Ynt: Karavan Projem; Toyota 4x4 Hilux Üzerine Alkovan
iyi aksamlar fikret bey .,
Ben size gezenbilir uyesi olarak arkadasca bir uyarida bulunma geregi duydum , sizde takdir ederseinizki kendim bilmeme ragmen firma adi zikretmek istemiyorum.
Bu tipte kamyonet ustune yapilan motorhome larda agirlik denge merkezi cok onemlidir, distan baktiginizda icine girdiginizde size mukemmel gorulen bir motorlu karavan karamanin koyunu misali araci surmeye basladiginizda oyunu ortaya cikar . Oda sudur : sase boyu vede sase agirligi istenilenin altinda olmasi durumunda siz araci degil arac sizi kontrol etmeye baslar hatta bu cok tehlikeli bir halede gelebilir bu nedenle surekli olarak virajlarda hizinizi azaltamak nerdeyse 30 km.ye kadar dusmek zorunda kalirsiniz buna ragmen arac bir sola bir saga ceker. Cunku saseden uzun olan karavan kasasi disariya ciktikca vede oraya agirlik bindikce hem sofor koltuklarinin arkasinda olan agirlik merkezini ortalara dogru alip on tekerleri hafifletiyor , hemde aracin usutune konulan karavanin yaklasik 1 ton agirligi virajlarda merkezkaca girip aracin dengesini tehllikeli sekilde bozuyor . bu yuzden aslinda yapilacak en gercekci deneme sizin aracinizla ayni olan bir araca yapilmis motor karavani onceden surmenizddir ozelllikle oto yolda vede virajlarda.
Firmalar bu yuzden Ducato transit Boxer gibi minibus govdelerini keserek motorkaravan yapiyorlar. Eger kamyonet tercih edilecekse Dallas , Silverado veya Suburban gibi araclar en iyi ve uzun sase olanlari .
Takdir genede sizindir iyi aksamlar dilerim.
Erhan,