Ynt: Off-Road İçin Traktör Yada Panzer Lastiği Seçimi
Gültekin arkadaşım, off-road'da büyük lastik avantajdır. Fakat bunu abartmamak lazım.
Off-road aracı yaparken hedef, tüm engelleri aşacak, hiç bir yerde kalmayacak bir araç yapmak değildir.
Dört çeker araçlar bu iş için sadece gerekli ekipmanlardır. Önemli olan engelleri beyin ve vücut yardımı ile aşmaktır.
Atilla'ya sor, o da bilir. Off-road'da araçları zorlamamak, vinç kullanmaktan korkmamak gerekir.
Bir de ekip ruhu, ekip dayanışması ve ekip çalışması diye bir şeyler var. Off-road sporunun gerçek hoşlukları...
Eli ayığı gayet düzgün olan off-road aracını, bir "ucubeye" çevirmenden korkarım doğrusu.
Denemeler ve farklı bir şeyler yapmayı seviyorsan da, aracına "off-road aracı" deme en azından.
Kolay gelsin, kal sağlıcakla...
Gültekin arkadaşım, off-road'da büyük lastik avantajdır. Fakat bunu abartmamak lazım.
Off-road aracı yaparken hedef, tüm engelleri aşacak, hiç bir yerde kalmayacak bir araç yapmak değildir.
Dört çeker araçlar bu iş için sadece gerekli ekipmanlardır. Önemli olan engelleri beyin ve vücut yardımı ile aşmaktır.
Atilla'ya sor, o da bilir. Off-road'da araçları zorlamamak, vinç kullanmaktan korkmamak gerekir.
Bir de ekip ruhu, ekip dayanışması ve ekip çalışması diye bir şeyler var. Off-road sporunun gerçek hoşlukları...
Eli ayığı gayet düzgün olan off-road aracını, bir "ucubeye" çevirmenden korkarım doğrusu.
Denemeler ve farklı bir şeyler yapmayı seviyorsan da, aracına "off-road aracı" deme en azından.
Kolay gelsin, kal sağlıcakla...