Ynt: isuzu d max dakar rally
Bu Isuzu D-Max şimdiye kadar yapılmış pick-up kamyon, D-Max Dakar en uç versiyonu olmak zorunda.
35. Dakar rallisi (Güney Amerika'da 5 yıl), 5 Ocak 2013 tarihinde başlar. 8.000 km uzunluğundaki yarış limit hem insan ve makine iterek, 15 gün boyunca devam edecek. İsmine rağmen, Dakar Rallisi artık güvenlik kaygıları nedeniyle Afrika'da düzenlenen, ancak bunun yerine Lima, Peru ve Santiago, Şili terbiye başlayacak.
T2 (Cross Country Seri Üretim araçları) - Avustralya tabanlı Isuzu Motorsporları Uluslararası Off-Road Yarışı Ekibi tarafından hazırlanan, Isuzu D-Max Dakar Araba sınıf katılacak.
D-Max Dakar bir üretim modeli D-Max dayanmaktadır ve şaşırtıcı, standart Isuzu 3-litre 16 supaplı common-rail turbo dizel motor bloğu korunur. Güç çıkışı Ancak, 174 hp ve 242 hp ve tork 589 Nm tork 380 Nm tweaked.
Standart 5 vitesli manuel şanzıman 4x4 Xtreme ralli debriyaj ile eşleştirilmiş bir sıralı beş-ileri şanzıman ile Hollinger değiştirilmiştir.
Yolcular entegre bir kafesi ile korunur sırasında taban koruma özel yapılmış ve bu tam boydaki sekiz milimetre alüminyum kızak plakaları ile temin edilir.
Toyo Open Country M / TR lastikler ile ayakkabılı 16 x 7 inç Roh Trojan alaşım jantlar Isuzu D-Max Dakar sürmek. Frenler çapraz delinmiş diskli ve Harrop alüminyum yarış kaliperli disk frenler havalandırmalı DBA Kangaroo Paw vardır.
0-100 km / s 190 km / s azami hıza sahip, yedi saniye (kir) 'dir.
Araç Avustralya çifti Bruce Garland (sürücü) ve Harry Suzuki (co-pilot) tarafından yönlendirilecek.
Harry Suzuki, co-pilot ve Isuzu Motorsporları Direktörü yorumladı: "Isuzu D-Max mükemmel Dakar makinesidir. Engebeli yeteneği ve performansı, ve ırk, sayar nerede uzman ekibimiz tarafından hazırlanan, Isuzu D-Max Dakar teslim edecek en ideal karışımı vardır. "
Pick-up bizim Isuzu D-Max Dakar da "amaca uygun ve daha fazla aracın yarısından standart Isuzu üretim parçaları kullanılarak inşa olduğunu, takvimdeki en zorlu motor sporları olay dayanacak şekilde yarışa hazırlanan: Suzuki devam Bir dizi Isuzu D-Max gibi tamamen tanınabilir. Bu gerçek Isuzu herhangi bir arazi üzerine alabilmesi için zor araç üreticisi olduğunu pekiştiriyor. "
bu yazı dakarda yarışan aracı biraz açıklıyor dikkatimi çeken noktalardan biriside 2012 d max lerde önler helezon yaylı dakara hazırlanan d max 2012 model ama bu araçta torsiyon kullanılmış