Nissan Terrano II Hakkında Herşey

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan strom Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,526
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 760,967

Özdemir bey merhaba, en arka ikili koltuk çok genişçe olmasa da çocuklar için yeterli oalcaktır. Emniyet kemerlerine kadar var araçta lakin ayaklar için fazla yer yok. koltuk bagaj zeminine monte ediliyor; istendiğinde çıkarılabiliyor. Ayrıca otomatik değil de düz şanzıman tavsiye ederim. Ben de 2.7 dizel düz şanzımanı uzun uzun araştırma ve okumalar sonucu aldım. Şimdiden hayırlı olsun diyeyim size de
 

Etiketler
Hoçam teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Otomatik isteme sebebim eşimde kullanması için. Manuel zor oluyor. Şöyle fazla zorlamadan kullanacağız biraz uzun yol biraz şehir içi. Yıllık 5 bin km yi geçmem onun için 3.0 dizel yada 2.7 dizel almayı istiyorum. Uzun yolda fazla sıkıştırmadan 90-100 km hızlarla giderim. Uzun yolda siz kullandınızmı aracınızı? Teşekkür ederim.
 


Anladım hocam tercih meselesi tabi ki saygı duyarım. 3.0 olanların birçok açıdan daha başarılı olduğunu uzun uzun okudum ben de konunun üstadlarından lakin bende 2.7 var. Fazla uzun yol şansım olmasa da ben de şehir içi ve dışı karışık kullanıyorum; 2000-2200 devir civarında seyrediyorum ortalama ve 5. viteste bu devirlerde 110-120km sürati görüyor düz yolda. Ayırca uzun yolda bu devirlerde çok tatlı bir motor sesi ve konforla ilerliyor araç, kullandığım en iyi dizel bugüne kadar. (daha önce eski kasa isuzu pick-up, dacia 1.5 dizeller ve kullandım) Üzerinde de AT lastikler olmasına rağmen asfaltta pek lastik sesi duymuyorum. kalkış ve vites geçişlerindeki turbo sesi ise pek sevdiğim bir ses Çok sıkıştırmıyorum, şehir içi 50kr, uzun yolda şse 35-37kr yakıyorum. Dün huhusi olarak test etmek için de 100 liralık dizel aldım ve kilometre sıfırladım. Şehir içi kullanıyorum 2 gündür bakalım ne çıkacak sonuç.
Bana göre bu fiyat skalasında alınabilecek, günlük uzun süreler şehir içi kullanım vs hariç, aile için ve ufaktan araziye girilebilecek, performansı yüksek çok ideal bir araç
 

Üstadım verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. En çokta fiyat konusu cazip geliyor yani terrano fiyatlarına artık lada niva alınabiliyor ancak. Yani önceleri vitara bakıyordum görüntü olarak çok beğeniyordum ama fiyat olarak terrano dan pahalı o paralara ortalama terrano almak daha mantıklı geliyor. Hem daha büyük daha yüksek donanımlı ve yakıt vs. gideleri bakımından da arada dağlar kadar fark olacağını sanmıyorum. İnşallah aracı alarak aranıza katılırım tez zamanda. Kalın sağlıcakla.
 

ben 3 ay önce 97 2.4 terrano aldım ilk sahibinden aldığıma pişman olmadım arazide de çok başarılı şehirdede, uzun yolda 30-35 kuruş arası şehir içi 40 kuruş civarlarında yakıyor 4x4 ler arasında belkide en az yakanlardandır. Çok konforlu sağlam bi araç düzgün ve diri olarak bulunca uzun yıllar keyifle kullanırsınız ( parça sıkıntısı yok sipariş verirsen ankara veya istanbuldan bi kaç gün içinde elinde olur). Millet alışmış bakkaldan tofaş parçası bulmaya o yüzden parçları sıkıntılı diye şuursuzca konuşuyor. İçi çok geniş bagaj hacmi büyük ben uzun boylu olmama rağmen kafamla tavan arasında gene bayağı bir mesafe kalıyor. Tam açılabilir sun roof u var
 



araban hayırlı olsun çok güzel görünüyor bişey sormak istiyorum tavandaki çıtaları neren aldınız ben de takmayı düşünüyorum tepe lambaları tavan sepeti gibi şeyler için
 

TERRANON hayırlı uğurlu olsun farlar eski golflerin farlarıyla uyumluymuş galiba onlarla değiştirebilirsin
 

35-40 kuruşmu yakıyor benim x35 daha fazla yakıyor. O da 7 koltukmu? Gerçi bana otomatik lazım ama yakıt gerçekten düşükmüş dizeller nasıl acaba? Ben dizel otomatik için 50-70 kuruş gözden çıkardım. Parça konusu pek dert değil sonuçta çok zorlamadan kulanacam biraz uzun yol biraz uzun yol biraz köy yolunda kullanacam bakalım hayırlısı artık.
 

ev
evet gerçekten en az yakan arazi aracıdır belkide evet 7 koltuklu ama lpg tankını koltugun arkasına monteli olması lazım dizeller biraz daha fazla yakıyor benzinliye göre dizeller uzun yolda 45 55 kuruş arası galiba türkiyede pek tutulmamış ama iyikide tutulmamış yoksa fiyatı 40 dan aşağı olmazdı rusya ve ukrayna da çok kullanılıyo terranolar sun roof standart hepsinde vede çok konforlu otomobil gibi
 

eğer dizel alacaksanız 3.0 di olanı yeni nesil motor 154 beygir ve de 2.7 den daha az yakıyor
 



eğer dizel alacaksanız 3.0 di olanı yeni nesil motor 154 beygir ve de 2.7 den daha az yakıyor
Bende 3.0 dizel düşünüyorum artık km biraz fazla olacak gibi düşük km li yok ama o da motor yürür sağlam olduktan sonra onlarda çok önemli değil sakin sakin kullanıp giderim diye düşünüyorum.
 

Bende 3.0 dizel düşünüyorum artık km biraz fazla olacak gibi düşük km li yok ama o da motor yürür sağlam olduktan sonra onlarda çok önemli değil sakin sakin kullanıp giderim diye düşünüyorum.
3.0 motorlar zd 30 model patrollarla aynı motordu galiba patrol da nerdeyse arazi araçları arasında üst sıralarda başarılı inşallah diri ve düzgün kullanılmış bir terranoya rastlarsınız şimdiden hayırlı olsun
 


Çok sağolun teşekkür ederim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Tekrar merhabalar
Bugün yakışla ilgili ölçüm yapma şansım oldu. 3 gün önce kasten ibre kırmızıya tam denk gelene dek yakıt almamıştım; sonra 100 liralık yakıt alarak kilometreyi sıfırladım. Toplamda 235 km yol yapmışım (şehir içi) ve aracı aldığım önceki sahibinin söyleiğinden de düşük çıktı yakıtı. Bu arada tekrar hatırlatmak gerekirse araç 1998 Terrano II 2.7 Düz Dizel.
Ezelden beri dizel kullanan birisi olduğumdan süratten çok devir saatine bakarım bu arada Bu aracımı da 2200-2300 devirler civarında kullanıyorum. Bana göre sunduğu konfor ve keyife karşılık şehir iççi kilometrede 43 kuruş şahane bir rakam. Üstelik yaşadığım semtin merkezle bağlantısı gereği (tramvay güzergahı) yolumun üzerinde haddinden fazla kavşak ve kırmızı ışık var (ortalama 500 metrede bir)

Yakıt konusunda da içim rahatladığına göre sırada biraz kişiselleştirme var sanırım

Aracımın şu anki görünümü böyle


Aklımda tamponları ve kapı korumalarını (şu an gri) siyaha boyamak, cantları siyaha boyamak ve tavan sepeti var. Tavan sepetiyle ilgili malum fiyatlar da hepiniz gibi beni de "kendin yap" kulvarına sevketti. Demir çelik işçiliği harika bir ağabeyimle görüştüm. Temiz ölçüleri çıkarınca başlayacağız kısmetse. Ayrıca izlediğim birkaç videoda (youtube) yağmur kanalı olmayan tavanlara sepet monte ederken ya kapı fitili altına delik açarak ayakları takıyorlar ya da mevcut tavan barlarını sökerek onların tespit edildiği deliklere montaj yapıyorlar. Sizce hangisi daha sağlıklı olur? Şahsen mevcut barların bağlandığı noktaların az olması (2 ön 2 arka toplam 4 nokta) beni düşündürüyor.
 

Kısa bir not daha; geçenlerde logomun yedek lastik kılıfı üzerinde güzel duracağını düşünerek önce kılıf yüzünü temizleyip ardından mat siyah spreyle puma figürü ve 4wd yazısını kapadım. Ardından da reklamcıda plotter marifetiyle istediğim ölçüde kestirdiğim logomu yapıştırdım. Şu an için sağlıklı duruyor (üst kısımdaki ufak bir eksiklik hariç, folyonun kenarına denk gelmiş sanırım) zamanla kalkacak gibi olursa maskeleme bandı ile çevresini dönüp sonra iç kısmı sökerek şablon oluşturup bu kez beyaz spreyle logoyu tamamen kalıcı hale getireceğim.
Bagaj kapağındaki eskimiş Terrano II yazısıyla ilgili de güzel bir fikrim var bu arada, yaparsam onu da paylaşırım
 



Yakıt değerlerini görünce terrano hevesim artıyor tam benlik araç. Yüksek konforlu donanımlı dahası fiyatına göre alınabilecek en iyi araba. Neyse araç alınca sizlerin bilgelerinizden daha fazla faydalanacağım inşallah kalın sağlıcakla Allah kaza bela vermesin
 

SON KONULAR - FORUM