Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sehzata Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 120
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 55,818
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

şehzat bey bu araçtan satılık varmıdır hala fiyat olarak nedir bilgi verirmisiniz rica etsem
 

Etiketler
Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

Teşekkür ederim.
Boruda şu zamana kadar ne bir deformasyon,ne bir su alma olmadı.Zaten Toyota hararet yapmaz denir. ;D
Bu bakımlı bir araç için tabii ki geçerli.Ama radyatör su hortumu en iyilerinden olursa tadından yenmez..
Kaputtaki izolasyon araç içi komple izolasyonu yapan arkadaşımız hediye olarak yapmıştı.Zararı olmadı..ama faydası dersen :D :D onada tam cevap vermem yanlış olur.Bütün yeni nesil hatta vx80 lerde standart olan bir izolasyon oldugundan..iyidir..iyidir.. ;D

sehzata' Alıntı:
bendeki de neredeyse aynı sayılır, ama kullandıgınız borunun benzerinden daha önce pajeroda kullanmıştık, motor içi sıcaklığı artınca ve alttan su gelince, boru garip şekillere girmeye başladı. onun için bu defa radyatör su hortumları kullandım, biraz pahalıya geldi ama güzel oldu :smiley:

bu arada kaputtaki izolasyonu siz mi yaptınız faydası oldu mu? yada zararı sıcaklık gibi? güzel görünüyor.
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

afacan886' Alıntı:
şehzat bey bu araçtan satılık varmıdır hala fiyat olarak nedir bilgi verirmisiniz rica etsem

malum sitede hala satılıkları var ama ne durumdalar bilmiyorum, dizel olanlara 25-28-40.000 herkes kafasına göre yazmış. mal sahibi onlar olunca birşey diyemem. kimisi mantıklı kimisi mantıksız gelir.

ben alırken çok araştırdım, 2 ay boyunca 3-5 şehir gezdim bu araç için, sonuçta 20 küsür yaşında araçlar, bulabildiğim en temizini aldım, ankara da 15 e de buldum ama almadım, araç yan yatıktı.

tam bulamadım vazgeçtim derken burnumun dibinde varmış :smiley: görmemişim, nasip işte, kazasız belasız çürüksüz 2009 yılında komple blok atılmış güzel bir makine denk geldi. umarım sizde benim gibi şanslı olursunuz bu konuda.

bu konuda İsmail Bey e de danışabilirsiniz, benden daha tecrübeli bir abimizdir. hemen yazının üstünde profilini görebilirsiniz.
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

mdr' Alıntı:
Teşekkür ederim.
Boruda şu zamana kadar ne bir deformasyon,ne bir su alma olmadı.Zaten Toyota hararet yapmaz denir. ;D
Bu bakımlı bir araç için tabii ki geçerli.Ama radyatör su hortumu en iyilerinden olursa tadından yenmez..
Kaputtaki izolasyon araç içi komple izolasyonu yapan arkadaşımız hediye olarak yapmıştı.Zararı olmadı..ama faydası dersen :D :D onada tam cevap vermem yanlış olur.Bütün yeni nesil hatta vx80 lerde standart olan bir izolasyon oldugundan..iyidir..iyidir.. ;D

teşekkür ederim İsmail Abi, eksik olduğumuz konularda bizi aydınlatıyorsun. ben de hararet ibresi hep aynı noktada, yani 1/4 civarında neredeyse çakılı duruyor. sadece stop ettiğmde aşağı iniyor, çalışınca 1/4 e doğru çıkıyor. uzun soluklu yokuşlarda biraz sıkıştırdım, yarıya çıkar mı diye bekledim çıkmıyor, çok az yükselip orada bekliyor. bazen şüphe etmiyor değilim acaba beni mi kandırıyor diye :D
 




Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

Radyatörünüz tıkalı değilse ve termostatınız çalışıyorsa, bütün Toyota modellerinin göstergesi yarının altında durur. Dikkat edilmesi gereken tek şey; Aracı dik rampalarda veya kumda zorladığınızda eğer durursanız aracı STOP etmeyin hemen. Araçlarımız fan termikli olduğu için soğutma işleminin hemen kesilmemesi gerekir. 8)
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

tugsan75' Alıntı:
Radyatörünüz tıkalı değilse ve termostatınız çalışıyorsa, bütün Toyota modellerinin göstergesi yarının altında durur. Dikkat edilmesi gereken tek şey; Aracı dik rampalarda veya kumda zorladığınızda eğer durursanız aracı STOP etmeyin hemen. Araçlarımız fan termikli olduğu için soğutma işleminin hemen kesilmemesi gerekir. 8)

evet teşekkürler dediklerinize katılıyorum, aracı uzun ve zor kullanımdan sonra hemen stop etmeyip 1-2 dakika rolantide bekletiyorum. hatta 2011 model dizel aracımda da aynı şeyi yapıyorum, hem motor soğuyor hem de turbo.
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

Nihayet Yeni Pabıçlarımızı Takabildik :D

Lastikler değişince sanki araçta değişti ???

4.JPG


5.JPG


2.jpg


7.JPG


9.JPG
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:



Şehzat yeni lastiklerin hayırlı olsun..güzel durumuş..

marka ve ebat nedir ??
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

mdr' Alıntı:
Şehzat yeni lastiklerin hayırlı olsun..güzel durumuş..

marka ve ebat nedir ??

Tesekkurler İsmail abi,

Baysal dan aldım, kaplama lastik 7.50 R16 ebat
 



Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

Maaşallah çok güzel olmuş.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

selam,
aracınızı satma niyetiniz var mı ?
 


Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

sonunda zaman bulup kendi aracımıza sepetin montajını yapabildik :smiley:

fotograf2.JPG
 

Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

Kolay gelsin üstad Allah kazasız belasız zevkle kullanmayı ve tadını çıkartmayı nasib etsin. Bende 2 senedir arayış içindeydim ve sonunda fj 70 te karar kıldım ve MTA çıkışlı araçlara bakıyorum. Biri üzerine yoğunlaştım ancak 23-25 bin fiyatlar bu araç için normalmi? bunun dışında 2,4 75 hp motor arazide nasıl performans sergiliyor? bilgi paylaşırsanız sevinirim.
 



Ynt: Gezenbilir e bir tane daha TOYOTA L.C. LJ70 :smiley:

yilma' Alıntı:
Kolay gelsin üstad Allah kazasız belasız zevkle kullanmayı ve tadını çıkartmayı nasib etsin. Bende 2 senedir arayış içindeydim ve sonunda fj 70 te karar kıldım ve MTA çıkışlı araçlara bakıyorum. Biri üzerine yoğunlaştım ancak 23-25 bin fiyatlar bu araç için normalmi? bunun dışında 2,4 75 hp motor arazide nasıl performans sergiliyor? bilgi paylaşırsanız sevinirim.

Tesekkur ederim, Allah herkesin gönlüne gore arac versin

Kucuk bir düzeltme ile devam edelim, Fj70 ler lj70 lerden farkli, fj ler makasli aMa motorları daha büyüktür, lj ler 2.4 turbo ve non turbosuzdur. En önemlisi lj ler light versiondur. İki aracin fiyatları da farklıdır,

Neyse gelelim performansına ve fiyatına, 15 ile 40 arasında değişiyor, cok geniş Aralık degil mı? :smiley: bence de..

Cok temizini bulursaniz curuktuz kazasiz 30 dan asagi vermezler, arazi icin süslememişler ise 40 a kadar çıkabiliyor,

Performansına gelince, arazide deli gibi hızlı giden arac duslemeyin, tıpkı bir defender gibi salına salına gidersiniz, kasa kisa oldugundan tepeciklerden gecis cok kolay takılma yok, camurluklar cok geniş Oldugundan 32-33 inc lastiğe kadar hiç bir yükseltmeye ihtiyac duymadan kullanabilirsiniz.

Gelelim eksilerine

Cogunda hidrolik direksiyon yok ben yurt disından gelen arkadasla o ısı çözdüm, orjinal kutu getirdi

Klima yok, yazin sıkıntı, Mercedes kliması var elimde onu takmayı planlıyorum

Motor sesi fazla ama belki hosunuza da gidebilir :smiley:

Asfaltta son hızım 130-140 gibi, kimi arkadaslar 110 U geçmediğini söylüyor ?

Orjinal 2L kodlu motoruna turbo takılmaz diyorlar, ama basıncı dusuk tutsalar bence olur

Arac 4 vites ama cok ta mahsuru yok, degistirilebilir kolayca

Aklıma gelenler bunlar :smiley:
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,743
Mesajlar
1,523,047
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst