Bence aracin hic sucu yok diyecegim de Bekir Bey kizacak diye korkuyorum. Olanlar surucu ve usta hatasi bana gore.
Balata isinde paslanan parca geri gelmiyorsa surekli frende giden arabayi surucunun anlamasi gerekirdi. Ayrica fren mekanizmasindaki herhangi bir parcanin paslanacagina inanmam zor.
Ikinci motor indirme isi bosa yapilmis. Sorun debriyaj balatasi degisince giderilmis. Daha once yapilanlar gereksizmis demekki. Usta hatasi. Debriyaj balatasi erken gittiyse o da surucu hatasi.
Olayin iyi tarafi arac saglam
Satilmama problemi de Bekir Beyin kendine ozel yaptirmasi bana gore. Kendisi gibi dusunen birisini bulmasi gerek.
Karavanlarımız genel olarak, dursa da yürüse de çoğunlukla hep yüklü haldeler. Motorların da işi kolay değil.
Bir zamanlar araç dururken el frenini çekili bıraktığım için fren balataları ile sorun yaşadım. Yapışan balataları defalarca zoralayarak ayırmak galiba iyi değil. Araç avluda dururken artık uzun zamandır el freni çekmiyorum. Yıllardır frenlerle sorun yaşamıyorum.
Merhaba, 51 sayfayı bir solukta okudum. Film gibiydi. 8 yıl geçmiş, ilk mesajdan beri. Kendi karavanını yapma hikayesi, uzadı, uzadı, hayat dersi oldu.
Ben de bazen, kafama göre araç bulamazsam eğer, sıfır bir panelvan alırım 5 sene biner karavan yaparım diyordum. 5 senede neler değişiyor.
Umarım sizin için herşey güzel olur Bekir Bey. Karavanınızı satar su kuyusu yaptırırsınız.
Merhaba, 51 sayfayı bir solukta okudum. Film gibiydi. 8 yıl geçmiş, ilk mesajdan beri. Kendi karavanını yapma hikayesi, uzadı, uzadı, hayat dersi oldu.
Ben de bazen, kafama göre araç bulamazsam eğer, sıfır bir panelvan alırım 5 sene biner karavan yaparım diyordum. 5 senede neler değişiyor.
Umarım sizin için herşey güzel olur Bekir Bey. Karavanınızı satar su kuyusu yaptırırsınız.
Bence aracin hic sucu yok diyecegim de Bekir Bey kizacak diye korkuyorum. Olanlar surucu ve usta hatasi bana gore.
Balata isinde paslanan parca geri gelmiyorsa surekli frende giden arabayi surucunun anlamasi gerekirdi. Ayrica fren mekanizmasindaki herhangi bir parcanin paslanacagina inanmam zor.
Ikinci motor indirme isi bosa yapilmis. Sorun debriyaj balatasi degisince giderilmis. Daha once yapilanlar gereksizmis demekki. Usta hatasi. Debriyaj balatasi erken gittiyse o da surucu hatasi.
Olayin iyi tarafi arac saglam
Satilmama problemi de Bekir Beyin kendine ozel yaptirmasi bana gore. Kendisi gibi dusunen birisini bulmasi gerek.
Teşekkürler. Sürücü olarak benim bir hatam var, evet. Ama dedikleriniz değil. Güvendiğim ustalardan aldığım bilgiler ışığında vardığım sonuç şu: Turbolar toz sevmiyor. Tozlu yollarda seyreden turbo dizel araçların turbo arızası çıkarma ihtimali yüksek. Turbo arızalandığında ise motor patlatmaya kadar giden başka arızalara yol açabiliyor. Daha önce senelerce düz dizel araç kullandığım için bundan bihaberdim. Benim için fazlasıyla pahalı bir ders oldu. Bundan sonra tozlu yollardan çıktığımda ilk işim hava filtresini temizletmek olacak.
Karavanı satmaktan vazgeçip kullanmaya başlayınca bir kaç küçük değişiklik yapmak gerekti. Bunların ilki alındığından beri HİÇ kullanılmayan klimayı çıkarıp yerine bir büyük raf ve çekmece yapmak oldu.
Tezgah altı dolabın kapağına, kaşıklık olarak kullanmak için plastik nesnelerden aldık. Bunun yan faydalarından birisi de kapağın daha sıkı kapanması oldu. Böylece alt taraftaki su şişeleri daha az devriliyor (bkz. bir alttaki resim.)