bülent
bence sorunun cevabı aracı kullananın sağ ayağının altında gizli... aks veya diğer parçaları heran kırabilirsin yada hiç birşey kırmayabilirsin...
benim aracın yeni kombinasyonu şöyle 
Naci abi,  Teşekkur ederim... 
3,9 V8 Efi motor 
3,54 standart difransiyel ayna mahruti oranı
lt 77 şanzıman 
1,22 arazi oranı
35" silverstone extreme mt lastik / 15" jant
pazar günü camel etabına girdik, bazı kanallarda kahramanlık yapıp kanalı denediğim için araç arka difransiyelden oturdu vinçlemek zorunda kaldım..  aks falan kesmedim keseceğimide zannetmiyorum çünkü o kadar zorlayacak bir yer yoktu... 
low devirde hala 1.ve 2.vitesleri kullanmaya gerek yok, 1500-2500 devir aralığında her yerden geçti alet
ilk kalkış 235/85/16 lastikler takılı olduğu zamana göre kötüleşti ama genede dizellerden iyidir