Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan TOYOTALEXUS Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 28
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 21,857

TOYOTALEXUS

Yeni Üye
Mesajlar
10
Tepkime Puanı
0
Land cruiser V8 pajerodan 60.000 euro daha pahalı,biri 130.000,diğeri 70.000 euro.Land cruiser ın yaklaşma açısı 31,uzaklaşma açısı 23,ve karın açısı 24 derece.Pajeronun ise yaklaşma açısı 34.5,uzaklaşma açısı 24.5,karın açısı ise 22.2 derece.Tamam herşey açılardan ibaret değil ama bu fark çok değilmi?Hediye etseler hangisini alırsınız?
Yeni nesil of-road araçlarına gerçekten ilgim büyük,eskileri arazide iyi olsada asfalt yolda gitmek tam bir eziyetyol tutmaz,konfor sunmaz onun için ailecek iyi bir arazi aracı almak isyiyoruz,aydınlatırsanız sevinirim.

İYİ FORUMLAR:smiley:
 

Etiketler
Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Bence ikiside değil Prado alın mümkünsede dizel prado :smiley:
 

Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Biraz teknik bilgi vereyimde size yardımcı olsun.Land cruiserda 4461 cc hacimli v8 dizel motor kullanılıyor,bu motor 32 valf ve 3400 devirde 265 hp güç üretiyor ve 650 nm torka sahip.0-100km si 8.2 ve maksimum hızı 210 km/s.93 litrelik yakıt deposu var ve sudan geçiş deriliği 700mm.
Pajeroda ise 3200cc lik 200 hp güç üreten 16 valf ve 4 silindirli bir motor var.sudan geçiş derinliği aynı ve yakıt deposu 88 litre.0-100km si 11.1 saniye ve maksimum hızı 180 km.
 

Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Bu araçlar daha çok yeni araçlar ve çok elektornikler, eski kasalar hakkında çok fazla tecrübe ve bilgi var, sorunları ve iyi yanları belli. Ama yeniler hala bilinmez ben kağıt üsütndeki değerlere çok fazla güvenen birisi değilim. Çünkü hangi firmaya sorsan kendi aracının değerleri daha iyidir.

Ama tartışmasız tek bir gerçek varsa toyota arazi araçları sağlamlığı ve güvenilirliği konusunda açık ara bir numaradır. Uzun vadede ikinci eli her zaman daha iyidir, piyasası daha iyidir. Su geçişleride planladığınız ve uzun yol yapmayı düşündüğünüz bir araç istiyorsanız kesinlikle dizel olanlara bakın. Benzinliler asfaltta dizeller arazide güçlüdür.

Yaklaşma uzaklaşma açılarına varıcak kadar ince hesaplarla biraz ağır araziye giricekseniz yotoya fj cruiser daha doğru araç olabilir, veya rubicon. Ama konforlu aile arabası diyorsanız kesinlikle Land Cruiser yada Land Cruiser Prado.

Pajero çok iyi araçdır hatta eski kasalarından bir tanesini almayı çok istedim. Ama Türkiye şartlarında idamesi zor araçlar olduğunu söyledi bütün pajero kullanıcıları.
 

Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Kürşat abi verdiğim değerler subjektif ölçülebilir değerler olduğu için markaların kendini 1 numara göstermesi gibi değerler söz konusu olamaz.İşin içine rakam girdimi gerçekler konuşmaya başlar.Alırsak dizel alırız,dizel hem arazide daha avantajlı hem yakıt tüketimi çok daha düşük,hemde sandığınızın aksine yolda çok daha hızlı.10 km son sürat,1.2 sn 0-100 farkı var.Yani benzinlinin tutulacak yanı yok :pGerçi bu performans değerleri arazi araçları için çok önemli değil ama güç herzaman lazım.Tabi en önemli olan sağlamlık ve işçilik.
 



Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

işte vardığın sonuç önemli, 10 sene sorunsuz kullanacağın bir araç istiyorsan kesinlikle toyota :smiley: Benim Lexus um vardı mecburiyetten satmak zorunda kaldım, ama binek otodada arazi aracındada param yetiyorsa ilk tercihim hep toyotadır. Param yetmiyorsa yeten seçenekleri sıraya sokarım. dizel araçlar düşük devirlerde daha güçlü, kalkışları daha seri , torkları iyi. Ama benzinliler otobanda yüksek süratlerde daha başarılı, dizel motorlar aynı süratlere çokd aha yüksek devirlerde çıkabilirken benzinliler daha az devirle aynı sürate ulaşıyor. Yakıt parasını dert etmiyor olsam dizel gürültüsü çekmem ama benzinli v8 in sesi şarkı gibi diğeri iş makinası gibi :smiley:
 

Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Ses konusunda haklısın ama performans olarak lc nin benzinlisi hiçbir hızda hiçbir devirde,dizeline rakip olamaz,ayrıca lc nin ses yalıtımı çok çokiyi,sesi benzinli kadar keyifli olmasada rahatsız etmez.Ben benzinciyimdir ama lc diyince kesinlikle dizel almak lazım.
Birde aracı aldıkmı senelerce kullanacağız.Bizde kalır hep sanırım.
 



Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Vx 200 ler artık çok üst sınıf araçlar oldu, arazi aracından çok arazi aracı altyapılı makam aracına döndü iyice. Pradolar daha yükselen trend şu anda dünyada uzun soluklu seyahatçiler için.
 




Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

gokhan5234' Alıntı:
pekı paradoların ıkı mtr secenegı var 3.0-4.0 hangısı daha ıyı randuman verır

büyük motor her zaman iyidir eğer teknolojileri aynı ise.

çok farklı konsept araçlar ama mesela toyota yaris 1.0 ve 1.3 var 1.3 olan çok daha iyi ve az bastığın için yakıtlarıda neredeyse aynı.
 

Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Kürşat abi prado vx den daha iyi arazi kabiliyetine mi sahip?Yerden yükseklikleri hemen hemen aynı hatta vx daha bile yüksek,açılarda vx in avantajı var,yardımcı elektronik sistemler aynı,nasıl arazide daha iyi olabilirki?
 

Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

TOYOTALEXUS' Alıntı:
Kürşat abi prado vx den daha iyi arazi kabiliyetine mi sahip?Yerden yükseklikleri hemen hemen aynı hatta vx daha bile yüksek,açılarda vx in avantajı var,yardımcı elektronik sistemler aynı,nasıl arazide daha iyi olabilirki?

Pradonun full versiyonundada yardımcı elektronik ssitemler var yenilerinde. Prado daha küçük, daha hafif diye biliyorum. Bu da her zaman arazide avantajdır.
 

Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

Merhaba Kürşat bey ,
Sitede olduğunuzu gördüm , konulara olan hakimiyetiniz üzerine bir konuyu danışmak isterim. Keza hep sorulanlardan farklı değil. Ama camiayı sürekli takip eden ama içine girmemiş bir potansiyel offroad tutkunuyum. Uzun süredeir takip etmeme rağmen gerek işler ve gerekse vs vs sebeplerden bir türlü araç sahibi olup yoldan çıkamadım. Artık zaman ilerledikçe bende de konu ısınmaya ve içimi yakmaya başladı. Malum bir araç alarak adım atmak gerekiyor. İşte sorular burada diziliyor. Hangi marka , hangi araç , kaça , vsvsvs. Neyse aslında ağır arazi içine girme niyetim yok. En azından işin başında. Bu süreçte suzuki yada pajero üzerinde merakım arttı. Kalabalık bir ailem yok. Bu sebeple kısa kasa bir araç işimi görür düşüncesindeyim. Sonuçta pajero üzerine yoğunlaştım. Malum sitelerden birinde bir araç beğendim. 90 model 2,5 bir araç. 13.000 civarında. 200.000 km lerde. Zaten geneli böyle . Neyse aslında bu araçların performanısı çoğu kişi tarafından beğeniliyor ama yedek parça temini , ücretleri , servisi ve benzin yada tüp kullanımı hakkında verebileceğiniz bilgi varmıdır acaba. Ayrıca araziye uygun modifikasyonu için imkanlar ? Bilgi paylaşırsanız sevinirim. Bu arada web sayfanız oldukça güzel tebrik ederim.

Saygılar
 



Ynt: Land cruiser v8 vs mitsubihi pajero

yilma' Alıntı:
Merhaba Kürşat bey ,
Sitede olduğunuzu gördüm , konulara olan hakimiyetiniz üzerine bir konuyu danışmak isterim. Keza hep sorulanlardan farklı değil. Ama camiayı sürekli takip eden ama içine girmemiş bir potansiyel offroad tutkunuyum. Uzun süredeir takip etmeme rağmen gerek işler ve gerekse vs vs sebeplerden bir türlü araç sahibi olup yoldan çıkamadım. Artık zaman ilerledikçe bende de konu ısınmaya ve içimi yakmaya başladı. Malum bir araç alarak adım atmak gerekiyor. İşte sorular burada diziliyor. Hangi marka , hangi araç , kaça , vsvsvs. Neyse aslında ağır arazi içine girme niyetim yok. En azından işin başında. Bu süreçte suzuki yada pajero üzerinde merakım arttı. Kalabalık bir ailem yok. Bu sebeple kısa kasa bir araç işimi görür düşüncesindeyim. Sonuçta pajero üzerine yoğunlaştım. Malum sitelerden birinde bir araç beğendim. 90 model 2,5 bir araç. 13.000 civarında. 200.000 km lerde. Zaten geneli böyle . Neyse aslında bu araçların performanısı çoğu kişi tarafından beğeniliyor ama yedek parça temini , ücretleri , servisi ve benzin yada tüp kullanımı hakkında verebileceğiniz bilgi varmıdır acaba. Ayrıca araziye uygun modifikasyonu için imkanlar ? Bilgi paylaşırsanız sevinirim. Bu arada web sayfanız oldukça güzel tebrik ederim.

Saygılar

Merhaba bahsettiğiniz sanırım 90 model 2.5 pajero. Genelde sağlam ve parçası kolay bulunan araçlardır, özellikle istanbuldaysanız parça sıkıntısı pek yok. Yada istanbuldan yollarlar. Modifiye işide yine istanbuldaysanız çok kolay diğer illere bişey diyemem

Saygılar
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,743
Mesajlar
1,523,047
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst