Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Ducato 10m3 (Atiladi)
Cavid abi, aracın gazına insan gibi basılarak kullanılan düşük devirli ticari bir aracın motoru gerçekden 400-500.000 km gitmesi geyet normal...Ama bizim ülkemizde kağnı arabası teslim edilmeyecek adamlara veriyorlar arabaları, çalıştığı şirketin sokağını dönünceye kadar uslu uslu kullanıyorlar, caddelere çıkınca araçlar çağımız teknolojisinin verdiği nimetleri sonuna kadar kullanıp minibüsleri otomobillerle yarıştırır gibi kullanıyorlar, rampada sırtındaki yükle ulaşamayacağı sürrate bir an önce ulaşsın diye vites küçültüp 4000 devirde basıyorlar gaza, tabiki böyle olunca, motorlar deforme oluyor, bu kullanım şekli sürekli olunca önce yarım motor ( segman değişimi) sonra tam motor (piston, segman, grank yatakları) yaptırmak zorunlu olyor...Sonuç olarak, kullandığı araca değer veren mantıkda araç kullanan şöförlerin kullandığı araçlar, 400.000 km'leri rahatlıkla görebiliyor..3-5 yıl önce isuzu kamyonetlerin TV reklamlarındaki 1.000.000 km yol yapması reklam deyil gerçek, bu gün düzgün kullanılmış ticari taksilerde bile biz 400-500-600.000 km'leri görüyoruz, bu km'leri yapan dostlarımız var, inanılır gibi deyil ama gerçek..
Dostlara temennileri için tekrar teşekkür ederim, bende yeni proje için senaryo hazırlıklarındayım, tiyo anlamında, bu sefer kısmet olursa eğilimler doğrultusunda büyükce bir karavan olacağını söyliyebilirim..
Cavid abi, aracın gazına insan gibi basılarak kullanılan düşük devirli ticari bir aracın motoru gerçekden 400-500.000 km gitmesi geyet normal...Ama bizim ülkemizde kağnı arabası teslim edilmeyecek adamlara veriyorlar arabaları, çalıştığı şirketin sokağını dönünceye kadar uslu uslu kullanıyorlar, caddelere çıkınca araçlar çağımız teknolojisinin verdiği nimetleri sonuna kadar kullanıp minibüsleri otomobillerle yarıştırır gibi kullanıyorlar, rampada sırtındaki yükle ulaşamayacağı sürrate bir an önce ulaşsın diye vites küçültüp 4000 devirde basıyorlar gaza, tabiki böyle olunca, motorlar deforme oluyor, bu kullanım şekli sürekli olunca önce yarım motor ( segman değişimi) sonra tam motor (piston, segman, grank yatakları) yaptırmak zorunlu olyor...Sonuç olarak, kullandığı araca değer veren mantıkda araç kullanan şöförlerin kullandığı araçlar, 400.000 km'leri rahatlıkla görebiliyor..3-5 yıl önce isuzu kamyonetlerin TV reklamlarındaki 1.000.000 km yol yapması reklam deyil gerçek, bu gün düzgün kullanılmış ticari taksilerde bile biz 400-500-600.000 km'leri görüyoruz, bu km'leri yapan dostlarımız var, inanılır gibi deyil ama gerçek..
Dostlara temennileri için tekrar teşekkür ederim, bende yeni proje için senaryo hazırlıklarındayım, tiyo anlamında, bu sefer kısmet olursa eğilimler doğrultusunda büyükce bir karavan olacağını söyliyebilirim..