Fırat abi, Oktay abinin anlattığı olay farklı. Dediği zaten bizim orjinal motorda olması lazım. Karbüratörün üstündeki metal dirsekte ince bir çıkış yağ doldurma kapağına giriyor. Bunun bir amacı da motorun vakumu sayesinde yağı çekmek yağlamayı arttırmak
Bir de Fırat abi bizim distiribitörler 45d miydi 25d miydi ben arabanın yanında olmayınca unuttum. Eğer 45d ninkini alıp da 25d ise bizim distiribitörler yeni kiti tablaya oturtmamız için platinin distibitör tablasında dayandığı pimi eğelememiz kesmemiz gerekecek, bir daha platinli sisteme dönelim desek işte o zaman tutarız abi
Distribitörler dıştan aynı. İkisi de takılabiliyor bizim motorlara. Mekanik avans kısmı farklı olması lazım. Altta etikette yazıyordu benimkinin modeli ama motorun üstündeyken görünmez. Kapak sökükken platin takılıyken resimlerinden karşılaştırmak lazım abi, resim de elimde yok. Bu hafta İzmir'e dönünce bakarım. Sendekini öğrenmemiz lazım
Selamlar