Aka
KARA BİTTİ.
- Mesajlar
- 1,215
- Tepkime Puanı
- 47
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; İveco 15.6 (Aka)
Haşmet bey, aynen dediğiniz gibi bu araçta böyle plan uygun düştü, fakat başka bir araç olsaydı gene ilk etapta ranza düşünürdüm, iveco almamızın sebebi, karavan olabilecek araçları çok araştırdığımızdan değil tamamen tesadüf sayılır, öncelikle forumdan edindiğimiz bilgiler ve çevremizde küçük bir araştırma sonucu birçok aracı eledik, hatta bunların içinde çok sevdiğim mercedes ve wv de var, geriye sadece 3 araç kaldı bunlardan biride iveco idi, sonra bizim buraların tek iveco servisi olan işletmeye gidip samimi bilgi aldık, söylediklerinin bir kısmı biraz canımızı sıksada gene onların doğrultusunda karar verdik, evet araç dar fakat trafikte çok rahat oluyor.
Mesela servisin söyledikleri arasında aracın çok sert olduğunu ve yoracağını öğrendik, tek kontak anahtarının yedeğinin yapılamayacağını, buna mukabil parçalarının ve motorun çok uzun ömürlü olduğunu öğrendik, bu modelde motorun tam değil yarı elektronik olduğunu ve en önemliside akranı araçlara göre istihap haddi en az araç olduğunu, bunun sebebini ise servis şöyle açıklıyor, normalde araç öz ağırlığı diğer araçlara göre fazla fakat sistem ve motor bu ağırlığı taşıması için yapılmış ama b sınıf kullanabilsin diye 3500 total kg gösterilmiş. gene ne kadar doğru iş tartışılır tabi ama aynı aracın 6000 kg yük taşıdığını gördüm.
Eğer suspansiyonla oynayabilirsek ileride aklımda olanlardan biriside bu, birde araçta sürgü kapı sesi var henüz bu sesi ( vuruntuyu ) kesebilmiş değiliz. bir iyi taraf varki araç 2006 model henüz 80 000 de ve bu güne kadar sadece bisküvi taşımış.
Haşmet bey, aynen dediğiniz gibi bu araçta böyle plan uygun düştü, fakat başka bir araç olsaydı gene ilk etapta ranza düşünürdüm, iveco almamızın sebebi, karavan olabilecek araçları çok araştırdığımızdan değil tamamen tesadüf sayılır, öncelikle forumdan edindiğimiz bilgiler ve çevremizde küçük bir araştırma sonucu birçok aracı eledik, hatta bunların içinde çok sevdiğim mercedes ve wv de var, geriye sadece 3 araç kaldı bunlardan biride iveco idi, sonra bizim buraların tek iveco servisi olan işletmeye gidip samimi bilgi aldık, söylediklerinin bir kısmı biraz canımızı sıksada gene onların doğrultusunda karar verdik, evet araç dar fakat trafikte çok rahat oluyor.
Mesela servisin söyledikleri arasında aracın çok sert olduğunu ve yoracağını öğrendik, tek kontak anahtarının yedeğinin yapılamayacağını, buna mukabil parçalarının ve motorun çok uzun ömürlü olduğunu öğrendik, bu modelde motorun tam değil yarı elektronik olduğunu ve en önemliside akranı araçlara göre istihap haddi en az araç olduğunu, bunun sebebini ise servis şöyle açıklıyor, normalde araç öz ağırlığı diğer araçlara göre fazla fakat sistem ve motor bu ağırlığı taşıması için yapılmış ama b sınıf kullanabilsin diye 3500 total kg gösterilmiş. gene ne kadar doğru iş tartışılır tabi ama aynı aracın 6000 kg yük taşıdığını gördüm.
Eğer suspansiyonla oynayabilirsek ileride aklımda olanlardan biriside bu, birde araçta sürgü kapı sesi var henüz bu sesi ( vuruntuyu ) kesebilmiş değiliz. bir iyi taraf varki araç 2006 model henüz 80 000 de ve bu güne kadar sadece bisküvi taşımış.