discovery-V8
A Clean Landrover is the Sign of Sick Mind
Merhabalar ,beni zaten çoğu arkadaşımız tanıyor.
Baskılar üzerine bende araçlarımı birer birer garaj bölümünde tanıtmak için sonunda gerekli enerjiyi bulabildim.
Amacım bu araçlara gönül veren arkadaşlarımıza biraz ışık tutabilmek, elimden geldiğince yardımcı olmak.
Araçlarımdan belkide en severek üzerinde oynadığım, Discovery ile başlamak istedim.
Bu başlığı şimdilik kilitli olarak tutacağım, çünkü görselleri arayıp bulmam ve yapılan işlemleri anlatmaz biraz zaman alıyor, belli bir aşamaya kadar getirdiğimde yorumlara açacağım. Anlayış göstermenizi rica ediyorum.
Discovery yi çoğumuz Camel Trophy deki başarılarından tanıyoruz. LR in 1989 yılında RR Classik şasisi üzerine inşa ettiği, RR dan daha sade, Defender dan daha konforlu bir arazi aracı arayışının ilk örneklerinden.
1994 Yılının ikinci yarısında geçirdiği makyajla, Series 300 diye anılan yeni bir iç dizayn , geliştirilmiş ama hala mekanik bir yürüyen aksam ve ufak tefek dış yenilemelerden sonra ortaya çıkan bir model üzerine yoğunlaştım.
2003 yılında karar verdiğim bu aracı araştırmaya başladım, 2004 yılının 8 ayı hem V8 motorlu hem manuel vitese sahip bir Discovery arayışıyla geçti. Ağustos ayında aradığımı buldum. 16500 USD ye anlaşarak teslim aldım.
Teknik özellikleri ile başlayayım. Aldığımda tamamen standart idi.
- 1995 model.
- 3.9 litre v8 i motor.
- Rn 380 manuel Şanzıman.
- LT230 1,22 oranlı arazi kutusu.
- 3,54 oranlı ayna mahruti.
- 235 70 R 16 michelin yol lastikleri.
- Gri Deri Döşeme.
- Çift bölgeli manuel klima.
- Çift elektrikli Sunroof.
- Orjinal radyo teyp.
- Elektrikli Ayna.
- Elektrikli Cam.
- ABS, Hava yastığı , elektrikli koltuk gibi özellikleri yoktu, olmasınıda istemiyordum.
İlk aldığım zamanlardan birkaç fotoyla başlayalm.
Baskılar üzerine bende araçlarımı birer birer garaj bölümünde tanıtmak için sonunda gerekli enerjiyi bulabildim.
Amacım bu araçlara gönül veren arkadaşlarımıza biraz ışık tutabilmek, elimden geldiğince yardımcı olmak.
Araçlarımdan belkide en severek üzerinde oynadığım, Discovery ile başlamak istedim.
Bu başlığı şimdilik kilitli olarak tutacağım, çünkü görselleri arayıp bulmam ve yapılan işlemleri anlatmaz biraz zaman alıyor, belli bir aşamaya kadar getirdiğimde yorumlara açacağım. Anlayış göstermenizi rica ediyorum.
Discovery yi çoğumuz Camel Trophy deki başarılarından tanıyoruz. LR in 1989 yılında RR Classik şasisi üzerine inşa ettiği, RR dan daha sade, Defender dan daha konforlu bir arazi aracı arayışının ilk örneklerinden.
1994 Yılının ikinci yarısında geçirdiği makyajla, Series 300 diye anılan yeni bir iç dizayn , geliştirilmiş ama hala mekanik bir yürüyen aksam ve ufak tefek dış yenilemelerden sonra ortaya çıkan bir model üzerine yoğunlaştım.
2003 yılında karar verdiğim bu aracı araştırmaya başladım, 2004 yılının 8 ayı hem V8 motorlu hem manuel vitese sahip bir Discovery arayışıyla geçti. Ağustos ayında aradığımı buldum. 16500 USD ye anlaşarak teslim aldım.
Teknik özellikleri ile başlayayım. Aldığımda tamamen standart idi.
- 1995 model.
- 3.9 litre v8 i motor.
- Rn 380 manuel Şanzıman.
- LT230 1,22 oranlı arazi kutusu.
- 3,54 oranlı ayna mahruti.
- 235 70 R 16 michelin yol lastikleri.
- Gri Deri Döşeme.
- Çift bölgeli manuel klima.
- Çift elektrikli Sunroof.
- Orjinal radyo teyp.
- Elektrikli Ayna.
- Elektrikli Cam.
- ABS, Hava yastığı , elektrikli koltuk gibi özellikleri yoktu, olmasınıda istemiyordum.
İlk aldığım zamanlardan birkaç fotoyla başlayalm.