Daha önce değişik başlıklar altında da yazmıştım, birkaç haftalık 1998 RRC otomatik sahibiyim. Aracı satın aldığım Fatih Zorlu ve bu siteden Engin Dağhan Bey'in tavsiyeleriyle aracımın bakımlarını yaptırmak için Oktay Usta'ya (Maslak) doğru giderken 15 yıldır tanıdığım tüm ustaların panoraması oluşuyordu gözümün önünde: "Orta yaşlı, dudaklarının arasında sigarasını ısırmış ve yeni araç görmekten bıkmış".
Atölyeye girdiğimde, gülümsemeyi ortak bir vücut dili olarak kullanan çalışanlardan en küçüğüne Oktay'ı sorduğum anda o da üst kattaki ofisinden aşağı iniyordu. Yüzünde gülümseme, gözlerinde samimiyet olan genç bir insanla karşılaştım. Hemen tanıştık ve yarım saat sonra ben çayımı içerken aracımın kaputu açılmıştı.
Bütün bu pozitif detayları başarılı bir pazarlama stratejisi örneği olarak anlatmıyorum, öyle olsaydı rahatlıkla anlayacak kadar uzun zamandır bir iletişim akademisyeni olarak çalışıyor ve şirketlere "etkili iletişim", "takım çalışması" gibi kişisel gelişim eğitimleri veriyorum. Bahsettiğim şey, işini iyi yapmaktan kaynaklı güven ve huzur.
Gelelim benim RR Classic'e. Tüm ana bakımları yapıldı; buji ve kabloları, yağ, filtre ve antifiz gibi ilk akla gelenlerin yanında en önemlisi bozuk akışmetresi bir çıkma ile değiştirildi. Çalışmayan elektrik aksamları onarıldı. Sabah 10:30'da başlayıp öğleden sonra 15:00'de biten sürecin sonunda motorun sesi dahi değişmişti. Aracın off-road için hazırlanması adına ilk yapılacakları (ucuzdan pahallıya
belirlediğimiz gürül gürül yanan yağ sobasının başında ya da arabanın altında sorduğum onlarca soruya sabırla cevap veren tüm atölye çalışanlarına ilgileri ve dostlukları için teşekkürler.
Atölyeye girdiğimde, gülümsemeyi ortak bir vücut dili olarak kullanan çalışanlardan en küçüğüne Oktay'ı sorduğum anda o da üst kattaki ofisinden aşağı iniyordu. Yüzünde gülümseme, gözlerinde samimiyet olan genç bir insanla karşılaştım. Hemen tanıştık ve yarım saat sonra ben çayımı içerken aracımın kaputu açılmıştı.
Bütün bu pozitif detayları başarılı bir pazarlama stratejisi örneği olarak anlatmıyorum, öyle olsaydı rahatlıkla anlayacak kadar uzun zamandır bir iletişim akademisyeni olarak çalışıyor ve şirketlere "etkili iletişim", "takım çalışması" gibi kişisel gelişim eğitimleri veriyorum. Bahsettiğim şey, işini iyi yapmaktan kaynaklı güven ve huzur.
Gelelim benim RR Classic'e. Tüm ana bakımları yapıldı; buji ve kabloları, yağ, filtre ve antifiz gibi ilk akla gelenlerin yanında en önemlisi bozuk akışmetresi bir çıkma ile değiştirildi. Çalışmayan elektrik aksamları onarıldı. Sabah 10:30'da başlayıp öğleden sonra 15:00'de biten sürecin sonunda motorun sesi dahi değişmişti. Aracın off-road için hazırlanması adına ilk yapılacakları (ucuzdan pahallıya