Burakbekar
Kamp I
- Mesajlar
- 167
- Tepkime Puanı
- 13
Merhaba arkadaşlar.
İlk başta niyetlendiğim 2.7 CRD'den vazgeçerek 4.7'de karar kılmıştım. Salı günü de uygun bulduğum aracı aldım.
Bu kasa eskiden beri hayalimdi. Bu zaman nasipmiş.
Araç 2001 model, 235.000, 4.7 LTD. Zevoli (yanlış yazmıyorsam) lpg var. Silindir tüp mevcut ama bana bagaj lazım olduğu için kısa zaman içinde simit tüp yaptıracağım.
Aracın ciddi bir kazası yok. Ufak tefek çarpmalar var. Yer yer boya var. KM'si orjinal.
Yan aynalar kapanmıyor. Bir tanesine çarpma olmuş. Sanırım ikisini birden değiştirmişler ve otomatik kapanmayan model takmışlar.
Yan basamakları var ama bağlantı aparatı yok, takamadık.
Motoru sıfır yapılmış 1000 km önce. Yapılma nedeni lpgnin neden olduğu sibop yuvaları düşmesiymiş.
Bostancı'da GH Motor Sport servisindeki tanıdığım Ramazan Usta aracı almamda çok yardımcı oldu. Aracı o baktı. Benim hiç anlamadığım bir mevzu çünkü bu olaylar.
Aracın şu anda sadece arka amortisorleri değişmesi gerekiyor. Biraz böyle idare edeceğim. Bugün ön-arka balatar, arazi keçesi, ve yanlış hatırlamıyorsam rotil başları değişti. Bir de beyinleriyle beraber xenon far takıldı. Sis farlarınınkini de daha sonra değiştireceğim. Bütçem kalmadı
4.7 ile ilgili birçok yazı okudum. Şanzımanın uzun ömürlü olması için frene basıp vites geçişleri gibi. Ama yine de sizin olmazsa olmaz diyeceğiniz öneriler varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Çünkü bu arazi taşıtları konusunda hiçbir tecrübem yok.
Benim de birkaç sorum olacak. Aslında en önemli sorum All Time ve Lo vitesleri. Ama bunlarla ilgili bilgi kesin vardır. Araştıracağım.
1) Normal vitesin üstünde O/D var. Ne olduğunu bir türlü anlayamadım. Sağlıklı bilgi bulamadım.
2) Işıklarda beklerken N'ye almalı mıyım?
3) Rampada (iniş ve çıkış) beklerken D'de mi beklemeliyim? N'ye almalı mıyım? D'de bekleyeceksem durduktan sonra ayağım frende kalmalı mı?
4) Jantlar orjinal mi bilemedim. 2. postta jant resmi mevcut.
5) Aracın kabartma yazılarını ve camların altındaki siyah çıtaları kromla değiştirmek istiyorum. Bunları nereden ve ortalama kaç TL'ye bulabilirim. Orjinaline gücüm yetmez. Yan sanayi öneriniz varsa sevinirim.
6) Direksiyonun solundaki radyo seek tuşuna aşağı veya yukarı basınca sürekli arama yapıyor. İlk istasyonda durmuyor. Bunun bir çözümü var mı?
7) Üst konsolda set ve menü düğmelerinin ışıkları yanmıyor, C/T ve Reset yanıyor. Bu ikisinin yanmaması normal mi?
8) Lastikler Marshal Matric STX 255/65/16. Nasıldır bu lastikler?
Fazla oldu sorularım ama mazur görün acemisiyiz Şimdiden herkese teşekkürler.
İlk başta niyetlendiğim 2.7 CRD'den vazgeçerek 4.7'de karar kılmıştım. Salı günü de uygun bulduğum aracı aldım.
Bu kasa eskiden beri hayalimdi. Bu zaman nasipmiş.
Araç 2001 model, 235.000, 4.7 LTD. Zevoli (yanlış yazmıyorsam) lpg var. Silindir tüp mevcut ama bana bagaj lazım olduğu için kısa zaman içinde simit tüp yaptıracağım.
Aracın ciddi bir kazası yok. Ufak tefek çarpmalar var. Yer yer boya var. KM'si orjinal.
Yan aynalar kapanmıyor. Bir tanesine çarpma olmuş. Sanırım ikisini birden değiştirmişler ve otomatik kapanmayan model takmışlar.
Yan basamakları var ama bağlantı aparatı yok, takamadık.
Motoru sıfır yapılmış 1000 km önce. Yapılma nedeni lpgnin neden olduğu sibop yuvaları düşmesiymiş.
Bostancı'da GH Motor Sport servisindeki tanıdığım Ramazan Usta aracı almamda çok yardımcı oldu. Aracı o baktı. Benim hiç anlamadığım bir mevzu çünkü bu olaylar.
Aracın şu anda sadece arka amortisorleri değişmesi gerekiyor. Biraz böyle idare edeceğim. Bugün ön-arka balatar, arazi keçesi, ve yanlış hatırlamıyorsam rotil başları değişti. Bir de beyinleriyle beraber xenon far takıldı. Sis farlarınınkini de daha sonra değiştireceğim. Bütçem kalmadı
4.7 ile ilgili birçok yazı okudum. Şanzımanın uzun ömürlü olması için frene basıp vites geçişleri gibi. Ama yine de sizin olmazsa olmaz diyeceğiniz öneriler varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Çünkü bu arazi taşıtları konusunda hiçbir tecrübem yok.
Benim de birkaç sorum olacak. Aslında en önemli sorum All Time ve Lo vitesleri. Ama bunlarla ilgili bilgi kesin vardır. Araştıracağım.
1) Normal vitesin üstünde O/D var. Ne olduğunu bir türlü anlayamadım. Sağlıklı bilgi bulamadım.
2) Işıklarda beklerken N'ye almalı mıyım?
3) Rampada (iniş ve çıkış) beklerken D'de mi beklemeliyim? N'ye almalı mıyım? D'de bekleyeceksem durduktan sonra ayağım frende kalmalı mı?
4) Jantlar orjinal mi bilemedim. 2. postta jant resmi mevcut.
5) Aracın kabartma yazılarını ve camların altındaki siyah çıtaları kromla değiştirmek istiyorum. Bunları nereden ve ortalama kaç TL'ye bulabilirim. Orjinaline gücüm yetmez. Yan sanayi öneriniz varsa sevinirim.
6) Direksiyonun solundaki radyo seek tuşuna aşağı veya yukarı basınca sürekli arama yapıyor. İlk istasyonda durmuyor. Bunun bir çözümü var mı?
7) Üst konsolda set ve menü düğmelerinin ışıkları yanmıyor, C/T ve Reset yanıyor. Bu ikisinin yanmaması normal mi?
8) Lastikler Marshal Matric STX 255/65/16. Nasıldır bu lastikler?
Fazla oldu sorularım ama mazur görün acemisiyiz Şimdiden herkese teşekkürler.