Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan TULUMCU Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 317
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 281,579
Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

wlknPİNİN' Alıntı:
saygılar
ben pininime tampon ve vinç taktırmak istıyorum?önerisi olan abilerim arkadaslar varsa çok sevınırım.şimdiden teşekkürler,benimde düşündüğüm ama,Burak kardeşimin söylediği nedenlerle erteyeyip duruyoruz...benim tavsiyem kaynakla kasaya montajdan kesinlikle kaçınmandır.ikincisi gerektiğinde sökebilmen için orijinal tamponu yine takmak için saklaman,hatta yoldışı yapmayacağın zamanlarda,standart tamponuyla dolaşman,birde facebook pajero pinin türkiye sayfasına bir göz at,hatta foto paylaş ;D
 

Etiketler
Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

şimdilik bi iki foto paylaştım.bugun ilfer otoda yılmaz abinin yanındaydım.vinç ve snorkel işini konuştum.agır off road a sokmuyor beni:smiley:izin vermem dıyor.ama tatlı gezintiler için bile lazım.umarım yakında sonuçlanır.yurtıdısında çok guzel orneklerını gordum.o fotoları yılmaz abiye yakın zamanda gostereceğim.iyi geceler...
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

tamer abi şöyle bişey var vinç takınca agırlıktan dolayı araç öne basıyor mecburen yukseltmen lazım az da olsa.iki tamponu kullanmak istedıgınde sanırım bir agırlık dengesizlıği dogabilir.
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Standart tabi bakımlı haliyle gerçekten asfaltta veya toprak düz zemindeki vıdıvıdı denilen seri virajlarda harika bir yol tutuşu var(asfaltta lastikler 2.0 bar olunca bu dahada artıyor) ...bu güzel dengeyi,öne ağırlıkla bozmamak gerekir,aksesuar zorunluysa get ile ancak yükseltebiliriz...buda öne 75 mm ise arkaya 50 mm gibi olmalı..ama genelde önle oynamadan sadece arkaya 50-100 mm yükseltiyorlar...sonuçta,arkanın yükselmesi yol tutuşu mahvediyor...kartala geldiğinde Pendiğe uğra YHT son durak...olmadı,ara 0538 550 6666
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Airbag sensörleri plastik tampona göre Yapılıyor hassaslığı ayarlanıyor.
Çelik tampon yaptığımızda tabiki bunlar ile yaramayacak.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 




Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

ÇAMLIHEMŞİN e KIŞ GELDİ, PAJERO PININ GÖREVDE..

1456084_826241597433458_6518612043663132774_n.jpg
 


Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Selamlar.Birkaç yıldır yazılan ve araç hakkında kafa karışıklığına neden olmayacak şekilde detaylı ve duru bilgiler veren başlığı bir çırpıda okudum.Paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.Sayenizde "belki" diye yaklaştığım Pinin GDI artık almaya karar verdiğim araç haline geldi.Yine de aracın kullanma pratiğine ilişkin birkaç tecrübeye ihtiyacım var.Yardım eden olursa çok sevineceğim.Şöyle ki; ben bu arabayı Artvin Yusufeli ilçesinde kullanacağım,dolayısıyla şehiriçi kullanım neredeyse hic olmayacak.Sadece yılda iki kez izin için memleketim olan Ege'ye giderim o kadar.Bir de kısmetse birkaç ay sonra bebek geliyor.Şimdi sorum şu: Bulabildiğim, içime sinen ve bütçeme uyan bir tane araç var o da 3 kapılı.Mevcut şartlarda bebek varken beni zorlar mi? Bir de tek kapı modelin bagaj hacmi küçük olduğundan dolayı portbagaj taktırmak gerekir mi ve bu durum yakıt tüketimini çok artırır mi?
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

asfaltta veya düz zemindeki başarısı inanın arazideki keçilik performansından aşağı değil...bir önemli daha var,manuel mi otomatik mi ? bir önemli daha eklemeden olmayacak;100binin altında yol yapmış araç bulmak zor,yani araca iyi bir bakım gerekecek,iyi bir usta ve servis...lastik ebadı 215/70/16 altında olmamalı...yine danışacağınız bir konuda İstanbul-pendik-0538 550 6666 tamer.
 



Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

onurkosu' Alıntı:
Selamlar.Birkaç yıldır yazılan ve araç hakkında kafa karışıklığına neden olmayacak şekilde detaylı ve duru bilgiler veren başlığı bir çırpıda okudum.Paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.Sayenizde "belki" diye yaklaştığım Pinin GDI artık almaya karar verdiğim araç haline geldi.Yine de aracın kullanma pratiğine ilişkin birkaç tecrübeye ihtiyacım var.Yardım eden olursa çok sevineceğim.Şöyle ki; ben bu arabayı Artvin Yusufeli ilçesinde kullanacağım,dolayısıyla şehiriçi kullanım neredeyse hic olmayacak.Sadece yılda iki kez izin için memleketim olan Ege'ye giderim o kadar.Bir de kısmetse birkaç ay sonra bebek geliyor.Şimdi sorum şu: Bulabildiğim, içime sinen ve bütçeme uyan bir tane araç var o da 3 kapılı.Mevcut şartlarda bebek varken beni zorlar mi? Bir de tek kapı modelin bagaj hacmi küçük olduğundan dolayı portbagaj taktırmak gerekir mi ve bu durum yakıt tüketimini çok artırır mi?
, biz 5 kapıya(5 kişilik) sığamazken,üç kapı (4 kişilik)bir aracı birde bebek varken bence düşünmeyin,ama ofroad konuysa tabiki 3 kapı.otomatik,manuel ?
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Tavsiyeler doğrultusunda 3 kapıdan vazgeçtim. Şu an bulabildiğim bir tane 2001 model otomatik var.Araç artvinde ve 187000 km.de.Aslına bakarsanız manuel bir araç isiyorum ancak zaten malum sitede hepi topu 10 tane 2.0 var..parça, usta vs konularında sanırım çok sorun yok çünkü Batum'da bu araçlardan çok var ve parçalar da daha ucuz.Şimdi mesele otomatik vitesin sarfiyatı, daha da önemlisi sürüş keyfi manuel gibi olacak mi olmayacak mi:smiley:
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Tavsiyeler doğrultusunda 3 kapıdan vazgeçtim. Şu an bulabildiğim bir tane 2001 model otomatik var.Araç artvinde ve 187000 km.de.Aslına bakarsanız manuel bir araç isiyorum ancak zaten malum sitede hepi topu 10 tane 2.0 var..parça, usta vs konularında sanırım çok sorun yok çünkü Batum'da bu araçlardan çok var ve parçalar da daha ucuz.Şimdi mesele otomatik vitesin sarfiyatı, daha da önemlisi sürüş keyfi manuel gibi olacak mi olmayacak mi:smiley:
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

onurkosu' Alıntı:
Tavsiyeler doğrultusunda 3 kapıdan vazgeçtim. Şu an bulabildiğim bir tane 2001 model otomatik var.Araç artvinde ve 187000 km.de.Aslına bakarsanız manuel bir araç isiyorum ancak zaten malum sitede hepi topu 10 tane 2.0 var..parça, usta vs konularında sanırım çok sorun yok çünkü Batum'da bu araçlardan çok var ve parçalar da daha ucuz.Şimdi mesele otomatik vitesin sarfiyatı, daha da önemlisi sürüş keyfi manuel gibi olacak mi olmayacak mi:smiley:
,eşiniz kullanacaksa otomatik...lpg takamayacağınızı da hesap edin,en az 10 litreyi kabul etmelisiniz...bu harika 5 vites manuel şanzumanın olabilecek sorunu,baskı balata rulman(GERMANY- LUK ile) ve birinci sınıf bir işçilikle bile 1.000 tl.....otomatik te ise Bülent Bekar yazmalıdır,uzman odur....ama ben şehir içinde 200.000 km yapmış özellikle yağ bakımları aksatılmış bir otomatiği kesinlikle tavsiye etmem,neden mi? işini çözemeyipte sıfır şanzuman bile alanları duyuyorumda ondan.
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Bugün 2001 model beş kapı otomatik şanzıman bir tane getirdiler görmem için. Malum sitede Artvin Merkez'de satılık olan araç. Ancak tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Güzelim arabaya resmen eşeğe biner gibi binmişler. Öyle hor kullanılmıştı ki anlatamam. Böylece ilk girişimim hüsranla sonuçlandı sanırım. Araç aslına bakarsanız mekanik olarak sorunsuz. İçime sinmeyen kısmı daha çok kozmetik konular. Bir de araba tespit ettiğimiz kadarıyla önden ve sol ön kapı kısmından kazalı ve hava yastığı lambası keyfine göre yanıp sönüyor kendiliğinden. Bu da beni hava yastığının gerçekten yerinde olup olmadığı konusunda şüpheye düşürdü. Umarım kısa zamanda iyi bir tane denk getirebilirim...
 



Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Merhabalar. Bahsettiğim aracı bugün biraz daha tecrübe etme fırsatım oldu. Daha önce hiç arazi aracı sürmediğim için mevcut binek arabama göre ( Mazda 323 F lantis 1.8) biraz hantal geldi. Bunun normal olduğunu düşünüyorum. Buradan öğrendiklerime göre arabayı denediğimde oldukça düzgün bir asfaltta oldukça makul hızlarda seyretmeme rağmen ECO ışığı hiç yanmadı. Bu durum normal midir?? Ayrıca arabanın diğer kusurları da şu şekilde: Orta gösterge paneli tam çalışmıyor, camlar tek seferde kapatmak istediğimizde kendiliğinden tekrar açılıyor ve mecburen küçük küçük yükselterek kapatılması gerekiyor. Sunroof da aynı şekilde. Ayrıca sunroof biraz kasma yaptığı için dışarıdan müdahale ile kapanıyor. Sürücü kapısındaki kırmızı ikaz lambası kırık. Yine sürücü tarafındaki torpidonun pimi kırık, yerinde sabit durmuyor. Yolcu tarafındaki klima ızgarası da yalama olmuş, yerinde durmuyor. Kozmetik sorunlar dışında ben arabayı sürerken herhangi bir mekanik sorun şüphesine kapılmadım ancak yine de göstereceğim çünkü arabanın motor altına yağ akıttığını ve motor arıza ışığının hiç sönmediğini farkettim. Sadece bu saydığım hususları değerlendirirsek acaba Batum'da ne kadara arabayı konforlu hale getirebiliriz? Sanırım Bülent Bey bu konuda tecrübe sahibidir.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,683
Mesajlar
1,522,160
Kayıtlı Üye Sayımız
166,530
Kaydolan Son Üyemiz
hekimogluyasin52

SON KONULAR



Geri
Üst