Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ProntoBasso Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 46
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 37,754

Etiketler
Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

selamun aleykum arkadaslar ben antalyadan ugur,bende 2008 magnum var aracıma hem arazı hemde asfaltta uygun ama ozellıkle arazıde bıraz daha etkılı olması ıcın bır lastık bakıyorum yardımcı olursanız cok memnun olurum.Hangı markayı onerırsınız dıyorlar kı mıchelın darbeyı emermıs bılmıyorum bırcok markayı dolastım kafam allak bullak oldu sızden yardım beklıyorum tsk ederım.(aracın altı normalınden yuksek olsa altının surtmemesı ıcın)
 


Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

bu kırmızı l200 ilk ufak artikülasyonda çamurluğu dağıtır.

bull' Alıntı:
yükseltmeye gerek yok 33 lastik benim l 200 e sığıyor gerisi aracı yormaktan başka birşey değil sonra ilk virajda takla :'(
aracı yükseltmenin yormakla ne gibi bağlantısı var anlayamadım, bizde demiyoruzki 50 santim kaldıralım arabayı, ilk virajda takla olsun. iz genişliğini artırıp aynı oranda yükseltince fizik kuralları çerçevesinde risk azaltılmış olur. Standard iz genişliğinde bu yükseltmeyi yaparsanız tabiiki görece daha güvensiz hale gelir araç. aynı zamanda altındakinin pickup olduğunu unutmamak lazım. s2000 le viraja giriyo gibi giriyo bazıları. bu araba hız arabası değil arkadaşlar hiçbir arazi aracı virajlara sağlam girmek için üretilmez zaten. viraja nerdeyse takla atıcak gibi giriyosan problem arabanın yüksekliğinde değil sürücüde demektir. arazi için modifiye edilmiş hiçbi araçla bu bahsi geçen taklaya neden olucak hızlarda viraja giremezsin.
yükseltmekteki amaç yada yapılmak istenen aracın lastiklerinin çamurluğa sürtmesini engellemek değil aracın yakınlaşma uzaklaşma açısını artırmak. Bir hendeğe yaklaşırken aracın burnunun lastiklerden önce hendekle ilişkiye girmesini engellemek. aynı şekilde hendekten inerken..
 

Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

l 200 kullanıcısı olarak söylüyorum bu araç kesinlikle hafif off road şartları içindir ,fazla zorlamaya gerek yok karın açısı ve arka etek mesafesi kısa tepe ve derin çukur inişlerinde başarısız zaten istesenizde yükseltme olanağı şimdilik gözükmüyor ,belli bir lastik çapından yukarı ölçülerde ise kesinlikle ayna mahruti oranında değişiklik yapmak lazım yoksa baskı balatayı dik bir çıkışta elinize almanız süpriz olmaz,ama iyi bir uzun soluklu gezi ve ailece çıkabilecek dağ bayır geziler için on numara ,birde arkasına römork bağlayıp sıkı bir cj yi off road için taşıyabilirsiniz (2009 projem üstünde çalışıyorum) ;D
 



Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

Biz Lift kit'i Demart Mehmet Becce'ye yaptırdık gayet sağlıklı ve güzel oldu.Ordan yardım alabilirsiniz.

Araç resimlerini aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=21071.0
 




Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

Anladığım kadarıyla takoz uygulaması yapılmış aracınıza. Bu uygulamalar için amortisörlerin değimesi şartmıymış peki.
Kendi standard amortisörleri ağır offroad koşullarına girmeyecek bi araç için yeterli olmazmı acaba. Bunların bilgisini aldınızmı Becce'den.
 



Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

Evet takoz uygulaması diyebiliriz.Amortisörün değişmei gerekiyor çünkü yükseltme işlemi sonrası daha uzun stroklu amortisör gerekiyor.
 



Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

Bu konu başlığındaki bir iki yazıda, arkadaşlar vites ve şanzumanın yükseltmeden etkilendiğini yazmışlar. Benim aracımı, aracın altında bulunan karşılıklı iki somunu sıkarak yükseltmişler. Vites geçişlerimdeki sorun, araç çalışırken hissedilen sarsıntı bundan dolayı olabilir mi=?
Ustanın söylediğine göre, şanzıman fazla esniyormuş.
Aracın altından ayarlanan yükseltme vidaları son ayara kadar kullanılmış ve aracın arkası çok yüksek.
Sorun bundan kaynaklı olabilir mi?
 




Ynt: Mitsubishi L200 İçin Yükseltme - Lift Kit

Bence de Tarık.
Büyük ihtimal Monroe D 44-64 bu amortisörler. Çifti 190 TL.
1 hafta uğraşmaya bakar.
Sonuçta bu işin oluru için uğraşıp, deneme yanılma ve gerçekleştirilmesi için birinin uğraşması gerekiyor.
Bunu sağlıklı bir şekilde ortaya çıkarmaya istenen mebla bu. 4'de biri malzeme ise geri kalanı dizayn, deneyim ve isim.
Rica ederim ortada sanat var. :smiley:
Marmara Off Road Team sakın alınmayın.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,745
Mesajlar
1,523,080
Kayıtlı Üye Sayımız
166,561
Kaydolan Son Üyemiz
Alkan033

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst