2008 model l200 4x4 almak istiyorum ,kullanacağım parkurda zaman zaman 50cm kar yada eğimli çamur yerler oluyor,
seçeçeğim model astc li yoksa super select özellikli mi olmalı kullanan arkadaşlarımızdan değerli fikirlerini bekliyorum.
Doğrudur kilit sadece intense modellerinin bazılarında var ve 2011 invite lerde %100 kilit var ama onlardada orta kilit, yol bilg. vs. birçok donanım yok yani genel anlamda boş bir araç.
her iki modeli de kullanmış biri olarak kesinlikle R/D LOCK arazide daha fazla işe yarıyor ama benim arazide işim yok derseniz kaygan yol şartlarında astc daha kullanışlı bundada şöyle bir sorun var aracın kontrolünü firen sistemi ile sağladıgı için firenlerde ısınma ve balatalarda aşınma oranı daha fazla ..
her iki modeli de kullanmış biri olarak kesinlikle R/D LOCK arazide daha fazla işe yarıyor ama benim arazide işim yok derseniz kaygan yol şartlarında astc daha kullanışlı bundada şöyle bir sorun var aracın kontrolünü firen sistemi ile sağladıgı için firenlerde ısınma ve balatalarda aşınma oranı daha fazla ..
2008 model l200 4x4 almak istiyorum ,kullanacağım parkurda zaman zaman 50cm kar yada eğimli çamur yerler oluyor,
seçeçeğim model astc li yoksa super select özellikli mi olmalı kullanan arkadaşlarımızdan değerli fikirlerini bekliyorum.
2007 ve sonrasında hepsinde süper select 4x4 sistemi var. (2011 model invite modellerinde
2H
4H sürekli 4 çeker
4Hlc yüksek devir lsd devrede
4Llc düşük devir lsd devrede
sadece intense ve dakar modelinde direksiyonun sağında bir buton ile devreye giren R/D LOCK yani diff lock mevcut.