interprete
Offroad Garajı Bakım-Onarım-Modifiye-Otomatik Şanz
Ynt: K5'lerle İlgili Sorularınızı Cevaplayabilirim
Arkadaşlar sorulara topluca cevap vermeye çalışayım: K5'lerde %90 DNA 40 ve 60 dediğimiz difransiyelleri görürüz bunları ayırt etmenin en kolay yolu bijon sayılarıdır ki bunlar 5 - 6 (en yaygın) ve 8 bijonlu akslar olmak üzere karşımıza çıkarlar. Motorlarına gelince; 350 cbinch dediğimiz 5700 cc'ye denk düşen en yaygın motorları eğer bilinçli bir şekilde ayarlanırsa diğer marka jiplere göre astronomik oranda fazla bir yakıtla karşılaşmaz ve gerçek tork keyfini alırsınız. Akslara dereceli, yaylı ve hava kompresli kilitleri takmak sizin elinizdedir. K5'lerde şu kilit olmaz, bu lastiği çevirmez, bu oran fazla gelir gibi sorunlar yoktur. Adeta lego gibi zevkinize dizebilirsiniz. Arazide kırılanını ve kalanını 15 senedir görmedim!! Ayrıca aracımı Cezayire zevkine götürdüm ve işim bitince geri getirdim.
Bir arkadaşım K5 alırken nelere dikkat etmemiz gerektiğini sormuştu: Tavsiyem; K5leri bilen biriyle gidip bakmaktır, zira anlatsamda işe yaramaz.. En basit örneği; anlamayan arkadaşlar tarafından 'manyak bişiii' diye bahsedilen ve yükseltme kitli olduğu iddia edilen bir çok aracı gidip bizzat kendim gördüm ve inanın hayal kırıklığı yaşadım!! O yüzden Arkadaşlar aman dikkat!! Heleki off-road'a heveslenip bu araçlardan alacaksanız ucuzunu alayım kafama göre toplarım diye düşünürseniz hayatınızın hatasını yapar; eğer varsa bir ton para harcar ustaların elinde sanayide ordan oraya hallaş pamuğu gibi atılır ve koca bir 'sıfır' elde edersiniz.. Hepinize sevgi ve saygılar!!
Arkadaşlar sorulara topluca cevap vermeye çalışayım: K5'lerde %90 DNA 40 ve 60 dediğimiz difransiyelleri görürüz bunları ayırt etmenin en kolay yolu bijon sayılarıdır ki bunlar 5 - 6 (en yaygın) ve 8 bijonlu akslar olmak üzere karşımıza çıkarlar. Motorlarına gelince; 350 cbinch dediğimiz 5700 cc'ye denk düşen en yaygın motorları eğer bilinçli bir şekilde ayarlanırsa diğer marka jiplere göre astronomik oranda fazla bir yakıtla karşılaşmaz ve gerçek tork keyfini alırsınız. Akslara dereceli, yaylı ve hava kompresli kilitleri takmak sizin elinizdedir. K5'lerde şu kilit olmaz, bu lastiği çevirmez, bu oran fazla gelir gibi sorunlar yoktur. Adeta lego gibi zevkinize dizebilirsiniz. Arazide kırılanını ve kalanını 15 senedir görmedim!! Ayrıca aracımı Cezayire zevkine götürdüm ve işim bitince geri getirdim.
Bir arkadaşım K5 alırken nelere dikkat etmemiz gerektiğini sormuştu: Tavsiyem; K5leri bilen biriyle gidip bakmaktır, zira anlatsamda işe yaramaz.. En basit örneği; anlamayan arkadaşlar tarafından 'manyak bişiii' diye bahsedilen ve yükseltme kitli olduğu iddia edilen bir çok aracı gidip bizzat kendim gördüm ve inanın hayal kırıklığı yaşadım!! O yüzden Arkadaşlar aman dikkat!! Heleki off-road'a heveslenip bu araçlardan alacaksanız ucuzunu alayım kafama göre toplarım diye düşünürseniz hayatınızın hatasını yapar; eğer varsa bir ton para harcar ustaların elinde sanayide ordan oraya hallaş pamuğu gibi atılır ve koca bir 'sıfır' elde edersiniz.. Hepinize sevgi ve saygılar!!