Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (ta2rx)
TA2RX' Alıntı:
Bugün aracın aküsünü şarj edip Shava'yı test ettim. Kokunun kaynağı tahmin ettiğim gibi boyalı olan parça imiş. Firmanın önerdiği kraft hortumlarla sorun çözüldü. Test sürecinde sıcaklığı 24 dereceye ayarlamıştım. İçeride kazakla oturmaya kalkınca terledim
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (ta2rx)
Kaldığımız yerden devam.
Isıtıcının yakıt deposu yan kaplamanın altında kaldığı için bir gösterge ihtiyacı vardı. Buna sağlamak için önce deponun yan tarafında şerit led yapıştırdım ve anahtar bağladım.
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (ta2rx)
Bekir bey merhabalar;
Yakit deposunun kontraplak altinda kalmasi yer acisindan avantaj olasada, disaridan gelebilecek ektilere karsi biraz riskli geldi bana. Cunku gordugum kadari ile depo plastik ve disaridan gelebilecek bir etkide delinme ihtimali var. Bu yuzden depo ile arac saci arasinda ne gibi bir guvenlik onlemi aldiniz?
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (ta2rx)
Bekir bey, araç aküsünün doluluğunu ısıtıcı vasıtası ile kontrol etmeniz gibi, depo seviyesini analog kontrol altına almanız da güzel ve pratik bir fikir. Bu başka bir forumda yazılanları aklıma getirdi. Solar vasıtası ile "akülerin doluşu için sadece güneşe bakıyorum" diyordu bir katılımcı. Düşününce hak vermemek elde değil.
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (ta2rx)
EvliyaCelebi2' Alıntı:
Bekir bey, araç aküsünün doluluğunu ısıtıcı vasıtası ile kontrol etmeniz gibi, depo seviyesini analog kontrol altına almanız da güzel ve pratik bir fikir. Bu başka bir forumda yazılanları aklıma getirdi. Solar vasıtası ile "akülerin doluşu için sadece güneşe bakıyorum" diyordu bir katılımcı. Düşününce hak vermemek elde değil.
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (ta2rx)
melihbozkurt' Alıntı:
Yakit deposunun kontraplak altinda kalmasi yer acisindan avantaj olasada, disaridan gelebilecek ektilere karsi biraz riskli geldi bana. Cunku gordugum kadari ile depo plastik ve disaridan gelebilecek bir etkide delinme ihtimali var. Bu yuzden depo ile arac saci arasinda ne gibi bir guvenlik onlemi aldiniz?
Endişelerinizde haklısınız. Bir karavanda buna benzer pek çok risk var. Diğerleriyle kıyaslandığında ben bu riski ihmal edilebilir kategorisinde kabul ediyorum. Bu yüzden ayrıca bir önlem almadım.
Bu fotoğraftaki şablonu biraz kırpıp banyo için bir dolap yaptım (bu arada, alt taraftaki küçük rafın alt tahtasını içten değil dıştan monte edince yukarıdaki linkte anlattığım sorun çözüldü):
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Peugeot Boxer - Bekir Kemal Ataman (ta2rx)
Dekopajın en çok zorlandığı kesimler, fiber duş tekneleri ve bakalit kesimleridir, ben duş teknesinin 3 kenarından farklı ölçülerde küçültme maksatlı keserken 3 adet ucun abartmıyorum, dişleri eridi kahvaltı bıçağı gibi hiç bir işe yaramaz bıçak haline dönüştü...Panç içinde fiber duş teknesi kötü bir malzeme, deliği açtıktan sonra çıkan parça pançın içinde sıkışıyor, çıkartmak için epey uğraşılıyor..
Teşekkürler. Muhtemelen Atila bey'in izinden gidip muşamba kaplayacağım sanırım. AKA'nın önerisi olan kompozit boya da bir seçenek. Ama o konuda hiç bilgim ve tecrübem olmadığı için muşamba şu an için ağır basıyor. Her halükarda boya / vernik işleri bittikten sonra düşüneceğim bir aşama. Hele bir oralara gelelim...