buna tek çözüm, normal 2L de 1 turda döneceğimiz yeri 4H ve 4L de 6-7 gerekirse 10 manevrada, direksiyonu fazla kırmadan döneceğiz. bu yaylı dişli sistemi ve sıyırması, esasında bir sorun değil aksine bir koruma sistemidir.funal' Alıntı:evet abi aynen öyle sallanıyor peki buna bi çözüm varmıdır ne yapmak gerek sanırım bundan başka bi sorun yok arabamda maşallah...
düzken zorlama olduğunda gelen ses e gelince,funal' Alıntı:anladım dönüşlerde sorun yok dediğinin aynısını yapacağım ancak düzken direksiyon 4 çkerede zorlama olunca önden gelen sesi nasıl halledeceğiz ÇAT sesini direksiyonu kırmadan geliyor ses buraya dikkat !
estağfurullah, emek ve bilgi paylaşıldıkca tatlanır...funal' Alıntı:Şimdi oldu işte Derhal Hub a baktırmak gerek yada bakmak gerek ama gel görki işten anlayan ustayı bulana kadar arabanın canı çıkıyor bazen, "Dereye su gelene kadar kurbanın gözü çıktığı gibi" verdiğin bilgiler gerçekten değerli bilgiler umarım bu gün ve yarın burdan diğer 4 çeker kullanan arkadaşlara yol gösterecek bilgiler.. emeğine ellerine sağlık
bizim frontilerdeki ön kitleme sitemi %100 kilit değil. bu sebepten tüm frontilerdeki ister otomatik ister manual hub olsun, kaçırma yapar. bu sistemin koruma özelliğidir.tiskeli' Alıntı:arkadaşımdaki troper manuel hup onunda önlerden zorladığı zaman çatırtı geliyor manuellerdede kaçırma sistemi varmıdır
galiba frontinize yük ve 4 kişi bindiğinde arka çöküyor. eğer bu durumda ise yaylarınız esnemiş. yayları değiştirmene gerek yok pahalıya gelir. yerine otecopel hüseyin ustadan get iste ve amortisörlerini gazlı (havalı) amaotisörlerle değiştir yeterli gelir. hem arka biraz yükselmiş olur hemde yük ve yolcu bindiğinde arkanın çökmesi engellenmiş olur.funal' Alıntı:levent bey peki arka amortisörleri sertleştirmek veya helezonları sıfırlamak mümkünmüdür yada şöyle söyleyim arakların biraz daha sertleşmesi için amortisör mü yay mı ? yada her ikisi birden mi değişmeli ?