Aka
KARA BİTTİ.
- Mesajlar
- 1,215
- Tepkime Puanı
- 47
Ynt: Kendi Karavanını Yapanlar; Ducato 10m3 (Atiladi)
Büyük araçla ne tür düşünceleriniz olduğunu bilemem fakat 10m3 ler de iyi bir yol kat ettiğiniz aşikar, markalaşmaya doğru gidiyorsunuz, bu bizler açısından da sevindirici çünki aileye yeni üyeler katılıyor anlamına geliyor, çokluk ta dayanışmayı getirir, üstelik talepler arttıkça kaliteninde artacağı kesin, sizin yerinizde olsam ürettiğim araçlara birde aliminyumdan basılmış örneğin ( Atilla) yada (Atilladi ) diye bir etiket perçinlerdim.
İveco kullanıcısı olarak bişey söylemek isterim, diğer karavanların içinde seyahat şansım olmadı, sadece kendi aracımı tanıyorum, çift teker demek extra sertlik anlamınada geliyor, yollarımız malum, kırılan dökülen araçlarıda zaten bu forumdanda okuyoruz, ben aracı aldığımda tavsiye üzerine 10lu yada 7li yığma makasları (mavi makas) dedikleri parabolik makaslarla değiştirmiştim, bunlar yük değil yolcu tipleri için üretilmişler ki bana göre bunlar bile sert, en son iveco larda havalı suspansiyon seçeneği olduğunuda duydum ( fabrika çıkışlı ve elektrikli kopresörlü ) ve bu düzeneğin diger makaslı modellerede hiç bir kesme kaynak işi olmadan uygulandığını öğrendim, şimdi onun peşindeyim.
İveco yazdığınız için bu konuda bildiklerimi aktarmak istedim, kolay gele.
Büyük araçla ne tür düşünceleriniz olduğunu bilemem fakat 10m3 ler de iyi bir yol kat ettiğiniz aşikar, markalaşmaya doğru gidiyorsunuz, bu bizler açısından da sevindirici çünki aileye yeni üyeler katılıyor anlamına geliyor, çokluk ta dayanışmayı getirir, üstelik talepler arttıkça kaliteninde artacağı kesin, sizin yerinizde olsam ürettiğim araçlara birde aliminyumdan basılmış örneğin ( Atilla) yada (Atilladi ) diye bir etiket perçinlerdim.
İveco kullanıcısı olarak bişey söylemek isterim, diğer karavanların içinde seyahat şansım olmadı, sadece kendi aracımı tanıyorum, çift teker demek extra sertlik anlamınada geliyor, yollarımız malum, kırılan dökülen araçlarıda zaten bu forumdanda okuyoruz, ben aracı aldığımda tavsiye üzerine 10lu yada 7li yığma makasları (mavi makas) dedikleri parabolik makaslarla değiştirmiştim, bunlar yük değil yolcu tipleri için üretilmişler ki bana göre bunlar bile sert, en son iveco larda havalı suspansiyon seçeneği olduğunuda duydum ( fabrika çıkışlı ve elektrikli kopresörlü ) ve bu düzeneğin diger makaslı modellerede hiç bir kesme kaynak işi olmadan uygulandığını öğrendim, şimdi onun peşindeyim.
İveco yazdığınız için bu konuda bildiklerimi aktarmak istedim, kolay gele.