Grand Cherokee 2.7 CRD Motor Lambası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan fast Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 107
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 102,013
Ynt: Grand Cherokee 2.7 Crd Motor Lambası

merhaba,

ben de bu araçlardan bakıyordum hatta bugün görmeye gidecektim, yalnız yazılanları okuduktan sonra aklım karıştı
bu sorunları bütün 2,7 ler yapıyor mu?

kullananlar tavsiye eder mi? ben lpg ile uğraşmiim diye bunlardan baktım, hatta aşağıdaki aracı görmeye gideceğim ne dersiniz*

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-sahibinden-2004-model-jeep-grand-cherokee-2.7-crd-overland-149037656/detay

yoksa benzinli olanı mı daha mantıklı?
 

Etiketler
Ynt: Grand Cherokee 2.7 Crd Motor Lambası

Merhaba Arkadaşlar ;
Bu konu başlığını 2 gün önce buldum ve baştan sona bir kaç defa okudum , sebebi ise bir kaç aydan beri yanan motor arıza ışığı ve sonrasında takılan şanzımanım , bazen 1. vites bazen 3. bazen de boş ta kalıyor. Bazen 1. vitesle otobanda 40 km. hızla sağdan sağdan gidiyorum , bazen sıkışık trafikte 3. vitesle dur kalk yapmaya çalışıyorum.Bazen hareket halindeyken kendi kendine düzeliyor , bazen 2 gün dinlenmesi gerekiyor. Hiç bir tutarlı durum yok.
Tamire şanzıman kartını değiştirerek başladık , bir kaç hafta gayet iyi gittikten sonra yeniden yaktık lambayı , şanzımanı açtık bir şey yok , bir kart daha hakkı vardır dedik baktık ki oldu sevindik , 10 gün sonra yine hüsran :(
Bu arada işlemleri yapan kişi arkadaşım. Artık yüzüme bakamaz oldu !
Beyin şanzıman arasındaki tesisata bakalım birde dedik ve bulduk :eek: orjinal tesisat bir bölümde erimiş kablolar birbirine girmiş , tamir ettik problem çözüldü mü ? Hayır !
Bir kaç gün sonra yine arkadaşın yanındayım.
Bu tesisat çürümüş araba eski (2004 Model Grand Cherokee 2.7 CRD 200.000 Km.) kesin başka bir yerde de kablolar patladı dedik , komple tesisatı değiştirdik. Arkadaş arabayı teslim etmeden önce yaklaşık 300 km. yol yaptı , her koşulda arabayı denedi , tamam dedik. Aldım arabayı yaklaşık 100 km. sonra .........
Şu anda ışık yanıp şanzıman istediği zaman takılacak şekilde geziyorum. Her yerde çare arar oldum , en sonunda bu konuya ulaştım , notlar aldım , her ne kadar burada üzerinde durulan problem benimkiyle tam olarak uyuşmasa da yarından itibaren buradaki uygulama noktalarını kontrole başlayacağım.

Yardım edebilecek arkadaşlar varsa önerilerini beklerim.

Ayrıca konuyu açan "fast" arkadaşımın akibetini de çok merak ettim , kendisi bizi bilgilendirirse çok memnun olurum.

Herkese iyi akşamlar...
 

Ynt: Grand Cherokee 2.7 CRD Motor Lambası

Merhaba dostum şu an seni benden daha iyi hiç kimse anlayamaz, 3 gün önce istanbuldan aldığım 2004 crd 2.7 aracımla ikamet ettiğim il olan Erzuruma gelirken gösterge panelinde sağ üst köşede motor ikaz lambası yandı ve arac 2000- 2300 devrin üzerine çıkmadı. ne yaparsam yapayım yokuşta 60- düz yolda 110 km hızın üzerine çıkmıyor. motoru durdurup çalıştırınca 3-5 saniyede geçiyor. fakat düşük devirlerde kullandığımda tekrar yanıyor, oysa çalıştırıp yüklendiğimde ve mevcut devir aralığını 3000 üstünde tuttuğumda yapmıyor. hemen yol güzergahımda ankara doğan jeep yetkili servise gittim ve turbodan dendi. çoluk çocuk o gece ankarada kaldık. turboya 5500 tl istediler, turbo ürün kodunu alıp istanbuldan 2100 tlye getirtip taktırdım ve bingo! arıza lambası söndü, derken devam ettiğim yolun takip eden 30. km.sinde aynı sorun aynı arıza. aradım, senmisin turboyu dışardan aldıran, kesin ondandır falan filan. o şekilde ezuruma geldim. ama ankara doğanda bir usta var; Ferhat Usta, adam gibi adam, her şeyiyle dürüst insan. istanbullada bir konsültasyon sonucunda yakıt motor hattında bir sorundan şüphelendiler, şayet hortumlarda çatlak varsa motor motorinle beraber hava çeker ve araç kendini korumaya alır devri düşük tutar (turbo charger by-pass) dendi. yeni hortum sipariş ettik 2-3 güne gelcek. umarım sorun haybeye alınmış bir turboya ödenen bedelle halledilmiş olur. aksi haldi yeni arabamdan midem bulanmaya başlayacak. senin soruna bu süre zarfında bir çözüm bulunabildiyse lütfen paylaş, inan bende çok zor durumdayım, selam ve sevgilerimle...
 

Arkadaşlar herkese merhaba,

Daha önce hatırlarsanız birkaç soru sormuştum öneri almıştım. Aracımda 2 senedir çözemediğim bir sorun vardı motor lambası yanıyordu, bende çözüm olarak katalitiği kırdırtmıştım. Şimdi vaktiniz varsa size derdimi anlatmak istiyorum, belki geçmiş tecrbüelerinize göre bu sorunla karşı karşıya gelmişssinizdir.

2004 GC 2.7 CRD motor aracımız var. Öncelikle şunu sorayım bu CRD motorlarda alt kısımda LAMBDA sensörü yani oksijen sensörü var mı yokmu? Ustama soruyorum yok diyor. Siz biliyormusunuz bu dizellerde oksijen sensörü yok m u?

Araçtaki sıkıntıyı hızlıca anlatmaya çalışayım ;

Araç bazen yolda giderken motor ışığı yakıyor. Motor ışığı yandığında bilgisayar bağlattığımızda tanımsız hata kodu alıyoruz. İşin ilginç tarafı bu motor arıza ışığı yandığında bazen araçta hiçbirşey olmuyor yani çekişten düşmüyor turbo sorunsuz çalışıyor sanki hiç ışık yanmıyor gibi, fakat bazende ışık yanınca motordan boğuk bir ses geliyor ve araç hızlanmada çok zorlanıyor. Gaz pedalına köklenmesine rağmen araç 50-60ı geçmiyor sonra aradan 5 dakka geçince veya stop edip yeniden aracı çalıştırınca motor ikaz lambası sönüyor. Yıllardır bu şekilde idare ediyoruz gitmediğim usta kalmadı. Araçta öncelikle turbodan şüphelendik. Turboyu MERCEDES servisinde söktürdüm ve güzelce içini temizlettirdim. Turboda sorun olmadığını söylediler. Aradan 2 hafta geçti motor lambası tekrar yanmaya başladı ve aynı sıkıntılar yine çıktı. İşin ilginç tarafıda bu ışık bazen 10 gün yanmıyor, bazende 2günde bir yanıyordu.

Turboyu temizlemekde çare olmayınca Ankara'da American garajında basınç sensörü değişimi önerdiler bizde tamam dedik sensörü değiştirdik. Arıza kaydını tekrar sildirdik bilgisayardan ve aracı sürmeye devam ettik. Aradan 5gün geçti arıza lambası yine yandı. Anladıkki basınç sensöründe de değildi sorun. Buarada cebimizden 500lira çıkmıştı... Herneyse devam edeyim... Geçen haftalarda 2003 model crd sahibi bir arkadaş aynı sorunu amerikan garajda katalitiği kırdırarak çözmüştü. Banada mantıklı geldi ve geçen haftalarda katalitiği kırdırdım. Kırdırmaz olaydım egzoscusundanmıdır nedir kataliği kırdırdıktan sonra aracın birkere eksoz sesi çok değişti. Araç çok daha boğuk çalışmaya başlamıştı. Bununla ilgili ne yapabilirizi aracın sesi zaten dizel olduğu için fazlaydı katalitiği kırdırdık dahada fazlalaştı. 10 gün sonra yani bugünlerde motor arıza lambam tekrar yanmaya başladı. Ve bu sefer sanırım hiç sönmeyecek, çünkü stop edip çalıştırsamda aracı 1gün dinlendirsemde bu arıza lambası kaybolmuyor ve araç hızlanmıyor kesinlikle. Kısaca elimizde 60 milyarlık doğan slx var gibi hissediyorum :( Şimdi ne yapabilirim gerçekten bilmiyorum.

Doğan yetkili servise gitsem bana eminim 2.500euroya turbo değiştirecekler arıza giderilmeyecek sonra başka parça denetecekler. Artık çaresiz kaldım. Sizin önerebilecğeiniz bir şey varmı üstadlar ? Dert yanmak istedim umarım çok vaktinizi çalmamışımdır.

Saygılarımla
 

2.7 CRD MOTORLARDA YANAN ARIZA LAMBASI BİLGİSAYARDA TURBO BASINÇ SENSÖR ARIZASI VEYA EKSNTRİK SENSÖR ARIZASI DİYE ÇIKAR FAZLA ÜZERİNE YÜRÜRSENİZ FREN MÜŞİR ARIZASI ATAR. ELEKTRONİK SİSTEM AYNI KARTTA ÇÇALIŞIYOR. BÖYLE DURUMLARDA TURBO BESLEM HORTUMLRINI KONTROL EDİN, ONLARDA KAÇAK YOKSA TURBO BESLEMEYE GİDEN HORTUM ÜZERİNDEKİ YEŞİL RENKLİ ÖRİNG CONTASINI KONTROL EDİ ÇATLAK VEYA KOPUK OLABİLİR .DURUM DÜZLİR BUNLAR MERSEDES MOTOR KOLAY KOLAY ARIZA YAPMAZ.SELAMLARR
 



Değerli kardeseim sizi benden ıyı anlayan olmaz bu gıbı arızaları Servıs bılmez uctane Servıs tanıyorum bostanıcıda ıstanbulda hıcbırısı bılmıyor sana tavsıyem teknık olarak bu aracın motoru mersedes ıyı bır mersedescı ışını bılen bakımını ona arızasını ona yaptıracan mercedescıler motoru tanıyor herseyını bılıyor serokıcıler bu ısı bılmıyorlar tavsıyem mersedescı mekanı herkes yapa bılıyor teknık olarak serokıcıler bılmıyor ben su an mersedescı bır usta buldum rahat ettım sıkıntı yaşamıyorum senın bahsettın benzer proplemı bende yaşadım motor arıza lambası sorunun benımkı emme mantı fotunun ıcınde küçük bır motor var degerı 450,veya 500 cıvarında hava akısını sağlar onun zaman ıcınde üzerinde bır parca var ayak taşınıyor yenısını takar Servıs merdescıye gıt parçası var yoksa da torbada halledıyorlar hem devrı düşürüyor şanlı senın problemın ogobı gözüküyor umarım yardımcı oluşumdur hasan basrı tel 0532 320 0555 aynı aracdan bendede var 2002 model 2.7 dızel ıyı calısmalar

Casper_VIA_V5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Arkadaşlar herkese merhaba,

Daha önce hatırlarsanız birkaç soru sormuştum öneri almıştım. Aracımda 2 senedir çözemediğim bir sorun vardı motor lambası yanıyordu, bende çözüm olarak katalitiği kırdırtmıştım. Şimdi vaktiniz varsa size derdimi anlatmak istiyorum, belki geçmiş tecrbüelerinize göre bu sorunla karşı karşıya gelmişssinizdir.

2004 GC 2.7 CRD motor aracımız var. Öncelikle şunu sorayım bu CRD motorlarda alt kısımda LAMBDA sensörü yani oksijen sensörü var mı yokmu? Ustama soruyorum yok diyor. Siz biliyormusunuz bu dizellerde oksijen sensörü yok m u?

Araçtaki sıkıntıyı hızlıca anlatmaya çalışayım ;

Araç bazen yolda giderken motor ışığı yakıyor. Motor ışığı yandığında bilgisayar bağlattığımızda tanımsız hata kodu alıyoruz. İşin ilginç tarafı bu motor arıza ışığı yandığında bazen araçta hiçbirşey olmuyor yani çekişten düşmüyor turbo sorunsuz çalışıyor sanki hiç ışık yanmıyor gibi, fakat bazende ışık yanınca motordan boğuk bir ses geliyor ve araç hızlanmada çok zorlanıyor. Gaz pedalına köklenmesine rağmen araç 50-60ı geçmiyor sonra aradan 5 dakka geçince veya stop edip yeniden aracı çalıştırınca motor ikaz lambası sönüyor. Yıllardır bu şekilde idare ediyoruz gitmediğim usta kalmadı. Araçta öncelikle turbodan şüphelendik. Turboyu MERCEDES servisinde söktürdüm ve güzelce içini temizlettirdim. Turboda sorun olmadığını söylediler. Aradan 2 hafta geçti motor lambası tekrar yanmaya başladı ve aynı sıkıntılar yine çıktı. İşin ilginç tarafıda bu ışık bazen 10 gün yanmıyor, bazende 2günde bir yanıyordu.

Turboyu temizlemekde çare olmayınca Ankara'da American garajında basınç sensörü değişimi önerdiler bizde tamam dedik sensörü değiştirdik. Arıza kaydını tekrar sildirdik bilgisayardan ve aracı sürmeye devam ettik. Aradan 5gün geçti arıza lambası yine yandı. Anladıkki basınç sensöründe de değildi sorun. Buarada cebimizden 500lira çıkmıştı... Herneyse devam edeyim... Geçen haftalarda 2003 model crd sahibi bir arkadaş aynı sorunu amerikan garajda katalitiği kırdırarak çözmüştü. Banada mantıklı geldi ve geçen haftalarda katalitiği kırdırdım. Kırdırmaz olaydım egzoscusundanmıdır nedir kataliği kırdırdıktan sonra aracın birkere eksoz sesi çok değişti. Araç çok daha boğuk çalışmaya başlamıştı. Bununla ilgili ne yapabilirizi aracın sesi zaten dizel olduğu için fazlaydı katalitiği kırdırdık dahada fazlalaştı. 10 gün sonra yani bugünlerde motor arıza lambam tekrar yanmaya başladı. Ve bu sefer sanırım hiç sönmeyecek, çünkü stop edip çalıştırsamda aracı 1gün dinlendirsemde bu arıza lambası kaybolmuyor ve araç hızlanmıyor kesinlikle. Kısaca elimizde 60 milyarlık doğan slx var gibi hissediyorum :( Şimdi ne yapabilirim gerçekten bilmiyorum.

Doğan yetkili servise gitsem bana eminim 2.500euroya turbo değiştirecekler arıza giderilmeyecek sonra başka parça denetecekler. Artık çaresiz kaldım. Sizin önerebilecğeiniz bir şey varmı üstadlar ? Dert yanmak istedim umarım çok vaktinizi çalmamışımdır.

Saygılarımla
Üstan bu olay benimde başıma geldi motor lambası yandı ve araç gaz yemiyordu çekişten düşüyordu cihaza bağlatıp baktırdım eksantirik sensörü arızası verdi sıfırlayınca bi müddet gitti fakat yine yandı zaman kısıtlı olduğu için bu şekilde 200 km yol yaptım sonrasında gözlemlediğim turboya giden siyah bi hortum var su deposunun önündeki selenoid valften gelen o yerinden çıkmış yerine taktım ve şimdilik sorun yok sizinde yeeinden çıkmamış olabilir fakat küçük bi öatlak varsa o hortumda yapabilir
 

Üstan bu olay benimde başıma geldi motor lambası yandı ve araç gaz yemiyordu çekişten düşüyordu cihaza bağlatıp baktırdım eksantirik sensörü arızası verdi sıfırlayınca bi müddet gitti fakat yine yandı zaman kısıtlı olduğu için bu şekilde 200 km yol yaptım sonrasında gözlemlediğim turboya giden siyah bi hortum var su deposunun önündeki selenoid valften gelen o yerinden çıkmış yerine taktım ve şimdilik sorun yok sizinde yeeinden çıkmamış olabilir fakat küçük bi öatlak varsa o hortumda yapabilir
Merhaba arkadaşlar
2019 mayıs ayında 2003 model 2.7 cred aracı sorunlu olarak aldım .Yaklaşık iki yıldır burada okuduklarımın hepsini yaşadım.Şu an aracın hata kodları p0530-p0702-pp0836-p0203-p1242-p0243.
Bu konularda ne sonuçlara ulaştınız bilgi verirseniz sevinirim.Ankara da bir kaç yere gittim her seferinde daha kötüye gitti.6 yıl 2001 model 3.1 kullandım tık demedi yolda gidişine hayrandım adı çıkmış sattım arabayı bu yaşadıklarım 3.1 i arattı.Şimdiden teşekkür ederim iyi akşamlar
 

İlk aldığımda vites problemi vardı şanzuman üzerindeki müşür değişti vitesler düzeldi fakat ani gaza yüklenmelerde araç arıza lambası yakıp 80 km ye düşmeye başladı.Vakum dediler değiştirdim,motor uzerindeki sesör değişti beyin tamiri dediler yaptırdım ne yaptılarsa daha kötü oldu.Şimdi ara ara 40 km yi geçmeden arıza ışığı yanarak zorla gidiyo.Vites altındaki karta da baktık sonuç yok .
 
Son düzenleme:

Ynt: Grand Cherokee 2.7 CRD Motor Lambası

Eveeet sevgili arkadaşlar,


Konu sahibi olarak yıl oldu 2012 aylardan Mart...


Biz hala bu sorunla ısrarla uğraşmaktayız.Araçta yaptıklarımızı yukarıdaki mesajlarımda (geçen sene) tek tek anlatmıştım. Bir kez daha sıralamak gerekirse,

  • Turbo temizlendi sağlam dendi,
  • Katalitik konvertör yüzünden olur dediler onuda denedik olmadı,
  • Arıza kodu tanımsız dediği için Ayhan ustanın dediği gibi motora kablo çektirdik, fakat çektirdikten 2 saat sonra arıza lambası yine yandığı için içim rahat etmedi kabloyu söktürdüm ( kabloyu takanlar tabii nekadar doğru taktı bilemiyorum bu iş için gerekirse istanbuldan biryerlere gideceğim)
  • Beyindendir denildi, tuttuk Antalya'dan gelmiş bir CRD motor beynini beyincide değiştirdik, 12 saat test etme fırsatımız oldu, fakat 12 saat sonra yine yandı. Beyinden olmadığını anladık
  • Daha sonra hemen motorun şöföre doğru sol tarafında kalan bir soket var, 150 TL civarı birşey, bu soketten 2 adet değiştirdim. 1 DC marka 1'de orjinal mercedes marka soket taktık, 1 ay ışık yanmadı işte bulduk dedik fakat 1 ay sonra tekrar yandı ve bu soketten olmadığını anladık.
  • Son 1 ayda arıza ışığı sık yandığı için MÜŞİR'den dediler. Denemek için filtreli bir müşir taktık fakat malesef oda olmadı.
Şimdiiii,
Aracın arızası bilindiği gibi 2 ay yanmıyor, 1 ay yanmıyor veya 3 hafta yanmıyor, sonra kendini unutturmamak için arada bir lamba yakıyor. Bu lamba yaktığında kimi zaman çekişten düşüyor, kimi zaman hiçbirşey olmadan devam edilebiliyor. Son zamanlarda muşirden şüphelendik. Çünkü araç vitese takılıp yol yapıldık sonra P konumuna alıp gaz verince rölanti takılıyor.

Bu rölanti takılması neden yapar bilenimiz varmı acaba? Rölanti 1,2 nin altına inmiyor. Ancak bu hareketi arabayı stop edip çalıştırdığımızda yapmıyor. Sadece vitese takıp yol katettiğimizden sonra P konumuna alınca yapıyor.Rölanti takılması bizi müşire ve gaz kelebeğine itti, fakat ikisinide değiştik arıza hiç dinmedi, aksine şuan sabah akşam ışık yakıyor.


Son olarak bu DB3 dediğimiz (yanlış olabilir ismi affola) cihaza bağladığımızda P0235 Boss Press Doldurma Basınç Sensörü mantıklı değil gibi bir hata verdi.(Boost Pressure Sensor Signal Voltage Too High Or Low ) Bu hataya istinaden aracı ölçümlediğimizde turbo basınç sensörü ile atmosfer basınç sensörü arasında 300-400lük bir fark olduğunu tespit ettik. Normalde ustanın dediğini göre maksimum aralarında 50 rakam farkediyormuş. Bizim araçta bu fark çok fazla. Bunuda rölantide kalmasına bağladık, beyin bakıyor araç rölantide kalıyor bu yüzden yanlış ölçüm yaptığı için arıza yakıyor olabilir.


Tabi bu söylediğim bi ihtimal. Yarın birde RAIL borusunu söküp deneyeceğiz. Yarın tekrar durumu bildireceğim. Eski müşir ve gaz kelebeği yerine takılacak.

Bu konu hakkında bilgisi, ilgisi olan varsa acil yardım talep etmekteyim üstadlar. Yoksa birgün bu ışık yandığında aracı duvara doğru sürüp komple motoru yere indireceğim.

Arkadaşlar son olarak şu adreste yabancılarda aynı sorunu yaşamış ve çözmüşler. İngilizcemin kıtlığından dolayı tam çeviri yapamadım lütfen şu kısmı iyi ingilzice bilen arkadaşlar çevirebilirmi veya çevrenizde çevirtebilir misiniz?

Son mesajda bir bültenden bahsediyorlar: 2.7 CRD Code P0235 - AUSJEEPOFFROAD.COM Jeep News Australia and New Zealand

İlgili linkteki P0235 hatasını yaşayan adam, sorunu tüm kablo sistemini elden geçirdikten sonra çözmüş. Bahsedilen bülten de, kablo sistemi bağlantılarında sorun olabileceği hakkında.

Aradan yıllar geçmiş tabi, sorunu çözdünüz mü bilemiyorum ama P0235 arızası düşük/yüksek voltajdan da kaynaklanabiliyor. O sebeple akü yaşlı ise, en ucuz başlangıç olarak akü değiştirilmesi öneriliyor.

Merhaba arkadaşlar
2019 mayıs ayında 2003 model 2.7 cred aracı sorunlu olarak aldım .Yaklaşık iki yıldır burada okuduklarımın hepsini yaşadım.Şu an aracın hata kodları p0530-p0702-pp0836-p0203-p1242-p0243.
Bu konularda ne sonuçlara ulaştınız bilgi verirseniz sevinirim.Ankara da bir kaç yere gittim her seferinde daha kötüye gitti.6 yıl 2001 model 3.1 kullandım tık demedi yolda gidişine hayrandım adı çıkmış sattım arabayı bu yaşadıklarım 3.1 i arattı.Şimdiden teşekkür ederim iyi akşamlar

P0836 arızası da düşük/yüksek voltajdan kaynaklanabiliyor ve arıza ışığını yakıyor. O sebeple akü eski ise, her ne kadar normal değeri düzgün gözükse de, aküyü değiştirerek işe başlayın derim, umarım çözülür. Ve beyinden şanzımana giden kablolara bir göz attırın, sonuçta minimum 20 yıllık kablolardan bahsediyoruz.

Bu arada Mercedes şanzıman arızaları çok pislik olabiliyor, bakınız;


Ecnebi kardeşimiz bu P0836 arızasını gidermek için neredeyse her şeyi değiştiriyor, tüm kabloları yeniliyor, ama arıza yine de inatla gitmiyor. En son işsiz kalıp, parası da kalmayınca aracı satmaya niyetleniyor ve o sırada ucuza çıkma Mercedes şanzıman ve beyin buluyor, değiştiriyor ve tadaa sorun çözülüyor..

Yabancı forumlarda yazılanlara bakılacak olursa Mercedes'in 2.7 motorunda sorun yok, fakat şanzımanı elektronik olduğundan baya soruna sebep olabiliyor.
 



Mercedes W163 kasa ML (270 cdi-320 benzin) serisinde şanzıman kartı sorunu bilinen bir sorundur. Bu vites altındaki kart değil yalnız. Aracın altında 13 pin connectorün bağlandığı hidrolik beyindeki kart. İçinde hız sensörü var. Bazen 13 pin connectordeki yağlanmadan bazen farklı sebeplerden bir viteste takılma ya da vites geçişlerinde sıkıntı olarak ortaya çıkıyor. Kart ve 13 pin connector birlikte değiştiriliyor ve sorun çözülüyor. Tamir edenler de var kartı.
 

Mercedes W163 kasa ML (270 cdi-320 benzin) serisinde şanzıman kartı sorunu bilinen bir sorundur. Bu vites altındaki kart değil yalnız. Aracın altında 13 pin connectorün bağlandığı hidrolik beyindeki kart. İçinde hız sensörü var. Bazen 13 pin connectordeki yağlanmadan bazen farklı sebeplerden bir viteste takılma ya da vites geçişlerinde sıkıntı olarak ortaya çıkıyor. Kart ve 13 pin connector birlikte değiştiriliyor ve sorun çözülüyor. Tamir edenler de var kartı.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,675
Mesajlar
1,521,970
Kayıtlı Üye Sayımız
166,526
Kaydolan Son Üyemiz
Tuncaytuna02

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst