Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 515,872
Ekli dosyayı görüntüle 59253
İş görür mü....raspa astar ve boya işi bitti.....kullanıyorum.2 adet yaptım biri hem tavan hem de arkaya monteli....

erhan_41 / Tuzla
19338_1_.jpg


Benim araçta çeki demiri yok , olsa sizin çalışmanız çok güzel , internette dolanırken böyle bir şey buldum , başka aparata gerek kalmadan en iyi çözüm bu olacak galiba .
 

Etiketler
Ekli dosyayı görüntüle 59264

Benim araçta çeki demiri yok , olsa sizin çalışmanız çok güzel , internette dolanırken böyle bir şey buldum , başka aparata gerek kalmadan en iyi çözüm bu olacak galiba .
Benim çeki demiri ne monteli değil.tampon demir ve altında vida yerleri var.onlara 2 saplama ile bağladım.
Sizin gibi stepne si olanlar için çok kolay yapılabilir bir aparat.metal 2 parmak su boruları bükülerek çok kolay yapılır.vw de çok kullanışlı olur

erhan_41 / Tuzla
 

Rexton hala incelemis degilim sagolsun @ceng67 sadece guzel arac diyor teknik yorum yapmiyor , ketum davraniyor bu konuda , sen alda bi ogrenelim neyi var neyi yok su rextonun
Teknik yorum ve ben birarada olacak şey değil,
Rexton Yaklasik 4 senedir bende araziye sokmadim ,kiyamadim, arazi performansını ancak rus videolarından seyrettiğim kadar biliyorum ama asfalt ve karda çok zevk alarak bindigim egolarima tavan yaptıran bir arac

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Benim çeki demiri ne monteli değil.tampon demir ve altında vida yerleri var.onlara 2 saplama ile bağladım.
Sizin gibi stepne si olanlar için çok kolay yapılabilir bir aparat.metal 2 parmak su boruları bükülerek çok kolay yapılır.vw de çok kullanışlı olur

erhan_41 / Tuzla
aslında taşıyıcı , stepne bijon somunlarına sabitlense daha sağlam duracak gibi geliyor bana , bi akıl fikir fırtınası yapıp sizinde dedğiniz gibi bir çalışma yapmak lazım.
 

Rexton da anladığım kadarı ile TC sistemi tekerlere fren yaptırıyor ve güç kesiyor. Aslında land roverler gibi güç kesmeden patinaj çeken tekere fren yaptırması lazım. Esp ile birlikte çalışıyor ve esp kapanınca devre dışı kalıyor. Haliyle lr deki TC ile rahat geçilecek yeri rextonda daha hızlı geçmek gerekiyor ki engel aşılsın. Bu da arabaya zarar verme ihtimalini arttırıyor. Benim anladığım bu eğer yanlış ise düzeltin lütfen. O yüzden demiştim en azından lsd kilit olsaydı diye.

SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
mantıken düşündüğümde engel aşma durumlarında frene basmadığımız zaman ki zaten basmıyoruz, Esp devreye girip Tcs yi devreden çıkarmaz , bu araçların Tcs / Abs / Asr / Esp sistemleri arazide gayet uyumlu çalışıyor , benim girmediğim çıkmadığım arazi kalmadı gezilerde , Lr , Jeep , Patrol , Lc nereye girdiyse bende girdim çıktım ( aracımda % 30 yakın güç kaybı olmasına rağmen ) sorun yaşamadım hatta bu sistemlerin çok faydasını gördüm , karlı buzlu çamurlu rampa çıkış ve inişlerde önümdeki araçlar karda buzda kıç baş sağ sol yalpalayarak kızaklayarak yürüdü , ben ciddi bir yalpalama yaşamadım , sözün özü tahminime göre Rexton dahada gelişmiş bir araç o yüzden hafif arazide büyük konfor yaşatır .
 



mantıken düşündüğümde engel aşma durumlarında frene basmadığımız zaman ki zaten basmıyoruz, Esp devreye girip Tcs yi devreden çıkarmaz , bu araçların Tcs / Abs / Asr / Esp sistemleri arazide gayet uyumlu çalışıyor , benim girmediğim çıkmadığım arazi kalmadı gezilerde , Lr , Jeep , Patrol , Lc nereye girdiyse bende girdim çıktım ( aracımda % 30 yakın güç kaybı olmasına rağmen ) sorun yaşamadım hatta bu sistemlerin çok faydasını gördüm , karlı buzlu çamurlu rampa çıkış ve inişlerde önümdeki araçlar karda buzda kıç baş sağ sol yalpalayarak kızaklayarak yürüdü , ben ciddi bir yalpalama yaşamadım , sözün özü tahminime göre Rexton dahada gelişmiş bir araç o yüzden hafif arazide büyük konfor yaşatır .
Aynen katılıyorum L rover traction control çekiş sistemi ne sahip rexton da bunun yerine Mercedes in kullandığı fdc denilen bir sistem var kisaltmada yanılmıyorsam ama sonuç olarak benzer işi yapıyorlar sadece bir defa ayder den kavrun yaylasina cikarken çok dik bir yokuşta esp yi kapatarak sistemi devre dışı bırakma ihtiyacı duydum tabiri caizse 15m gibi bir mesafeyi yardirarak tırmandı ki araç standart hali ile
531fe3591cc41c7f9ab55d53fb039b88.jpg


SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mantıken düşündüğümde engel aşma durumlarında frene basmadığımız zaman ki zaten basmıyoruz, Esp devreye girip Tcs yi devreden çıkarmaz , bu araçların Tcs / Abs / Asr / Esp sistemleri arazide gayet uyumlu çalışıyor , benim girmediğim çıkmadığım arazi kalmadı gezilerde , Lr , Jeep , Patrol , Lc nereye girdiyse bende girdim çıktım ( aracımda % 30 yakın güç kaybı olmasına rağmen ) sorun yaşamadım hatta bu sistemlerin çok faydasını gördüm , karlı buzlu çamurlu rampa çıkış ve inişlerde önümdeki araçlar karda buzda kıç baş sağ sol yalpalayarak kızaklayarak yürüdü , ben ciddi bir yalpalama yaşamadım , sözün özü tahminime göre Rexton dahada gelişmiş bir araç o yüzden hafif arazide büyük konfor yaşatır .
Ssangyongteam forumdan okuduğuma göre yazdım araç patinajda fren yaptığı için güç kesiyor buda engel aşma da sorun olabilir diye yazılmış.
Bulup denemek lazım
Kırbaçlamak lazım

SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Aynen katılıyorum L rover traction control çekiş sistemi ne sahip rexton da bunun yerine Mercedes in kullandığı fdc denilen bir sistem var kisaltmada yanılmıyorsam ama sonuç olarak benzer işi yapıyorlar sadece bir defa ayder den kavrun yaylasina cikarken çok dik bir yokuşta esp yi kapatarak sistemi devre dışı bırakma ihtiyacı duydum tabiri caizse 15m gibi bir mesafeyi yardirarak tırmandı ki araç standart hali ileEkli dosyayı görüntüle 59268

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
@ahmetkoksal1640 tespit ve yorumlarınız için teşekkürler , biz tahmini konuşurken bire bir kullanan ve yaşayan biri olarak yorumlarınız merak eden ve almak isteyen arkadaşlarımıza çok faydalı olacaktır. Paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.
 


Aynen katılıyorum L rover traction control çekiş sistemi ne sahip rexton da bunun yerine Mercedes in kullandığı fdc denilen bir sistem var kisaltmada yanılmıyorsam ama sonuç olarak benzer işi yapıyorlar sadece bir defa ayder den kavrun yaylasina cikarken çok dik bir yokuşta esp yi kapatarak sistemi devre dışı bırakma ihtiyacı duydum tabiri caizse 15m gibi bir mesafeyi yardirarak tırmandı ki araç standart hali ileEkli dosyayı görüntüle 59268

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çadırli tenteli tam hayalim
Çok faydalı bilgi teşekkürler

SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Aynen katılıyorum L rover traction control çekiş sistemi ne sahip rexton da bunun yerine Mercedes in kullandığı fdc denilen bir sistem var kisaltmada yanılmıyorsam ama sonuç olarak benzer işi yapıyorlar sadece bir defa ayder den kavrun yaylasina cikarken çok dik bir yokuşta esp yi kapatarak sistemi devre dışı bırakma ihtiyacı duydum tabiri caizse 15m gibi bir mesafeyi yardirarak tırmandı ki araç standart hali ileEkli dosyayı görüntüle 59268

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ahanda alin size teknik yorum ,okumuş cocuk

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 








Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,676
Mesajlar
1,522,013
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst