erenatac
Kamp III
- Mesajlar
- 901
- Tepkime Puanı
- 4
Ynt: G.Vitara Get İle Yükseltme ve Alt Koruma
Bağımsız tip olan ön süspansiyonumuzun yükseltme sonrası kamber-kaster ayarı bozuluyor,bu doğru.Bu durumu düzeltmenin yolu
ise ön amortisörlerin alt bağlanti civatalarını 1- 2 mm içeriye kaydırmak.Bu işlemi yaptıktan sonra hassas bir rot cihazında değerleri kontrol ettirip,ayar yaptırın,sonuç sanki hiç yükseltmemişsiniz gibi sorunsuz olacaktır.
Hatta bu işlem ile ilgili resimli anlatımda olacaktı forumda..
darmunyan' Alıntı:güzel olmuş olmasına da bu get işi rot açılarını değiştirip rot başlarında aşınma ya da stabilitenin bozulması gibi bazı ek sıkıntılar getiriyo gibi hatırlıyorum yanılıyor muyum...lada nivam vardı bi aralar ona aynı uygulamayı yapmıştım dönüşlerde ses yapıyordu ve düz olması gereken aks teker açısı(ya da öle bişi)açılı idi haliyle..bu arad şu anda 2004 grand vitara kullanıyorumcavabınıza göre ben de get ile kit arasında karar vericem ..saygılar
Bağımsız tip olan ön süspansiyonumuzun yükseltme sonrası kamber-kaster ayarı bozuluyor,bu doğru.Bu durumu düzeltmenin yolu
ise ön amortisörlerin alt bağlanti civatalarını 1- 2 mm içeriye kaydırmak.Bu işlemi yaptıktan sonra hassas bir rot cihazında değerleri kontrol ettirip,ayar yaptırın,sonuç sanki hiç yükseltmemişsiniz gibi sorunsuz olacaktır.
Hatta bu işlem ile ilgili resimli anlatımda olacaktı forumda..