yeniarkadaş
Ana Kamp
Merhabalar...
Forum' a üye olduğumda Jeep ( J5, WILLYS, TUZLA) sahibi olabilmeyi hayal ediyordum. Ama, araştırma ve incelemelerim sonucunda LADA NIVA' nın, benim beklentilerime daha uygun olacağı kanaatine vardım.
Jeep konusunda açtığım ilk mesajlarımda da belirttiğim gibi; sahip olmayı hayal ettiğim(şimdilik ham hayal!) araç,
eski model, benzinli, 4 silindirli, fazla karmaşık teknolojiye sahip olmayan, sağını-solunu rahatça kurcalayabileceğim
bir araç olmalı. Tabii ki, parça bulma sorunu fazla sıkıntı olmayacak bir araç olmalı..
Aracı OFFROAD' da kullanacak değilim.. Normal binek otomla giremediğim tali yollara girsin, yeter..
Araç biraz sert kullanımlı olmuş, o da dert değil.. Yoluna göre gideriz..
Araştırdığım kadarıyla, NIVA' lar bu tariflere bayağı uyuyor..
Meslekten olduğum için, mekanik bakımları kendim zevkle yapabilirim..
Daha önceleri dokuz sene kullanmış olduğum 1700 motorlu 1964 OPEL REKORD 4KAPI(sedan) aracımın tüm mekanik işlerini (silindir kapak revizyonu, şanzıman, frenler dahil..) ve de çoğu elektrik işlerini kendim yapmıştım..
Bilenler bilir, o araçlar direksiyondan vitesli, arka süspansiyonları makaslı araçlar idi..
NIVA' yı gözüme kestirdim.. Mekanik işlerini zevkle yapabilirim.. Yalnız, beni düşündüren iki ana sorun var..
Daha doğrusu, en önemli sorunum; aracı yazlıkta (Edremit civarında)kullanmayı düşünüyorum ama, orada kapalı garajım yok. Aracı 7-8 ay nasıl terkedeceğim?
İkinci sorunum ise; NIVA' nın kaportası çabuk çürümeye müsait deniliyor.. Doğru mu?. Kaportacılarla dost olur muym?..
NIVA' nın kaporta sorunu, 80' li senelerdeki TOFAŞ' lar gibi mi?
Değerli görüşlerini benimle paylaşabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
Saygılar, sevgiler..
Forum' a üye olduğumda Jeep ( J5, WILLYS, TUZLA) sahibi olabilmeyi hayal ediyordum. Ama, araştırma ve incelemelerim sonucunda LADA NIVA' nın, benim beklentilerime daha uygun olacağı kanaatine vardım.
Jeep konusunda açtığım ilk mesajlarımda da belirttiğim gibi; sahip olmayı hayal ettiğim(şimdilik ham hayal!) araç,
eski model, benzinli, 4 silindirli, fazla karmaşık teknolojiye sahip olmayan, sağını-solunu rahatça kurcalayabileceğim
bir araç olmalı. Tabii ki, parça bulma sorunu fazla sıkıntı olmayacak bir araç olmalı..
Aracı OFFROAD' da kullanacak değilim.. Normal binek otomla giremediğim tali yollara girsin, yeter..
Araç biraz sert kullanımlı olmuş, o da dert değil.. Yoluna göre gideriz..
Araştırdığım kadarıyla, NIVA' lar bu tariflere bayağı uyuyor..
Meslekten olduğum için, mekanik bakımları kendim zevkle yapabilirim..
Daha önceleri dokuz sene kullanmış olduğum 1700 motorlu 1964 OPEL REKORD 4KAPI(sedan) aracımın tüm mekanik işlerini (silindir kapak revizyonu, şanzıman, frenler dahil..) ve de çoğu elektrik işlerini kendim yapmıştım..
Bilenler bilir, o araçlar direksiyondan vitesli, arka süspansiyonları makaslı araçlar idi..
NIVA' yı gözüme kestirdim.. Mekanik işlerini zevkle yapabilirim.. Yalnız, beni düşündüren iki ana sorun var..
Daha doğrusu, en önemli sorunum; aracı yazlıkta (Edremit civarında)kullanmayı düşünüyorum ama, orada kapalı garajım yok. Aracı 7-8 ay nasıl terkedeceğim?
İkinci sorunum ise; NIVA' nın kaportası çabuk çürümeye müsait deniliyor.. Doğru mu?. Kaportacılarla dost olur muym?..
NIVA' nın kaporta sorunu, 80' li senelerdeki TOFAŞ' lar gibi mi?
Değerli görüşlerini benimle paylaşabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
Saygılar, sevgiler..