Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan TULUMCU Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 317
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 277,164
Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Merhaba dostlar..Büyük bir ilgi ile takip ediyorum sizi.. araç ne marka model olursa olsun şase zemine oturdumu aracı kurtarmak çok zor..bu deneyimi Unimog ile yaşadık..kazma kürek aracın tekerlek altını doldurarak ancak çıkarabilmiştik saatler sonra.. Evet benim araçta sizinki gibi olmasada; ıslak veya kumlu çakıllı, tutunmanın zayıf olduğu zeminlerde gaza dikkatli dokunmazsanız hafif kayabiliyor..bu aracın yapısına göre çok normal..ayrıca aracın torkunu ve ağırlığını göz önüne almalıyız..tork araca göre çok iyi 190 nm.. ve 129 beygir.. düşük devirlerde ve hatta kalkışlarda torku hissediyorsunuz..gaza dikkatli basmanız gerekiyor..Bir neden de lastik; bizde genelde Pininler de 215 65 16 lastik ebatı kullanılıyor.. avrupa da ve Gürcistan da gördüğüm ise 215 70 16.. yani yanak 70 olan lastik..bir abimde 70 yanak kullanıyor ve yere tutunmasının ve süspansiyonunun daha iyi olduğunu söylüyor..aracada bu lastik yakışıyor ve yerden de 1.5 cm kadar yükseliyor..bende kışlık lastiklerimi 215 70 16 sipariş ettim..Pinin lerinize zevkle binmeniz dileğiyle selamlar..
 

Etiketler
Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız


teşekkür ederim, aslında birazda kıç atması hoşumada gitmiyor değil , bende alıştım baya baya kullanmaya hatta bazen sınırları zorlamadan virajlara yan yan da girdiğim oluyor .4 h olayına gelıncede sanıyorum ki karlı havalar dışında kullanmayacağim sadece dikkat dikkat dikkat diyorum saygılar..
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız


kessinlikle katılıyorum size bülent bey ,fakat şöyle birşey söyleyeceğim bnm aracım 3 k sizinki 5 k kalkışlarda sizinki sanırım daha avantajlı olacaktır , virajlarda da dezavantaja dönüşür diye düşünüyorum siz ne dersiniz ?(araçlar standart olacak lastikler aynı olacak sadece 3k 5k farkı var) saygılar..
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Sayın Epiri evet doğru olabilir..Sonuçta birazda teknik konular bunlar..iki aracı aynı hızda, aynı virajda ve aynı sürücü ile test etmek gerekir.. birde yazmayı unutmuşum; araçlarımızda arka difransiyelde LSD kilit olduğu için tutunmanın zor olduğu; yumuşak, ıslak veya kaygan zeminde ani gaz veya yüklenmede arkadan kayma olacaktır..Çünkü tekerler aynı dingil üzerinde beraber hareket edecekler buda kaymaya neden olacaktır..selamlar.. Zaten aracın kataloğunda ve uzmanların test sürüşlerinde de bu çok güzel anlatılmış ve bu ortam veya kullanma koşullarında aracın güvenle ilerlemesi için 4H (Kilitsiz) kullanılması önerilmiştir.. selamlar..
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız


Bahsettiğiniz videoları paylaşma imkanınız varsa paylaşırsanız çok mutlu olacağım,görmediğimiz burada paylaşmadığınız fotolar varsa olarıda paylaşırsanız güzel olur dahada renklenir
 



Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız


Evet ya youtube da aramaktansa hazır hazır seyredelim, buarada İlbey bey ben Edirneliyim ama hemşahri sayılırız, K.kumlada yazlıgımız var, yaz tatillerinde oradayım.
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

AFRİCATWİN' Alıntı:
Evet ya youtube da aramaktansa hazır hazır seyredelim, buarada İlbey bey ben Edirneliyim ama hemşahri sayılırız, K.kumlada yazlıgımız var, yaz tatillerinde oradayım.


) owwwww harika ,annemler geçen hafta edirne deydiler gezmek maksatlı,bursayla bağlantınız olmasına çok sevindim iki pinin yan yana olacak zaman zaman desenize tulumcu abiyide cağırırız oda bizi kırmaz gelir heralde ikiye bir olunca bidaha ki yazada biz gideriz
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

bu arada a.twin abi sıkı motorcuyumdur yaklaşık 6 yaşından beri bir fiil,son motorlarım intruder vs 1400 be k7 burgman 400 dü,amaa aileden dolayı uzunbir ara vermek durumundayım
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

intruder_16' Alıntı:
bu arada a.twin abi sıkı motorcuyumdur yaklaşık 6 yaşından beri bir fiil,son motorlarım intruder vs 1400 be k7 burgman 400 dü,amaa aileden dolayı uzunbir ara vermek durumundayım

Valla ben ilk a.twin ile basladım büyük motor sevdama ondan sonra fazer600 o tabii bıraz hızlı geldı esıme sımdı varaderoya bınıyorum, arabasız yaparım ama motorsuz yapamıyorum, bence bı yolunu bulda don yine motorculuga,,,,, imkan olursa ne guzel olur tabii rize, oralar cok baskaymıs ınsan gırmemıs yerler varmıs dıyorlar,
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız


Ya kumlanın ust tarafında bır selale varmıs bır turlu gıdemek bu sene kısmet olursa cıkıcam pininle ;D
 



Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

AFRİCATWİN' Alıntı:
Ya kumlanın ust tarafında bır selale varmıs bır turlu gıdemek bu sene kısmet olursa cıkıcam pininle ;D

o şelaleden bnmde hbrim var fakat iyi bilmiyorum oraları çok seneler öncesinde bir iki sezon gecırmiştik ama b.kumla mıydı k.kumlamıydı hatırlamıorum bıle :S kısmet olursa beraber çıkarız ,ben sizi bildiğim mekanlarada götürürüm hoş yerler var bursa da daha,ama imkan olsada karadeniz bölgesinede gidebilsek dediğiniz gibi vede tv den gördüğüm kadarıyla harika yerler varmış
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

Arkadaşlar başımın üstünde yeriniz var, buyrun cennet memleketimin güzelliklerini sizlerle paylaşmaya hazırım.. Facebook ta ''Mitsubishi Pajero Pinin Türkiye'' adresini beğenmenizi ve Youtube den yüklediğim bazı videolara bakmanızı öneririm..sizde paylaşım yapabilirsiniz bu adreste.. selamlar.. KAÇKARLAR DA KIŞA MERHABA..!

 


Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

öncelikle merhaba bülent bey nasılsınız? ve tüm arkadaşlara selamlar; buarada misafirperverliğiniz için teşekkür ederim mesaj daha yeni okudum çok çok özür dilerim paylaştıgınız fotorafada hayran kaldım...
 

Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

intruder_16' Alıntı:
BURSA/DAĞYENİCE BARAJ GÖLÜ VE FERAYE'M )
sanırım orada kalmanızın sebebi yavaş girmeniz ve tereddütte kalmanız birikintiyi ortadan biraz hızlı girince rahat geçerdiniz geçmiş olsun
 



Ynt: Mitsubishi Pajero Pinin Kullananlar Buradayız

sahin05' Alıntı:
sanırım orada kalmanızın sebebi yavaş girmeniz ve tereddütte kalmanız birikintiyi ortadan biraz hızlı girince rahat geçerdiniz geçmiş olsun

evet oldukça yavaştım ,ordan gecerken gırmemle batmam bir oldu ,ama hızlı gecsemde fark edecegını pek sanmıyorum cunku sankı o cımenler tuzakmıs gıbı var olduklarına bakmayın batan sol ıkı tekerımın altına elim dahi giriyordu fazla cıvıkmış çamur birdaha boyle bir seyle karsılasmadım yalnız cıkmıyorum o ılk ve sondu