isuzu d max dakar rally

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tiskeli Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 12
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,666

tiskeli

0507 577 80 43
Mesajlar
826
Tepkime Puanı
10
Yer
ankara yenimahalle
bir süredir isuzunun dakarda yarışan d max larının videolarını fotolarını inceliyorum dikkatimi çeken nokta araçları çok fazla revizyona sokmamışlar difransiyeller ,akslar,rotlar,alt salıncaklar, direksiyon sistemleri , şasi gibi çoğu parçalar seri üretim araçla aynı gibi diğer çoğu markalara baktığımda hemen hemen hepsi büyük değişiklikten geçirilmiş isuzu bu seneki aracında 3000cc motoru 242hp 589nm güç üreten motorla yarıştı

580511_534277599929916_2114132018_n.jpg


252562_486384478052562_425489417_n.jpg


292884_487065267984483_1209409650_n.jpg


398984_419803874710623_1097155522_n.jpg


408951_485152991509044_960089768_n.jpg
 

Etiketler

Ynt: isuzu d max dakar rally

standarta yakın yarışan sınıf değilmi.toyota nissan mitsubishi araçlarda var bu sınıfta.geçen yıllarda ali deveci standart bir araçla yarışmıştı galiba.
 

Ynt: isuzu d max dakar rally

dakarın hangi sınıflarının olduğunu bilmiyorum ama çeşit çeşit araçların yarıştığını görüyoruz toyotanın mitsunun nissanın felaket yapılı araçları var standarta yakın araçlarıda fotolardan anladığım kadarıyla yarışıyor isuzuda standarda yakın araçlarla yarışıyor şöyle hilüx gibi yarışan canavarı yok hilüxün bu yıl ikinciliği kazanan pickup ıyla d max in arasında dağlar kadar fark var
 

Ynt: isuzu d max dakar rally

konunun uzmanı ali deveci site niki motogezgin.range rover standart araçla finishi var.ona sormak lazım.ben sadece eurosport izleyicisiyim.yoksa duster kılıklı araçta var yarışan
 




Ynt: isuzu d max dakar rally

mehmet abi benim merak ettiğim aracın alt yapısı neredeyse orjinalleriyle aynı amörtisörleri değişmiş şasiye amörtisör tutucuları yapılmış arka difransiyel helezon yaylı yapılmış geri tarafında orjinal parçalar görünüyor araç bu şasi yapısıyla dakar rallisinin zorlu koşullarına dayanıyor ve galiba bu sene 28. sırada bitirdiler gerçi yarışlarda pilotaj çok önemli bir tanede l200 resmi vardı resmini koyacaktım bulamadım onunda ön düzenek aynı gibi geri tarafının fotosunu göremedim 2güdür pickup ların dakar fotolarını inceliyorum en net d max in fotolarını bulabildim dakar rallisini takip eden ve bilen arkadaşlar yorumlarıyla bizi bilgilendirir inşallah
 

Ynt: isuzu d max dakar rally

tyt.fan' Alıntı:
konunun uzmanı ali deveci site niki motogezgin.range rover standart araçla finishi var.ona sormak lazım.ben sadece eurosport izleyicisiyim.yoksa duster kılıklı araçta var yarışan

Hocam ne dedin sen :smiley: bittik şimdi :smiley:
bazı dustercılar bunu okursa yandık :D
 

Ynt: isuzu d max dakar rally

mossin nagant' Alıntı:
Hocam ne dedin sen :smiley: bittik şimdi :smiley:
bazı dustercılar bunu okursa yandık :D






üzerinde 3.5 lt motor var.bir duster yapacak metal harcanmış rollcage var.fiberden duster maskesi giydirilmiş proto bir araç muhtemelen.steyr motorlu 3 bmw ler yada miniler gibi.standart sınıf dışındaki mücadele biraz adil değil sanki dakarda
 

Ynt: isuzu d max dakar rally

kamyonların yarışını izlemekte bayağı keyifli koca cüsseleriyle resmen uçuşa geçiyorlar belkide herkez sınıfında yarışıyordur
 




Ynt: isuzu d max dakar rally

muhtemel şantiyelerdeki kamazlardan değil.avrupada bir yerde modifiye edilmiş aşırı beslemeli bişi.yere değmeden gidiyolar.ben dergilerden ilk takip ettiğim yıllarda 911 porcheler kafaya giderdi.sonra pejo sonra citroen daha sonra yıllarca pajero götürdü genel klasmanı.sonra schleser reno bugy le bir kaç yıl el koydu işe.mc rae bile nissanla yarıştı sanırım.ama standart sınıf herhalde prestij sınıfı.bizim bir dev fatihi renç koçibey yarıştırdı.hikayesini motogezgin iyi biliyor.
 

Ynt: isuzu d max dakar rally


Bu Isuzu D-Max şimdiye kadar yapılmış pick-up kamyon, D-Max Dakar en uç versiyonu olmak zorunda.

35. Dakar rallisi (Güney Amerika'da 5 yıl), 5 Ocak 2013 tarihinde başlar. 8.000 km uzunluğundaki yarış limit hem insan ve makine iterek, 15 gün boyunca devam edecek. İsmine rağmen, Dakar Rallisi artık güvenlik kaygıları nedeniyle Afrika'da düzenlenen, ancak bunun yerine Lima, Peru ve Santiago, Şili terbiye başlayacak.

T2 (Cross Country Seri Üretim araçları) - Avustralya tabanlı Isuzu Motorsporları Uluslararası Off-Road Yarışı Ekibi tarafından hazırlanan, Isuzu D-Max Dakar Araba sınıf katılacak.

D-Max Dakar bir üretim modeli D-Max dayanmaktadır ve şaşırtıcı, standart Isuzu 3-litre 16 supaplı common-rail turbo dizel motor bloğu korunur. Güç çıkışı Ancak, 174 hp ve 242 hp ve tork 589 Nm tork 380 Nm tweaked.

Standart 5 vitesli manuel şanzıman 4x4 Xtreme ralli debriyaj ile eşleştirilmiş bir sıralı beş-ileri şanzıman ile Hollinger değiştirilmiştir.

Yolcular entegre bir kafesi ile korunur sırasında taban koruma özel yapılmış ve bu tam boydaki sekiz milimetre alüminyum kızak plakaları ile temin edilir.

Toyo Open Country M / TR lastikler ile ayakkabılı 16 x 7 inç Roh Trojan alaşım jantlar Isuzu D-Max Dakar sürmek. Frenler çapraz delinmiş diskli ve Harrop alüminyum yarış kaliperli disk frenler havalandırmalı DBA Kangaroo Paw vardır.

0-100 km / s 190 km / s azami hıza sahip, yedi saniye (kir) 'dir.

Araç Avustralya çifti Bruce Garland (sürücü) ve Harry Suzuki (co-pilot) tarafından yönlendirilecek.

Harry Suzuki, co-pilot ve Isuzu Motorsporları Direktörü yorumladı: "Isuzu D-Max mükemmel Dakar makinesidir. Engebeli yeteneği ve performansı, ve ırk, sayar nerede uzman ekibimiz tarafından hazırlanan, Isuzu D-Max Dakar teslim edecek en ideal karışımı vardır. "

Pick-up bizim Isuzu D-Max Dakar da "amaca uygun ve daha fazla aracın yarısından standart Isuzu üretim parçaları kullanılarak inşa olduğunu, takvimdeki en zorlu motor sporları olay dayanacak şekilde yarışa hazırlanan: Suzuki devam Bir dizi Isuzu D-Max gibi tamamen tanınabilir. Bu gerçek Isuzu herhangi bir arazi üzerine alabilmesi için zor araç üreticisi olduğunu pekiştiriyor. "


bu yazı dakarda yarışan aracı biraz açıklıyor dikkatimi çeken noktalardan biriside 2012 d max lerde önler helezon yaylı dakara hazırlanan d max 2012 model ama bu araçta torsiyon kullanılmış
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,740
Mesajlar
1,522,995
Kayıtlı Üye Sayımız
166,557
Kaydolan Son Üyemiz
Takezo

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst