kasirga1
Zirve
- Mesajlar
- 1,105
- Tepkime Puanı
- 2
Aldığımda kıyamam dediğim aracımı kısa bir süre sonra 2" get takoz la yükseltim 2 sene kadar kullandıktan sonra hem yeterli olmaması hemde sık sık ön takım bozmasından dolayı kit ile yükseltmeye karar verdim kit için hazır bir sistem kullanabilirdim ama bana göre piyasada satılan kitler teknik olarak çok eksiklikleri var örnek vermek gerekirse hazır kitlerde kollar düz, açısı yok . aracımızı yükseltmeden önce standat kolların şaseye bağlandıkları braketler ile defransiyele bağlantıları neredeyse asfalta paralel gelirken aracımızı yükselttiğimizde eğerki kollara bir açı vermediğimiz taktirde yere neredeyse dik açı ile iniyor bu hem çok kısa bir sürede burçların dağılmasına hemde amortisörlerden önce darbenin dik olan kollar vasıtası ile aracın direk olarak şasesinde absorbe oluyor buda hem sesli hemde konforsuz bir sürüş anlamına geliyor.ayrıca 4" ve üstü hazır kitlerde kesin değişmesi gereken üst kolar,pitman arm (frezeli rot) ve trac bar gibi parçalarda çıkmıyor.madem bunları ayrıca almamız lazım bende sıkıntılıda olsa (buradaki sıkıntı adam gibi usta bulamamak anlamında) bari istediğim gibi 8 kollu ön ve arka ayarlı trac barlı hazırından daha kullanışlı ve bana göre sağlam bir kit yaptırmaya karar verdim Kendim uzun yıllardan beri otomotiv sektöründe olduğumdan önce helezonları orjinal bir kitten numune alarak garantili ve kalitesinden emin olduğum bir fabrikaya 20 takım olarak yaptırdım bu adetin altında zaten yapmıyorlar.. daha sonra işçiliğine güvendiğim bir ustaya aracımı teslim ederek siteğim kiti kendisine anlattıktan sonra amortisörleri ve pitman arm ı da kendisine teslim ettim. aracın bitmiş bir kaç fotosunu ekliyorum.
[attachment=1]
[attachment=1]