vosdost
Zirve
- Mesajlar
- 2,752
- Tepkime Puanı
- 8
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; LR 110 4x4 Defender Camper-(erhan110)
100 kmnin ustunde surekli kullanim yapmak motor devrinin ust sInIrlarda seyretmesine sebeb olur.
Ben uzun yolda 80-100 km hizla kullaniyorum.hem yakittan tasaruf ediyorsunuz hemde motorun cok yuksek devirler yapmasini engelliyorsunuz.
Yuksek hizlarda sorun yasamazsiniz. Fakat motoru asiri zorlamak ileriye donuk sorunlar yaratabilir.ozellikle yazin sicak havalarda motoru fazla zorlamamanizi tavsiye ederim.
Aracin silindir kapagi aliminyum alisimlidir.
Yuksek sicakliklardan etkilenir.lpg kullaniminda sibob yuvalari cokme yapabilir.bu sorunuda silindir kapagi sokuldugunde celik yuva caktirarak cozebilirsiniz.
Yuksek surat ve yuksek devir ileriye donuk sorun yasatabilir.
En iyisi 90-100 km hizlarda seyretmek.
100 kmnin ustunde surekli kullanim yapmak motor devrinin ust sInIrlarda seyretmesine sebeb olur.
Ben uzun yolda 80-100 km hizla kullaniyorum.hem yakittan tasaruf ediyorsunuz hemde motorun cok yuksek devirler yapmasini engelliyorsunuz.
Yuksek hizlarda sorun yasamazsiniz. Fakat motoru asiri zorlamak ileriye donuk sorunlar yaratabilir.ozellikle yazin sicak havalarda motoru fazla zorlamamanizi tavsiye ederim.
Aracin silindir kapagi aliminyum alisimlidir.
Yuksek sicakliklardan etkilenir.lpg kullaniminda sibob yuvalari cokme yapabilir.bu sorunuda silindir kapagi sokuldugunde celik yuva caktirarak cozebilirsiniz.
Yuksek surat ve yuksek devir ileriye donuk sorun yasatabilir.
En iyisi 90-100 km hizlarda seyretmek.