şaftlarda hiçbir sorun yaşamadıkpoorangel' Alıntı:hayırlı olsun, şaft açıları bir sorun yarattı mı diye soracaktım ama çamurlandığına göre pek problem yok?
ranger seçiminiz süper olmuş komik paralara modifiye yapabilirsiniz her zaman bildiklerimizi paylaşmıya açığızkht58' Alıntı:mutlaka takip sene sonu bende benim ranger i ele alacağım tekrar.....
aracın ön tarafını yükseltmek için 4 adet rotil alıyosunuz onların üstlerini kesip tabanlarını üst rotilin arasına koyarsanız açıyı çoğaltırsınız torsiyondanda istediğiniz kadar yükseltebilirsiniz açının çoğalması ile torsiyonda rahatlamış olucaktır lastiği 31 inç silverstone mt kullandıkkht58' Alıntı:teşekkür ederim ben aracımı 2005 ağustosunda ticari maksatla sıfır olarak aldım ondan sonra zamanla araba olmaktan çıkıp bir parçam oldu ve artık satmaktan vazgeçtim sizden öğrenmek istediğim aracın ön tarafını yükseltmek için torsiyon dışında ne yaptınız ve kullandığınız lastik markası ve ölçüleri... ben aracı araziye hazırlarmak için intercool un radyatörünü ters çevirerek yukarı almayı düşünüyorum yaklaşma açısında çok büyük değişiklik yapacak çünkü.... saygılar
aracı her yerde denedik en son ofroad mahalli yarışlarına katıldı araç hiçbir şekilde sorun yaşamazsınızkht58' Alıntı:teşekkür ederim... gerçekten ucuz maliyetler bunlar peki aracı zorlu araziye soktunuz mu yoksa çamurda mı denediniz... bi de arkadaya kilit takmayı düşünüyorum bu konuda tavsiyeniz olur mu.... saygılar....