coldblooded
Ana Kamp
Merhaba,
25 Ekim 2017'de enjektörler söküldü ve Deniz Pompa / Kocaeli'ne gönderilip temizlendi. Tekrar monte edildi.
Siyah duman artık yok. Aracım 200.000Km'de, öncesine göre gaz yiyişi ivmelenmesi arttı. Sadece yakıt tüketimi düşmedi. Yani 2009 senesinde aracı aldığımdaki değerlere düşmüyor.
Aracımda racechip pro vardı. Enjektör temizliği sonrası henüz takmadım. Yakında takıp siyah duman tekrar atacak mı chip varken bakacağım.
Siyah duman dışında temizlik yaptırmama neden olan birkaç problem vardı. Mesela şehir içinde sabit gazda düşük hızla ilerlerken aracın al ver yapması (başka bir deyişle ileri geri sarsması ve bu sırada devir göstergesinin aşağı yukarı oynaması), yokuş yukarı çıkışlarda (aracım otomatik vites) 80km hızda sabit gazda al ver yapması sorunları da çözüldü.
Fakat ilk çalıştırmada motor soğukken hareket eder etmez bazen 1-2 saniyeliğine aracım stop edecekmiş gibi oluyor devir göstergesi aşağı kadar düşüp tekrar normale dönüyor ve şehir içinde ilerlerken veya durduktan sonra kalkmak üzere gaza dokunulduğunda sanki önce bir tıkanıyor sonra açılıp gazı yiyormuş gibi sarsıyor.
Bunları motor sıcakken yapmıyor. Bu problemler enjektör temizliği sonrası hala devam ediyor.
Beni yönlendiren Usta mazot pompasına bağlı olan yakıt basınç regülatörü (yakıt geri dönüş valfi) denen parçadan kaynaklanabileceğini birkaç L200'de daha önce değiştirildiğini söyledi.
L200 olan arkadaşlardan bu durum başına gelen aynı sorunu yaşayıp deva bulan var mı?
25 Ekim 2017'de enjektörler söküldü ve Deniz Pompa / Kocaeli'ne gönderilip temizlendi. Tekrar monte edildi.
Siyah duman artık yok. Aracım 200.000Km'de, öncesine göre gaz yiyişi ivmelenmesi arttı. Sadece yakıt tüketimi düşmedi. Yani 2009 senesinde aracı aldığımdaki değerlere düşmüyor.
Aracımda racechip pro vardı. Enjektör temizliği sonrası henüz takmadım. Yakında takıp siyah duman tekrar atacak mı chip varken bakacağım.
Siyah duman dışında temizlik yaptırmama neden olan birkaç problem vardı. Mesela şehir içinde sabit gazda düşük hızla ilerlerken aracın al ver yapması (başka bir deyişle ileri geri sarsması ve bu sırada devir göstergesinin aşağı yukarı oynaması), yokuş yukarı çıkışlarda (aracım otomatik vites) 80km hızda sabit gazda al ver yapması sorunları da çözüldü.
Fakat ilk çalıştırmada motor soğukken hareket eder etmez bazen 1-2 saniyeliğine aracım stop edecekmiş gibi oluyor devir göstergesi aşağı kadar düşüp tekrar normale dönüyor ve şehir içinde ilerlerken veya durduktan sonra kalkmak üzere gaza dokunulduğunda sanki önce bir tıkanıyor sonra açılıp gazı yiyormuş gibi sarsıyor.
Bunları motor sıcakken yapmıyor. Bu problemler enjektör temizliği sonrası hala devam ediyor.
Beni yönlendiren Usta mazot pompasına bağlı olan yakıt basınç regülatörü (yakıt geri dönüş valfi) denen parçadan kaynaklanabileceğini birkaç L200'de daha önce değiştirildiğini söyledi.
L200 olan arkadaşlardan bu durum başına gelen aynı sorunu yaşayıp deva bulan var mı?