Hocam neden sattınız acaba özel değilse masraflarından dolayı mıKısa bir maceradan sonra boyumuzun ölçüsünü aldık ve elimizden çıkarmak zorunda kaldık ((. Defendere yenildik.
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam neden sattınız acaba özel değilse masraflarından dolayı mıKısa bir maceradan sonra boyumuzun ölçüsünü aldık ve elimizden çıkarmak zorunda kaldık ((. Defendere yenildik.
[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)][Hocam neden sattınız acaba özel değilse masraflarından dolayı mı
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ustadim, Ilk defendera, Oxellikle yakit tuketimi konusundai kriterleri baz alirsak, Hard Core giris yapmissiniz.[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)][
Aslında bir çok sebebi var nedenlerini sıralamak gerekirse (Bu arada Off road Aracına sahip olma fikirlerine Katılan olabilir veya katılmayanların fikirleri de benim iÇin çok Önemlidir. Hatta tavsiyelere de açığım )
Ilk olarak off road kesinlikle üst gelire hitap eden bir spor veya hobi Benim gibi maaşlı çalışıp orta gelir düzeyindeki insanlar için çok zor.
Defender özelinde bahsedersek evet masrafı da çoktu. Araca ilk aldığım hali ile idarelik bilebilirdim ama düzgün binebilmek için en az 25000 daha masraf etmem belki de fazlası gerekiyordu. (Hidrolik direksiyon , kaporta, motor vs vs) tamam gözü kararttım onları da Yaptım diyelim. Yine elimizde arazide 1 tl den fazla yakan. Şehir dışı minimum 65 kuruşa Düşen bir araç kalıyor. O kadar masraf et yine de çok maliyetli doya doya bilemeyeceğin bir araç elde edemeyeceksin. Satarken de ettiğin masrafı yarısını bile alamayacaksın. Haftasonu Sapanca yaylalara gideyim desen LPG maliyetin 200 tl den fazla olacaktır. Dizel binek bir araçla aynı yolu 50 tl ye gidebilirsin. Yakıtı geçtin otobanda o aracı 80-90 la tırların Arasında sürmek bile zor. TEM de sarı damperlilerden az sellektör yemedim. Sağ şeritteyim. Soldan geç abi ne arkadan dibime girip sıkıştırıyorsunuz araç zaten 100 e zor çıkıyor 100 le giderken de çok güvensiz geliyor.
Ayrıca dediğim gibi üst gelir Sınıfı na hitap ediyor off road maalesef oto tamircileri de bu gözle bakıyor sanırım size veya tecrübesiz olduğunuz için neyi nerden ucuza halledebileceğinizi bilemiyorsunuz Ben aracı Ankara ya sattım sattığım kişi bu konuda tecrübeli biraz konuşma fırsatımız oldu. Aracın piston başları ses yapıyordu benim sorduğum usta 2000 tl gibi bir maliyet çıkardı. Ama o Ankara sanayide 600 tl fiyat Aldı telefonda Keza arka viraj demiri. Ben 300 tl fiyat almışken o yine mke den çıkmasını Alıp 60 tl ye halledebileceğini söyledi.
Bir de off roadcı grup edinemedim akıl alabileceğim veya haftasonu bir gezi ye katılabileceğim forumları takip ettim ama eskisi kadar Burda organizasyon olmuyor. Tek başına çıkmanın da ne kadar riskli olduğunu biliyorsunuz kalma riski vs vs.
Bir de benim çok şükür binek dizel aracım var. Ayda 1-2 kez binebildiğim aracı Kapı da ikinci arac olarak 20-25000 i yatırmak gereksiz gelmeye başladı.
Sapanca soğucak yaylasına mayıs ayında yağmurlu havada clio 3 dizelle çıktıktan sonra son kararı verdim satmaya))
Eski araç masraflı araç oluyor hem parasal hem zaman olarak. Ben her Cumartesi mi nerdeyse sanayi de geçirdim. Yeni 4x4 Ler zaten Pahalı. 4x4 kamyonet alsan tek araç olarak binek i satıp l200 amarok vs onların da vergisi çok yüksek. Yeni 4x4 olarak elinde bir tek Duster kalıyor bizim kitleye hitap eden. Onun da görünüşünü ben beğenmiyorum.
2007 l200 alsam diye düşündüm vergi diliminde de biraz indirime gitmiş oluyor temizi sıkıntı olur onu da biz bulamayız. Ya da temiz araca da Sıfır kadar istiyorlar
Yani sistem sana diyor ki Türkiye de zenginden off road yapabilirsin orta ve alt gelirli olarak sen hobi sahibi olma işe git gel sosyal faaliyet olarak ta git kahvede okey Pişti oyna veya evde sörvayvır izle. Hiç off road , model araç , motorsiklet vs gibi hobin Olmasın altından kalkamazsın. Sonuç olarak bir sene oldu aracı televizyonda zor yollar , izci seyretmeye devam ))))
[/COLOR]
[color=rgba(0, 0, 0, 0.701961)][/color]
aynen çevremizde yoktu o zaman akıl verip iyi bir araba bulabilecek dizel uygun rakama iyi bir araç. yıl sonuna doğru otomatik 4x4 kamyonet düşünüyorum tek araç olacak şekilde l200 / navara veya amarok olabilir vey hilux 2,4 otomatik 4x4 çıkarırsa o da olabilir.Ustadi
Ustadim, Ilk defendera, Oxellikle yakit tuketimi konusundai kriterleri baz alirsak, Hard Core giris yapmissiniz.
3.5 V8 standart karburatorle zaten somurur araci.
Dizel turevi digger motor secenekleri ile giris yapmis olsaydiniz eminim ki araciniz hala altinizda olurdu.
Sahsi gorusum[/FONT][/I][/B][/COLOR][/SIZE]
konu 2 sene öncesine ait olduğu için fotoğraflar silinmiş olabilir. ben de görememekteyim şu an.hayırlı olsun fakat ben fotografları göremiyorum bana da bunun için çözüm önerisi verebilecek var mıdır ?
konu 2 sene öncesine ait olduğu için fotoğraflar silinmiş olabilir. ben de görememekteyim şu an.