bull
SON NOKTA
Ynt: L200 Hakkında Yardım
L 200 alıcaksınız atsc modeli değil diffrensiyel kilitli modeli almanızı tavsiye ederim atsc arazi şartlarında değil normal yol şartlarında mükemmel yol tutuşu sağlıyor yalnız l200 lerin iki noktada zayıf yeri var birincisi ön diffrensiyel karpuzunun yanındaki hava valfini kesinlikle sert alüminyum ile korumalısınız yoksa standart koruma saçı ilk darbde valfi kırıyor ikincisi ise arazi şanzıman kolu çok nazik biraz fazla kurcalığınca takılı kalıyor son olarak parça fiyatları anormal kazık iknci elde garantisi bitmiş yada bitmek üzere olan aracı almayın başınız ağrır tabi direksiyon kutusundan gelen tıkırtı ise kronik bir durum benim araçta iki kez direksiyon mili değişti öte yandan pick up lar içinde başarılı olduğunu söyleyebilirim ;D
L 200 alıcaksınız atsc modeli değil diffrensiyel kilitli modeli almanızı tavsiye ederim atsc arazi şartlarında değil normal yol şartlarında mükemmel yol tutuşu sağlıyor yalnız l200 lerin iki noktada zayıf yeri var birincisi ön diffrensiyel karpuzunun yanındaki hava valfini kesinlikle sert alüminyum ile korumalısınız yoksa standart koruma saçı ilk darbde valfi kırıyor ikincisi ise arazi şanzıman kolu çok nazik biraz fazla kurcalığınca takılı kalıyor son olarak parça fiyatları anormal kazık iknci elde garantisi bitmiş yada bitmek üzere olan aracı almayın başınız ağrır tabi direksiyon kutusundan gelen tıkırtı ise kronik bir durum benim araçta iki kez direksiyon mili değişti öte yandan pick up lar içinde başarılı olduğunu söyleyebilirim ;D