Ali Ezer
Ana Kamp
- Mesajlar
- 33
- Tepkime Puanı
- 19
Ölçü konusunda sadece yükseklikle ilgili bir yanlış var..Ben 209 cm yazmıştım ancak 2025 mm.. Kaldı ki 2025 mm yükleme azami yükseklik..Tavanda hafif bir bombe olduğu ve bu sebeple de de orta kısımın 2025 mm den 2-3 cm fazla olduğuna dair bir bilgi aldım..Durum böyle ise ne ala..Değilse de 2025 mm yükseklik kafi..Aracı alınca yükseklikle ilgili sağlamayı yapar paylaşırım..Kataloktaki fabrika verilerine kıyasla önceki postumda genişliği 34 ve uzunluğu 17 mm eksik yazmışım Motorsikleti yatağın altına koymak daha güvenli..Motosiklet taşıyıcısı boşa masraf..Hem araç boyu taşıyıcı sebebiyle uzamaz hem de muayenede söktür taktır derdi olmaz...Seyahat esnasında da kuyruktaki 100 kg yerine içerdeki 100 kg daha dengeli..Motoru taşıyıcıdan çıkarmak ile yatağın altından çıkarmak arasında pratiklik açısından bir fark yok..Büyük motorum olduğundan yeni alacağım motoru da kullanmadığım zamanlarda ki günlük hayatta pek de kullanacağımı düşünmüyorum o yüzden karavanda muhafaza edeceğim..Bir başka deyişle karavana koyacağım öotor karavanın mütemmim cüzü olacak..Plan aslında çok klasik.. Yatak uzunlamasına konumlandırılacak ve 185 cm olacak..Eni de 178..Sağ ve sol tarafa kasa yapılacak ve yatak ortadan kenara doğru açılacak..Böylece motoru çıkarıp sokmak da hem mümkün hem de rahat olacak..Sürücü arkasında yemek masası arkasında banyo-wc.. Yolcu koltuğu arkasında mutfak..En çok kullanılan klasik plan.. Aracı aldığımda sketchup yaparım ve sonrasında yüklerim.. Motorsiklet seyahatlerimizden ötürü minimal bagaj ve eşya alışkanlığımız halihazırda mevcut..Zaman konusunda sıkıntımız yok.. 6-7 hafta zamanımız var..Motorsikletle sabahtan akşama bir günde 1050 km yapmışlığımız var..7 günde 5.000 km motor sürmüşlüğümüz de oldu..Hele ki japonyaya iki şöför olarak ve karavanla yolculuğun çok daha kolay ve google mapstekinden daha kısa süreceğini öngörüyoruz... Geziler konusunda internet üzerinden paylaşımlar konusunda maalesef biraz tembel ve isteksiziz..
Hoşbulduk..
Hoşbulduk..
Son düzenleme: