Midübüsden Karavan Yapmak Istiyorum.yakıtı Az,parcası Bol Ve Ucuz, Konforlu. Hangi Araçı Önerirsiniz?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ince bey Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 77
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 21,220

Etiketler



Arabalarda yokus cıkarken cok bır fark olmaz bırıbırınden bunlara takılmamak lagazım onemlı olan saglam olması parcası bol olsun karavancının acelesı olmaz amac gezmek deyılmı ..
 



Arabalarda yokus cıkarken cok bır fark olmaz bırıbırınden bunlara takılmamak lagazım onemlı olan saglam olması parcası bol olsun karavancının acelesı olmaz amac gezmek deyılmı ..
Hayır Karavancının amacı dik rampayı karavanınla 5 vites çıkmaktır. Çıkanlara gazoz kapağından madalya veriliyor
 


Allaha emanet ol.
Madem öyle iş biraz başka yere gitmiş 30 senelik otobüs kamyon tamirciliğime güvenerek birkaç tespitte bulunayım
Öncelikle bayılma işi doğru bununda zararı yakıt olarak geri döner 4.vites 1800 devirle çıkacağınız yolu özellikle turbosuz araçlarda başımıza gelen 2.vites 3000 devirde yada aslında devir ölçmekte yanlıştır ki bunu da anlatayım çıkarsan yakıtın artar

Bazı kullanıcılarda gördüğüm devir saati üzerinden araç kullanmak çoğu zaman sizi hataya sürükler nasıl mı
Varsa arabanızda anlık yakıt tüketimi ekranını açın gösterge bilgi ekranından aslında 50 ile 3. Vites çıkacağınız yolu 4.vites 50 ile çıkmaya çalışırsan anlık değerlerin uçuk rakamlara gittiğini görebilirsiniz
Eski tip olsun Euro standartında olsun tüm motorlarda geçerlidir bu
Aynı şekilde karavancıyız acele işimiz yok sağ çizgiye tekeri hizalayıp aheste gitmek her zaman iyidir zaten toplanan yapılan araçların hiçbirinin yük dengesi asla doğru olamaz çünkü yedek su deposu atık su deposu vb bile dengeyi değiştirir
Rampası zayıf dediğimiz araçlar çıkamayınca ki çoğu arabanın 3. Vites çıktığı yeri 1. Vitese kadar düşen araçlarda vardır bu şanzıman tahvil oranı yada motor yapısı ile alakalı bir durumdur (not yarı ölü motorun çekişi daha yüksektir )
Araç seçiminde rampasından öte en önemli seçme konusu kullanım fren arıza yapma vb konular araç seçiminde öncelik olmalı diye düşünmekteyim
Neticede günlük 1400 km yol yapan şehirler arası otobüs değil hiçbiri yakıt 100 km de 2 lt fazla olsa bile aylık yıllıkta çok uçuk rakamlara gelmez asla midibüs denilen araçlar 14 20 lt arası yakıt yakar yol yük vb değerlere göre
 

Beni bilgilendirdiniz çok teşekkür ederin. Bir tamirçi ustası olarak Sizin tavsiyeniz hangi midübüs. Yakıt olayını söylediniz. Ariza yapma sıklığı ve parça durumlarını düşünerek. Parçası bol ve ucuz olanı.
 





Isuzu candır her zaman sonra Mitsubishi gelir Iveco iyi mi evet parçası ucuz neden yan sanayi çok arıza yapan aracın parçasını üretir getirir o yüzden
Yolda 200.000 km yapmıcaksan 100 km de 2 lt fazla yakmış yakmamış çok önemli değildir biz Türklerin kek gibi dizel küçük araba almasına benzer bu
 


Otokar nasıldır?