outlaw06
2002 WJ 4.7 ( Düplü )
Ankarada malumunuz iki tane tanınmış Jeep servisi var.Acaba aramızda;hakkımı helal etmiyorum, kandırıldığımı biliyorum ama el mahkum birşeyde diyemiyorum diyeniniz varmı?
-Balata değişimine mi gittiniz?Kesin disklerde bitmiş denir.Torna yapalım dersiniz, oooo torna kurtarmaz denir
-Yağ değişimine gidersiniz bir hava filtresini 35-40 tl civarı alırsınız (bugün ben seyyar dağıtım yapan birinden tanesini 7 tl ye aldım )yani 5,5-6 katı yüksek rakamKara bak
-Bir dostumdan beyin tamirinin nasıl yapıldığını öğrendiğim kadarı ile; ya bağlantı lehimleri vs den birindeki kopukluk, yada diyotlardan birinin yanması.Maliyeti; 50 krş civarı.Yani bir sakız parası.Beyin tamirine bizden alınan rakam;300 tl
-Haa sakın şanzumana bir baksana demeyin;Daha 200 bin km sorunsuz bineceğiniz şanzumanda maliyeti 150-200 dolar civarı olan selenoid değişir, yağdı vs di işçilikti 2500 tl ye çıkıarsınız.
-Defransiyelde ötmemi var; dağılana kadar yaptırmayın.10 bin km dahi garanti vermiyorlar ve kesinlikle 30-40 bin km sonra aynı ötme başlıyor.
-Almak istediğiniz aracı ekspertize göstermeye gidiyorsanız açıkça şunu söyleyin; iyi dediğin bu araçta yarın arızalar çıkmaya başlarsa sen ücretsiz yapacakmısın?Elbette hayır diyecek.Çünkü sen onun için yeni bir müşterisin ve sana söylenmeyen en az 1,500-2000 tl masraf var araçta.10 gün sonra ya falan yerden ses geliyor diye ayağına gideceksin
Aslında aklımda çok enteresan yaşanmışlıklar, örnekler varda nedense sadece bunları hatırlayabildim.Benim yada arkadaşların başına gelenler inanın hastası olduğumuz,sevdamız JEEP lerimizi sattırma aşamasına geliyor bazen.Evet sizi de dinleyelim lütfen.Kim ne tarzda bir hoşgeldin abi, şimdi hallederiz e maruz kaldı?
---Bu arada;işten anlasam, 2-3 girişimci arkadaşla bir jeep servisi açma noktasında kafamda birşeylerde yok değil!
-Balata değişimine mi gittiniz?Kesin disklerde bitmiş denir.Torna yapalım dersiniz, oooo torna kurtarmaz denir
-Yağ değişimine gidersiniz bir hava filtresini 35-40 tl civarı alırsınız (bugün ben seyyar dağıtım yapan birinden tanesini 7 tl ye aldım )yani 5,5-6 katı yüksek rakamKara bak
-Bir dostumdan beyin tamirinin nasıl yapıldığını öğrendiğim kadarı ile; ya bağlantı lehimleri vs den birindeki kopukluk, yada diyotlardan birinin yanması.Maliyeti; 50 krş civarı.Yani bir sakız parası.Beyin tamirine bizden alınan rakam;300 tl
-Haa sakın şanzumana bir baksana demeyin;Daha 200 bin km sorunsuz bineceğiniz şanzumanda maliyeti 150-200 dolar civarı olan selenoid değişir, yağdı vs di işçilikti 2500 tl ye çıkıarsınız.
-Defransiyelde ötmemi var; dağılana kadar yaptırmayın.10 bin km dahi garanti vermiyorlar ve kesinlikle 30-40 bin km sonra aynı ötme başlıyor.
-Almak istediğiniz aracı ekspertize göstermeye gidiyorsanız açıkça şunu söyleyin; iyi dediğin bu araçta yarın arızalar çıkmaya başlarsa sen ücretsiz yapacakmısın?Elbette hayır diyecek.Çünkü sen onun için yeni bir müşterisin ve sana söylenmeyen en az 1,500-2000 tl masraf var araçta.10 gün sonra ya falan yerden ses geliyor diye ayağına gideceksin
Aslında aklımda çok enteresan yaşanmışlıklar, örnekler varda nedense sadece bunları hatırlayabildim.Benim yada arkadaşların başına gelenler inanın hastası olduğumuz,sevdamız JEEP lerimizi sattırma aşamasına geliyor bazen.Evet sizi de dinleyelim lütfen.Kim ne tarzda bir hoşgeldin abi, şimdi hallederiz e maruz kaldı?
---Bu arada;işten anlasam, 2-3 girişimci arkadaşla bir jeep servisi açma noktasında kafamda birşeylerde yok değil!