Keyif için hafif araç sürerken, kesintisiz tork değişimi konfor sağlayabilir yazdığınız gibi ama özellikle çekme karavan çekerken böyle bir özellik istemem. Tam yokuş çıkarken vites düşürünce , rezerve tork artışı, çekme karavan çeken aracı canlandırır. Ya da düz yolda ivmeyi artıralabilmek için rezerv tork artışı gerekir ki, bunu en hızlı vites düşürerek yapabilirsiniz arkanızda çekme karavan var iken. Özellikle common rail araçlarda bu özellik candır. Tam rampada, yakıt da pahalı diye yavaş yavaş çıkarken, arkadan selektör yapıp rahatsız edenlere karşı, vites düşürüp gazı kökleyince arkadan bakar kalırlar. Kısacası hafif araç sürerken hissedilmeyen ama zorlu iş yaparken, örneğin rampada karavan çekerken , tork ihtiyacı olduğunda rezerve tork, hızlı reaksiyon için gereklidir.