Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu
Merhaba,
istanbul Beyoglu nufusuna kayitli 1948 yili 5 Mayis gunu Suleymaniye dogumevinde bagira cagira dunyaya geldim ama o kadar gurultu bazi yerlerden duyulmamis. O nedenle bu tanisma mesajini yaziyorum.
Ilk fotografim 6 aylikken cekilen ve elime yeni gecen bir fotograf. Annem ve Babamla birlikteyiz.
Sonraki yillara ait cok fotograf var ama gelin motorla olanlari secelim ki siteyi doldurmayalim.
Sonra yillarca okuduktan sonra DGSA (simdiki Mimar Sinan Universitesi) dan mezun bir Mimar oldum. Bu arada iki kizim oldu.
Bu resimde sol tarafta oturan Kizim Handeyi 28 yasinda iken kaybettik. Sag tarafta oturan Halecik (basi bagli olan) simdi, biri kiz biri erkek iki torun verdi bize.
Motor hayatim ben 7 yasinda iken bayram harcliklari ile kiraladigim tek vites Garelli marka motosiklet ile 1955 yilinda baslar. O gun bugun, zaman zaman ara vermis olsam da isler cocuklar nedeni ile, devam edip gidiyor.
Turkiyede ki motorlarimdan once CBF600
Ayni anda Almata sehrinde bir de chopperim vardi Honda Shadow 750
Ikisi de 2006 Model.
Sonra CBF600 kesmeyince haydi bir CBF1000 alalim dedik ve, Turkiyeye 5 adet gelmis olan yine turuncu bir CBF1000 geldi ailemize.
Bu motoru cok sevmistim. Ama artik zincir yaglamak zor gelmeye baslamisti. Kimbilir belki de gobek buyumeye basladi ondandir. Neyse daha buyuk bir motor hem de saftli olsun filan derken 2008 yilinda BMW guzel bir kampanya yapinca, su asagidaki arkadas katiliverdi bir anda. Ama gel de vazgec CBF1000 den olmadi tabii.
Simdi Istanbulda bir GS ve bir CBF1000 oluverdi bir anda. CBF1000 i satmak icin anlastim cocuk parasi cebinde toplantiya geldi ve ben de motorumla gittim. Gittim gitmesine de motoru veremedim ki? Binince ayrilmak daha zor oluyor galiba.
Bu arada CBF1000 imi K1200GT ile aldatmaya basladim. Cok guzel bir motor.
Artik bu gelince CBF1000 i bir yil gecikme ile verdim o almak isteyen arkadasima. Simdi artik GT ve GS ile yola devam ediyordum. Bu arada Kazakistandan donerim artik diyerek dolasirken fuarda 2010 yili idi, bir RT gordum. Hani dedim bunun disi GT ici GS gibi olur mu olur. Ne lazim ki 2 motor. aldim.
Aldim ama olmadi. Bu motor bana gore degil. neyse rahat bir vakit olursa anlatirim. Sattim. Garajda GS duruyor ama benim gonlum bu sefer de kalkti gitti Goldwinge kondu.
ne keyif ne keyif. Yok boyle bir motor. Aslinda otomobil var, motosiklet var bir de Goldwing var. ne otomobil ne motor. Eh baktim Goldwingciler yilda bir iki kere geziyor, eh ben surekli motorun tepesinde... Olmuyor. Benim gezdigim insanlar hopluyor zipliyor Endurolarin tepesinde, Goldwing ise hic orali degil, olmadi. Bir de Ugur hoc, bana demez mi "abi sana artik bir Adventure gider" diye...
Simdi bu motorun resmini niye boyle koydum? Hani bol bol goreceksiniz ya yuzu eskimesin dedim. Gecen yil bir Dolomitler ve Avusturya ile Isvicre Alpleri gezimiz oldu, onun raporunu da ekliyecegim bu tanisma basligindan sonra.
Iste boyle kucuk bir kronoloji yaptim motorlarim arasindan.
Hee bu arada unutmadan gecen gun 5.5. 2012 benim 64. yasgunum idi.
Once Kusadasinda Mete ile kutladik
Sonra Yalikavakda Kardesimin evinde bir kez daha kutladik. gezgin olunca boyle oluyor...
Haydi artik bu kadar tanistik bundan sonra gezilerde yollarda gorusuruz. Hoscakalin.