Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 516,500
7b97626f6af1ab621ed6f052ec0c1da5.jpg
 

Etiketler



Etkinlik dönüşü raporu , bir araç lastik yardı ,üç araç askıda kaldı kurtarıldı , bir araç aks kırdı , çekilerek etabı bitirdi , dönüşte bir araç uçurama düştü ( şükür bir ağaç devirdi sonrasında ağaçlara takılarak durdu kurtarıldı sürücüsüne bir şey olmadı araç sağtaraf hasarlı). Fotoları burada paylaşmak istemiyorum arkadaşlara ayıp olur izinsiz , isteyen arkadaşlar FB ta Egeoffroad sayfasında fotolar videolar paylaşıldı orada görebilirler.
 



Etkinlik dönüşü raporu , bir araç lastik yardı ,üç araç askıda kaldı kurtarıldı , bir araç aks kırdı , çekilerek etabı bitirdi , dönüşte bir araç uçurama düştü ( şükür bir ağaç devirdi sonrasında ağaçlara takılarak durdu kurtarıldı sürücüsüne bir şey olmadı araç sağtaraf hasarlı). Fotoları burada paylaşmak istemiyorum arkadaşlara ayıp olur izinsiz , isteyen arkadaşlar FB ta Egeoffroad sayfasında fotolar videolar paylaşıldı orada görebilirler.
Aksiyon zirve. Allah beterinden korusun. Karda patinaj çekerken lastik sert zemine denk gelince aks direk kırılıyor çok dikkat etmek lazım.

SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Merrhaba arkadaşlar,
Ankara'dan yüksel
Ben de yeni 1998 model 2.9 turbo intercoler musso aldım.
Dakka bir gol bir; arka akis keçesinden yağ kaçırıyordu, söktük, keçeyi bulamıyoruz. Bizden önce takan da yanlış takmış, zaten o yüzden kaçırıyormuş.
ölçümlere göre içi 35 dışı 63,5 olması lazımmış.
Anlaşılan parça konusunda epey bi sıkıntı çekeceğiz.
Özelde akis keçesi için tavsiyesi olan ve daha sonraki ihtiyaçlarda kullanmak için link atabilecek arkadaşım varsa memnun olurum.
 

Aksiyon zirve. Allah beterinden korusun. Karda patinaj çekerken lastik sert zemine denk gelince aks direk kırılıyor çok dikkat etmek lazım.

SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
aks kırılması patinaj değil , aralarda aksiyon yaparken çok dik bir tepeye çıkış inişler yapıldı , arkadaş iniş esnasında durdu geri geri çıkmayı denedi aks orada kırıldı , aynı yerde bir araç tırmanırken birden kafa attı rampada yanlamısına geldi devrilecekti son anda ileri hamle yaparken kurtardı , zemin en altta çamur üstü buz en üstte kar vardı. Bazı videolar aksiyon kamerasında işimi hafifletip bilgisayara yükleyicem gün içinde daha iyi anlarsınız.

bu dere yatağına düşen arkadaş verilmiş sadakası varmış ;
15894566_1219970564761475_8281764284667800756_n.jpg
15895169_1219970591428139_4585219875563409581_n.jpg
15941379_1219970604761471_7252595690452081307_n.jpg
 
Son düzenleme:

Merrhaba arkadaşlar,
Ankara'dan yüksel
Ben de yeni 1998 model 2.9 turbo intercoler musso aldım.
Dakka bir gol bir; arka akis keçesinden yağ kaçırıyordu, söktük, keçeyi bulamıyoruz. Bizden önce takan da yanlış takmış, zaten o yüzden kaçırıyormuş.
ölçümlere göre içi 35 dışı 63,5 olması lazımmış.
Anlaşılan parça konusunda epey bi sıkıntı çekeceğiz.
Özelde akis keçesi için tavsiyesi olan ve daha sonraki ihtiyaçlarda kullanmak için link atabilecek arkadaşım varsa memnun olurum.
öncelikle hoş geldiniz , bir parantez açıp öncelikle şunu belirtmek isterim araçlarımız çok keyifli fakat keyifli olduğu kadar bazı sıkıntılarımızda var , araçları alırken bunları göz önüne aldıysanız sorun yok severek isteyerek tamir ve geliştirme işleri yaparız , bunları göze alamayanlarda araçlarından soğuyup bir an önce zararına kurtulmaya çalışır , ben keçe değiştirmedim hiç ama grupta gümrükten çıkan araçlara sahip arkadaşlar var onlar bi hayli uğraştılar araçları ile size dönüş olacaktır. selamlar
 

Teşekkür ederim. Memnun oldum. Şimdi ustam aradı, "orjinal keçeyi buldum" dedi. 40 lira imiş. Normal bir keçeden en az 4 kat pahalı. Hayatımda bikaç normal araba aldım. Onlardan da gıcık kapıp sattım. Ben de o usta senin bu usta benim gezip paröa aramayı seviyorum. Ama bu araç biraz daha sıkıntı olacak gibi.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Haa satmak falan istemiyorum. Epey bi uğraşırım bunla ben. Keyifli olacak gibi duruyor.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

keçeyi bulmanıza sevindim , alt takım ön takım bir çok araç ile uyumlu yurt içinde bulunuyor sıkıntı yok , güle güle kullanmanız dileğimle aracınıza yaptığınız işlemleri ve değişimleri burada paylaşırsanız , aynı işlemleri yapacak olan arkadaşlarımıza faydalı olur , paylaşım ve yorumlarınız bekliyoruz aramıza hoş geldiniz. Aynı zamanda FB ta sayfamızda var yurt içi ve yurt dışından üyelerimiz ile oradada bilgi paylaşımı yapıyoruz katılırsanız sizler içinde faydalı olacaktır.

Facebook'a Giriş Yap | Facebook
 
Son düzenleme:



eçeyi bulmanıza sevindim , alt takım ön takım bir çok araç ile uyumlu yurt içinde bulunuyor sıkıntı yok , güle güle kullanmanız dileğimle aracınıza yaptığınız işlemleri ve değişimleri burada paylaşırsanız , aynı işlemleri yapacak olan arkadaşlarımıza faydalı olur , paylaşım ve yorumlarınız bekliyoruz aramıza hoş geldiniz. Aynı zamanda FB ta sayfamızda var yurt içi ve yurt dışından üyelerimiz ile oradada bilgi paylaşımı yapıyoruz katılırsanız sizler içinde faydalı olacaktır.
teşekkür ederim,
yükseltme için arka helezonların üzerine tornacıda 7 cm get yaptırıyorum. önleri torsiyonla yükselteceğiz, sonrasında da uygun lastik bakacağız. fotoları eklerim, daha önce offroad deneyimim ve arabalarım oldu, o yüzden kıyaslama imkanım da olacak.
inşallah keyifli bir araç olur.
 



Haa satmak falan istemiyorum. Epey bi uğraşırım bunla ben. Keyifli olacak gibi duruyor.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hoşgeldiniz
Alt takim genelde eski hyundai nissan modelleriyle uyuyor. Alt ust rotilleri orjinal buldum normalden pahaliya geldi. Biraz arastirmak gerekiyor.
(On balatalar elantra
Arka balata ve fren merkezi h100
Z rot Nissan almera-primera. )
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,688
Mesajlar
1,522,203
Kayıtlı Üye Sayımız
166,533
Kaydolan Son Üyemiz
Beratin

SON KONULAR



Geri
Üst