etiketler

Ynt: Çalışmama problemi

marş sistemini (kontak,marş motoru ve dinamo) yani elk. bağlantılarını-şebekeyi kontrol ettir... :smiley:
 

Ynt: Çalışmama problemi

öncelikle aracın ısı sensörünü degiştirin yada ısı müşürü sabahları aracı soguk algılamadıgı için beyne hatalı komut gönderir ve arac yanlış karışımla calışmak ister buda bujılerin ıslanmasına aracın rolantide gaz yememesine neden olur normal şartlarda arac sogukken marşa bastıgınızda relantisi bir miktar yüksek calışır bu soguk calışma konumudur tabiki bu aradada aracın bujı ve bujı kablolarınıda elden gecirin bakımlarını yaptırın
 

Ynt: Opel Frontera; Sabah Çalışmama problemi ?..

uzun süredir girmedim cevaplardan elektrik arızası olduğunu anlıyorum yani herkezin ortak fikri bi baktırıcam komple sorunu ve çözümü yazıcam ilgilendiğiniz için teşekkürler.
 



Ynt: Opel Frontera; Sabah Çalışmama problemi ?..

lpg yi devre dışına aldığında normal çalışıyomu? öyleyse lpg ciye de bi baktır..
 

Ynt: Opel Frontera; Sabah Çalışmama problemi ?..

arkadaşlar sorun çözüldü. motorun arkasındaki sıcaklık müşürünün kablosu kopmuş. Yardımlarınız için tekrar teşekkürler
 

Ynt: Çalışmama problemi

reis28' Alıntı:
öncelikle aracın ısı sensörünü degiştirin yada ısı müşürü sabahları aracı soguk algılamadıgı için beyne hatalı komut gönderir ve arac yanlış karışımla calışmak ister buda bujılerin ıslanmasına aracın rolantide gaz yememesine neden olur normal şartlarda arac sogukken marşa bastıgınızda relantisi bir miktar yüksek calışır bu soguk calışma konumudur tabiki bu aradada aracın bujı ve bujı kablolarınıda elden gecirin bakımlarını yaptırın

bravo reis28. hemen doğru teşhisi koymuşsunuz.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,740
Mesajlar
1,522,991
Kayıtlı Üye Sayımız
166,557
Kaydolan Son Üyemiz
Takezo

SON KONULAR



Geri
Üst