Türkiyede mevcut olan motorlar BMC 105.08 ve 110 .08 Fatih kamyonlarda 4 cyl olarak genelde 105/ 110 hp ve dir ancak Turbo ve İntecool ilavesi ve yakıt pompa ayarı ile 140 hp ye çıkar Çok daha performans elde etmek için piston hatta piston kolu değiştirmek gerekiyor
4 veya 6 cyl motorların en düşük ve en yüksek kapasiteli olanların alt yapısı aynıdır !! Blok ,Krank , Silindir kapağı ,Piston kolu , Subap , Subap itecekleri , Subap fincanı , Ana ve Kol yataklar , Ön eksantrik kapağı , Devridaim vs
Güç farkları ise diğer motor birleşenleri ile değişiklik gösterir ki bunlar Yakıt pompası , Enjektör İntercool , Turbo gibi
Eksoz manifoltları dahi aynıdır sadece motorun kullanım amacına göre önde , ortada , arkada Turbolu olan modelleri vardır . Örneğin : Asfalt silindirinde Turbo ortada ama aynı motorun Kamyon modelinde ise arkada veya önde olabilir bu tamamen güç le ilgili değil Kaporta ve montaj açısından faklılık gösterir
NEW! CUMMINS CRATE ENGINE 4BT (INLINE OR ROTARY) Bu ilanda Çıplak motor ve seçenekler açıkca bellidir