yalcinaydin
Yeni Üye
- Mesajlar
- 6
- Tepkime Puanı
- 2
Hüseyin Bey,Karavanda son olarak iki sorunla karşılaştım. Bu seneki gezimizde otobanda bir kasise düşünce araç sol tarafa doğru biraz eğilmişti ama yolda doğru gidiyordu. Keşan‘da aracı gören usta ön makas kırılmış dedi ve değiştirdi. Alman sprinter forumda konuyu araştırdım. 212d Sprinterde makas kırılmasının hiç te az olmadığını gördüm. Neden olarak aracın ön makasının 3 tona yakın bir ağırlığı kaldıramadığı gösteriliyor.
Ikinci sorun uzun zamandır vardı ama nedenini bulamıyordum. Motor kontak anahtarını kapattıktan sonra 1-2 saniye çalışmaya dsevam ediyordu. Başlangıçta bir kaç ayda bir olan bu durum son zamanlarda haftada 1-2 defa olmaya başlamıştı. Motoru tekrar çalıştırdığımda EDC ikaz lambası yanıyor ve motor çekişten düşüyordu. Motoru ikinci defa çalıştırdan kısa bir süre sonra EDC ikaz lambası sönüyor ve motor normal çalışmaya başlıyordu. Bir ay önce Keşan‘da aracın bakımı yapılırken mazot ve hava filitreleride yenilendi. O günden bu yana motorun çekişi daha iyi oldu ve kontak anahtarını kapattıktan sonra hiç çalışmaya devam etmedi. Motorda yağ filitresini her yağ değiştirmede, hava ve mazot filitrelerini ise ikinci yağ değiştrmede yenilerim. Eski mazot filitresini internetten çok ucuz bir fiyata almıştım. Bu defa, biraz da tesadüfen servisinden satın aldım. Ben motordaki sorunu bu ucuz mazot filtresine bağlıyorum.
Keşan'daki ustanızın iletişim bilgilerini almamız mümkün mü acaba? Bir de Almanya'da karavan üzerinde alışveriş yapmak istediğimizde stok bulunduran nereleri önerirsiniz?
Şuan Kosova'da Priştine Büyükelçiliğimizde görevliyim, yaz sonunda Türkiye'ye döneceğim. Öncesinde Avusturya, Almanya turu planım var tabi arabayı bitirebilirsem
Instagram post by Yalçın Aydın • Apr 2, 2017 at 5:35pm UTC
Instagram post by Yalçın Aydın • May 1, 2017 at 10:40pm UTC