4 L
Kamp III
Ynt: G.Vitara 1.9 DDIS (Dizel) 5K İçin Chip-tuning/Box-tuning ?..
değelendirmeniz için teşekkür ederim, teknik ile ortak tek kesişme noktam okuduğum üniversiteninin adında geçen "teknik" idi. (karadeniz teknik üniversitesi / İktisat ) Gerisi ilgi , merak , ve gönül... ayrca şu anda ağırlığı Alman - binek araçlar üzerine bir servis işletmekteyim.
On road performans sorunu 1.6 litre tüm vitara kullanıcılarının ortak problemi olduğu kanısındayım , üstelik görüyorum ki bu yeni jenerasyon vitaralarda da devam ediyor. Tespitiniz doğru non turbo ve düşük hacimli motorlarda maliyet fayda grafikleri çok düşük, anlamlı değil , bunun yerine son hızdan fedakarlk edip ( %10 + - 5 ) ayna mahruti değişimine giderek, tüm devir bantlarında ve özellikle alt devirlerde daha canlı sonuçlar almak söz konusu BU vitaralarda uygulanmış (ve diğer markalarda) teorik ve pratik olarak doğru bir yaklaşım. Artılar, aracn akseleresi iyileşir, daha büyük lastik taşımaktan kaynaklı güç kaybnı önlerken, diğer yandan yakıt ekonomisi de sağlayacaktır (aynı enerji ile daha fazla iş yapacağı prensibinden) . Üstelik bu değişikliğin az önce söylediğim gerekçe ile uzun vadede kendini amorte edeceğide ortadadır.( benim kullanm şeklim ve alışkalnıklarıma göre 15-20000 km içerisinde ayna mahruti değişimi kendini amorte eder) .Ancak turbo olmayan motorlarda yapılacak, hem yol hem arazi dengesi sağlayacak ara bir oran ile yapılacak bu değişikliğin tek dezavantajı aracn son hızı kullanlan dişli oranna bağlı olarak düşer. 10-20 km azalır. Aynı oranlarda 4. jenerasyon vitaralar içinde ayna ve mahruti dişlilerine nette rastlamıştım
değelendirmeniz için teşekkür ederim, teknik ile ortak tek kesişme noktam okuduğum üniversiteninin adında geçen "teknik" idi. (karadeniz teknik üniversitesi / İktisat ) Gerisi ilgi , merak , ve gönül... ayrca şu anda ağırlığı Alman - binek araçlar üzerine bir servis işletmekteyim.
On road performans sorunu 1.6 litre tüm vitara kullanıcılarının ortak problemi olduğu kanısındayım , üstelik görüyorum ki bu yeni jenerasyon vitaralarda da devam ediyor. Tespitiniz doğru non turbo ve düşük hacimli motorlarda maliyet fayda grafikleri çok düşük, anlamlı değil , bunun yerine son hızdan fedakarlk edip ( %10 + - 5 ) ayna mahruti değişimine giderek, tüm devir bantlarında ve özellikle alt devirlerde daha canlı sonuçlar almak söz konusu BU vitaralarda uygulanmış (ve diğer markalarda) teorik ve pratik olarak doğru bir yaklaşım. Artılar, aracn akseleresi iyileşir, daha büyük lastik taşımaktan kaynaklı güç kaybnı önlerken, diğer yandan yakıt ekonomisi de sağlayacaktır (aynı enerji ile daha fazla iş yapacağı prensibinden) . Üstelik bu değişikliğin az önce söylediğim gerekçe ile uzun vadede kendini amorte edeceğide ortadadır.( benim kullanm şeklim ve alışkalnıklarıma göre 15-20000 km içerisinde ayna mahruti değişimi kendini amorte eder) .Ancak turbo olmayan motorlarda yapılacak, hem yol hem arazi dengesi sağlayacak ara bir oran ile yapılacak bu değişikliğin tek dezavantajı aracn son hızı kullanlan dişli oranna bağlı olarak düşer. 10-20 km azalır. Aynı oranlarda 4. jenerasyon vitaralar içinde ayna ve mahruti dişlilerine nette rastlamıştım