Land Rover 110 TDI

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan bay adem Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 59
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,205
Ynt: Land Rover 110 TDI

bay adem yardımcı olabildiysek ne mutlu bize aramıza tekrar hoş geldiniz (forumun amacı zaten birbirimize bilgi aktarmak yanlış biliyorsak uygun bir dille yanlışları dogrultmak olduguna inanıyorum) iyi günler.
 

Etiketler
Ynt: Land Rover 110 TDI

selamlar aşağıdaki ifadede bir noktaya takıldım. gerçekten düz dizellerin ömrü yaklaşık nedir. yani benzinliye göre kısamı yoksa uzunmu ömürlüler. açabilirseniz sevinirim.
yalnız şu varki benzinli bir motor ömür olarak yaklaşık 350-400,000 km gibi bir ömre sahipken (asker tanıdıklarınız oldugunu bahsetmiştiniz teyit edebilirler kademelerden sordurursanız) (düz dizeller 60,000 km tdi ler30,000 km ) kulanıma baglı olarak bahsi geçen km lere kadar düşebilen ömürlere sahipler,fort transit turbolu veya turbosuz dizel bir motor (duygusal olarak müsait iseniz 2,2 veya3,2 fort puma motorlarda alternatifler arasında 2,2-140 hp 340-350 tork 3,2-200 hp 430 tork)uygularsanız 500-600,000 km gözünüz kapalı kullanırsınız. yalnız hali hazırdaki trafik mevzuatı motor degişimine oldukça sınırlı izin veriyor iyi akşamlar.
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

menderes bey LR firması kendi motor üretimi olmadıgı için motorları herzaman bir tedarikçi kanalı ile temin etmiştir (300 tdi olarak adlandırılan 2,5 tdi dizel motorlar hariç) sizin aracızdada takılı olan oldukça saglam 2-3/4 hacimli motorların kapakları modifiye edilerek 2,5 hacimli benzinli olarak montaja devam edilmiştir,motorların piyasa talepleri doğrultusunda silindir kapağı değişimi ve dizel için gerekli olan yakıt düzeneği ilavesi ile dizele çevrilmiş ve piyasaya arz edilmiştir (bu motorlar aslen BMC TM 25 modelii olarak türkiyedede üretilmiş olan araçların üzerindeki benzinli motorlardır)ömür konusu malesef benzinli ile aynı blogu kullanan dizellerde böyle bende seri 2 -88 lik lr mi bir 110 la degiştirmeye karar verdiğimde ilk aklımdaki düz dizel bir araçtı ancak askeri kademelerde görev yapmış bir kardeşimizle konuştugumda benim asıl aklıma takılan lucas pompanın güvenilirliği idi bana söylediği abi pompa taş gibi sen motordan kork oldu,(ve gerçekten farklı kaynaklardan biraz deşeleyice yukarda bahsi geçen motorun karakteri ortaya çıktı netten defender 110 olarak aratırsanız sanırım vikipedya sayfasında dizel motor için bakımları düzenli yapılırsa 240,000 km ömürlü oldugu ama alaycı bir biçimde bu ömre dramatik olarak ulaşamadıgı ingilizce olarak izah ediliyor,aracın yürürü gerçekten 4x4 lük ama benim edindigim bilgiler bunlar ve ben benzine devam ediyorum . menderes bey gözünüzü korkutmak için değil bildiklerimi ve duyduklarımı aktarmak için yazdım eğer yanıldıgım veya eksik bildiğim varsa tamlayacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 


Ynt: Land Rover 110 TDI

menderes bey 300 tdi haricinde 2,5 benzin 2,5 düz dizel 2,5 turbo uygulanmış düz dizel tüketim ve performans olarak hemen hemen aynı karar sizin iyi günler.
 



Ynt: Land Rover 110 TDI

int1a.png


TDİ 300 motor resmi
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

Adem bey,
bu gönderdiğinizi 300TDI'dan çok, International Engines firması tarafından 300TDI'ın geliştirilmesi ile ortaya çıkarılmış 2.8lt HS2800 kodlu motora benzettim. blg.
 

Ynt: Land Rover 110 TDI


Edaghan bey, internetde rastladım, Alamanca galiba bir açıklaması var.Belirttiğiniz motor.İyi günler.
International HS 2.8 TGV Dieselmoto
HS 2.8 TGV Dieselmotor
De HS 2.8 TGV is een nieuwe moderne versie van de 300 TDI motor.
Gebaseerd op de 300 TDI heeft deze motor o.a. een ander slagvolume, verstelbare turbo, versterkte krukas en meer nieuwe innovatieve technieken. Dit alles resulteert in een vermogensstijging van 20% en een max. koppel wat 30% hoger ligt bij een lager toerental.
Deze motor is zonder problemen toe te passen in elke Land Rover waar een 300 TDI in is gemonteerd. Enkele delen die anders zijn zijn o.a. uitlaat en inlaatpijp. Deze delen worden meegeleverd in een aparte kit die afhankelijk is van de auto waarin de motor gemonteerd gaat worden. Inbouwen is hetzelfde als het inbouwen van een standaard motor. Geen boor- slijp- of laswerk.
De motor wordt geleverd compleet met startmotor, dynamo, stuurbekrachtigingspomp, brandstofpomp, opvoerpomp, waterpomp, vliegwiel en vliegwielhuis, voorgloeisysteem etc.
ALLES FABRIEKSNIEUW!
Bij forse motorschade, bijvoorbeeld een gebroken riem, zijn de kosten van reparatie vaak zodanig dat het nu interessant wordt om te kiezen voor de HS 2.8 TGV.
cyl. cyl. inhoud N prestaties boringslag gewicht prijs
aantal cm3 omw/min pk mm kg ex BTW
HS 2.8 TGV 4 2800 4000 135 93x102,5 208 € 5500,--
Prijs van een inbouwkit voor Discovery of Defender 300 TDI bedraagt: € 450,-- ex BTW
 





Ynt: Land Rover 110 TDI

bay adem ülkemize yeni getirilen case-internatıonal traktörlerin küçük modellerinde bu motorun bir benzeri var ithalatçı sanırım sandık motor konusunda yardımcı ola bilir .
 

Ynt: Land Rover 110 TDI

ilan adresleri vermek ne kadar doğru bilmiyorum.Yöneticilerden özür dilyerek aşağıdaki adreste araç var.Acaba öneriniz nedir.?http://www.sahibinden.com/acil_satilik_300_tdiWQQaXQQ9298813WQQpXQQdisplayitem
 


Ynt: Land Rover 110 TDI

Reha bey
Bu araç Adanada yarın arabayı görmeye gideceğim,Adanada yekili servis var.Şimdi onlara götürsem adamlar her parçasını beliki değiştirmemi isterler. tanıdığım bir usta var ona baktıracağım.hemde ustayla pazarlık daha iyi olur her halde diye düşünüyorum.iyi akşamlar
 




Ynt: Land Rover 110 TDI

bay adem' Alıntı:
Reha bey
Bu araç Adanada yarın arabayı görmeye gideceğim,Adanada yekili servis var.Şimdi onlara götürsem adamlar her parçasını beliki değiştirmemi isterler. tanıdığım bir usta var ona baktıracağım.hemde ustayla pazarlık daha iyi olur her halde diye düşünüyorum.iyi akşamlar

Aracı servise de gösterin. Dediğiniz gibi, değişmesi gereken tüm parçaları söylerler. Bu da iyidir. Aracı almadan masrafınızı görürsünüz. Servise aracı kontrol ettirmeniz belki bir 50 liranıza mal olabilir. ama sonradan başınızı yakacak bir araca para yatırmanızı da önleyebilir... iyi düşünün.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,828
Mesajlar
1,524,065
Kayıtlı Üye Sayımız
166,622
Kaydolan Son Üyemiz
mustgok

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst