rsc86
Kamp I
Bu kötü bir fikir gibi görünüyor: Ford inanılmaz yetenekli anahtar teslimi fabrika inşa edilen off-road yarışçısı alır ve bu 300 kiloluk bir ayak ekler. O tire yanlış değildir. Biz burada tork konuşmaya değiliz - 300 ekstra pound-feet her zaman açığız. Hayır, Joe Louis hokeyi arenada MT kurumsal paketi daha geniş ve ferah arka koltuk SVT Raptor yapmak için bir ayak tarafından uzatılmış oldu. Bu fazladan metal, cam ve 10 artı galon yakıt tankı kapasitesi bu supernumerary ayak, bir saldırı yan hakem olarak çok ağırlığında anlamına gelir. Bir performans aracı çok kütle ve boy ekleme polymelia veya polidaktili (artı bir kol / bacak veya parmak / ayak büyüyen) olarak bizim için de hoş karşılanmayacak gibi görünüyor.
Tabii ki, bu büyüme atağı baş özelliği eklendi. Yeni SuperCrew Raptor bulunuyor uzun, dayanıklı şasi 100 pound daha fazla vites (SUPERcabs 930 karşı 1030) mesafeli ve yedekte ek bir ton (8000 £ 6000 karşı). Ford, neredeyse iyi bir şey daha doğru, daha iyi olmalı, böylece, hot-rod alıcısı yıllık satış oranı iki katına orijinal Raptor SVT Yıldırım progenitör göre büyük bir artış yedekte / mesafe yeteneği kredi?
Belki, ama SVT sürücü programları çakıl çekme veya Interstate aşağı Airstream lugging gibi gün olan sıtma nöbeti angarya dahil hiç. Basın-bedava geziye çıkmak gündemleri Michigan çamur bataklıkları içine dalan veya (bu sefer) soğuk karla kaplı buz üzerinden yanlara doğru kayar, bu tür fotoğraf ve Güney Kaliforniya'da tepeleri kapalı 3 tonluk kamyonlar başlatma gibi televizyona takipçiliği ile tıka basa dolu kadar kuzeyindeki Michigan hava ispatı zemin.
Gergin Raptor yapmak için mümkün olduğunca orijinal gibi davranırlar, direksiyon oranı, daha uzun dingil mesafesi tepki-dönüş korumak için 20:01 'dan 16:01' için sıkılır, ve yay oranları yüzde 8 maç da ağırlaştırıldı SUPERcabs yolculuğu frekans. (The Fox Racing üçlü bypass şok sönümleme oranlarının maç tweaked.)
Galeri görünümüne tıklayın
411 at, 434 kiloluk-ayak 6.2-litre V-8 Raptor serisinde yarıda, birinci yıl boyunca katıldı artan yük kapasitesi omuz standart ve gerekli biraz değişiklik geliyor. Daha yüksek güçlerde soğutma fanı (600 ila 800 W) ve yüksek basınç radyatör kapağı (20 karşı 16 psi) hile yaptı. 1-2 vites büyütme ve izinler 2-1, 3-1 ve geniş-açık gaz kelebeği bile 4-1 vites standart altı-ileri otomatik yeni bir tek yönlü kavrama düzgünlüğünü geliştirir. Shifter rocker anahtarı - Ama iletim önünde iyi haber meraklısı araba eleştirmen hemen hemen her parçası üzerinde meleyen onlarca yıl sonra, Ford, basit bir + / aracılığıyla oranı seçimi tam manuel kontrol sağlamak olduğunu. Kayma ve "M" konumuna vites o redline veya WOT ileri vitese ve downshifts fazla devirli motor hızında izin verilir. Veya "D" shifter bırakın ve tam otomatik üst kadar değişen seçilmiş vites izin, üst vites oranları bazı lokavt eksi anahtarı tıklatın. Bu kurulum sadece mükemmellik utangaç direksiyon simidi shift kürekler bir çift.
Galeri görünümüne tıklayın
Sürekli iyileştirme daha fazla çaba teleskopik direksiyon, sürücü tarafında bir resim-içinde-resim lekelenme dışbükey ayna, konsol 110 voltluk fiş ve söyler ana göstergesi kümede 4.2-inç bilgi ekranı gibi yeni standart özellikleri şunlardır hangi yolu jantlar, kamyonun pitch ve roll açıları ve yakıt tüketimini işaret ediyor ve hangi modları çeşitli off-road yardımları için ayarlanır sürücü. İki yeni bir seçenek paketi, güç katlanır aynalar ve uzaktan başlayan ve bir yedek kamera ve treyler fren kontrol ile birlikte gelmektedir.
Galeri görünümüne tıklayın
Bizim alt kutup macera yakın Smithers Kış Test Merkezi Sault Ste başlar. Marie, Michigan, kar bakımlı bir mil uzunluğundaki dev slalom kursu ile. Başka bir ince revizyon hızla belirginleşmektedir: BFGoodrich All-Terrain T / A KO lastikler bileşik gaz derin saplar bol ile birlikte düşük sıcaklıklarda yapışmasını geliştirmek için tweaked ve kar çok sert yumru lastikler pençe olmuştur direksiyon Fin tipi tekerlek Flicking kuyruk tekme ve alışılmış yanlara moda geniş kapıları müzakere etmek gereklidir. Bu egzersiz de nazikçe müdahale öncesi anlayışlı sürücü liberal bir doz oversteer tanıyor AdvanceTrac stabilite kontrolü Sport modu, zeki tuning göstermektedir.
Galeri görünümüne tıklayın
Sonraki fotoğraf fırsatları sağlamak için, öncelikle hizmet vermektedir karla kaplı buz, halkalı bir 300-ayak parlama-buz daire. Çekiş, zor çalışma cihazlarıyla, kamyon buz çizgisini tutabilir maksimum hızı 15 mil, ancak mükemmel bir ters-lock sürüklenme RWD modu çekici ve horoz kuyruklanmasız arka lastikler yerleştirerek korunabilir kar ve buz üzerinde yavaş yavaş yuvarlanan cephede (herhangi bir Raptor sahibi hiç bu yararlı bulgu uygulamak mümkün olacak).
En değerli egzersiz, tüm off-road çekiş yardımları oynamayı için yeterli fırsatı sunuyor Smithers 'dalgalı kar işleme kursu etrafında üç tur taklit ralli aşamasıdır. Başlatmak için: 4WD-hi, yapan, Off-Road modu Arka elektronik diferansiyel kilidi (bu gecikmeler upshifts ve 15 mil yukarıda hızlarda kilitli arka fark tutar), ve advancetrac Sport modu. Ilk iki herhangi bir dönüş almak için mücadele sonra ben E-soyunma kesebileceğine ve kullanım iç arka tekerlek ile oldukça yumuşak bir sürüklenme kurmak için yeteri kadar spin ücretsiz aydınlatır döner. AdvanceTrac devre dışı bırakılması tamamen gerçekten uzak her bend güzel sürüklenen bir sonraki düz yönde kar pençe vahşi 6.2-litre 'nin 434 pound-feet salmanın, yaşam kamyon getiriyor. RWD modu devreye sokmak için bilek hareketiyle ilerlemeyi önemli ölçüde yavaşlaması, daha yüklü bir ön aks, çok değerli çekiş kamyon çalmaktadır.
Galeri görünümüne tıklayın
En çarpıcı olan bu kamyon devasa mil-spec Hummer H1-(supernumerary ayak bile) o kadar hafif ve tossable hissediyorum yönetir 2 inç daha geniş bir iz genişliği. Şüphe lastikler ya da ne sadece geçmiş apeks kar ile alay raket kir kesin yama üzerine koyun kontrolleri ile yapılması gereken bir an vardır asla. Buzlu ve karlı yerel karayolları ve pitoresk Tahquamenon Falls State Park yakınlarındaki bölgelere giden yolların daha sonra olduğu gibi bu kapalı bir iz kontrollü sınırları içinde de geçerlidir. Biz öğleden sonra sürüş esnasında ön ve arka koltuklarda sırayla, Raptor makul sürüş kalitesi ve gülünç ferah arka koltuk takdir etmeye başlar.
Galeri görünümüne tıklayın
Dezavantajı? Peki, bu ucuz değil: 45.290 $, ekstra ayak maliyeti 2765 $. Çeşitli Orta Doğu popülasyonları devrim için bireysel rejimler 'hoşgörü sınırlarını test gibi, prim yakıt kamyonun sarhoş denizci iştah endişe verici. Sabah ağır ayaklı kırbaç sonra sıfırlama altında 11 mpg kamu-road sürüş, yol bilgisayarı üzerinde bir ortalama yakıt ekonomisi gösterir. Yikes.
En alt satırda: Yeni gergin Raptor Bizim soğuk hava yatağı diphallia olarak katılan Bonus vücut parçası olarak cazip gibi outdoor ekstrem sporcu hedef kitleye arasında, bu daha yetenekli Raptor ekstra ayak kanıtlamak olabilir, o da anlaşılacağı (o kadar bakın,. adamlar).
Read more: http://www.motortrend.com/roadtests/trucks/1103_2011_ford_svt_raptor_supercrew_drive/viewall.html#ixzz1ghtLHCyP
Temel fiyat 45.290 $
ARAÇ DÜZEN Ön-motor, 4WD, 5-pass, 4-Kapılı, pickup
MOTOR 6.2L/411-hp/434-lb-ft SOHC 16-valf V-8
İLETİM 6-vitesli otomatik
Boş Ağırlık £ 6200 (makine halısı)
Dingil açıklığı 145.2 olarak
UZUNLUK X GENİŞLİK X YÜKSEKLİK 232,1 x 86,3 x 78,4
0-60 mph 6.6 sn (MT est)
EPA ŞEHİR / HWY YAKIT ECON 11/14 mpg
ENERJİ TÜKETİMİ ŞEHİR / HWY 306/241 kW-hrs/100 mil
CO2 emisyonlarının 1,59 lb / km
kaynak http://www.motortrend.com/roadtests/trucks/1103_2011_ford_svt_raptor_supercrew_drive/viewall.html
Tabii ki, bu büyüme atağı baş özelliği eklendi. Yeni SuperCrew Raptor bulunuyor uzun, dayanıklı şasi 100 pound daha fazla vites (SUPERcabs 930 karşı 1030) mesafeli ve yedekte ek bir ton (8000 £ 6000 karşı). Ford, neredeyse iyi bir şey daha doğru, daha iyi olmalı, böylece, hot-rod alıcısı yıllık satış oranı iki katına orijinal Raptor SVT Yıldırım progenitör göre büyük bir artış yedekte / mesafe yeteneği kredi?
Belki, ama SVT sürücü programları çakıl çekme veya Interstate aşağı Airstream lugging gibi gün olan sıtma nöbeti angarya dahil hiç. Basın-bedava geziye çıkmak gündemleri Michigan çamur bataklıkları içine dalan veya (bu sefer) soğuk karla kaplı buz üzerinden yanlara doğru kayar, bu tür fotoğraf ve Güney Kaliforniya'da tepeleri kapalı 3 tonluk kamyonlar başlatma gibi televizyona takipçiliği ile tıka basa dolu kadar kuzeyindeki Michigan hava ispatı zemin.
Gergin Raptor yapmak için mümkün olduğunca orijinal gibi davranırlar, direksiyon oranı, daha uzun dingil mesafesi tepki-dönüş korumak için 20:01 'dan 16:01' için sıkılır, ve yay oranları yüzde 8 maç da ağırlaştırıldı SUPERcabs yolculuğu frekans. (The Fox Racing üçlü bypass şok sönümleme oranlarının maç tweaked.)
Galeri görünümüne tıklayın
411 at, 434 kiloluk-ayak 6.2-litre V-8 Raptor serisinde yarıda, birinci yıl boyunca katıldı artan yük kapasitesi omuz standart ve gerekli biraz değişiklik geliyor. Daha yüksek güçlerde soğutma fanı (600 ila 800 W) ve yüksek basınç radyatör kapağı (20 karşı 16 psi) hile yaptı. 1-2 vites büyütme ve izinler 2-1, 3-1 ve geniş-açık gaz kelebeği bile 4-1 vites standart altı-ileri otomatik yeni bir tek yönlü kavrama düzgünlüğünü geliştirir. Shifter rocker anahtarı - Ama iletim önünde iyi haber meraklısı araba eleştirmen hemen hemen her parçası üzerinde meleyen onlarca yıl sonra, Ford, basit bir + / aracılığıyla oranı seçimi tam manuel kontrol sağlamak olduğunu. Kayma ve "M" konumuna vites o redline veya WOT ileri vitese ve downshifts fazla devirli motor hızında izin verilir. Veya "D" shifter bırakın ve tam otomatik üst kadar değişen seçilmiş vites izin, üst vites oranları bazı lokavt eksi anahtarı tıklatın. Bu kurulum sadece mükemmellik utangaç direksiyon simidi shift kürekler bir çift.
Galeri görünümüne tıklayın
Sürekli iyileştirme daha fazla çaba teleskopik direksiyon, sürücü tarafında bir resim-içinde-resim lekelenme dışbükey ayna, konsol 110 voltluk fiş ve söyler ana göstergesi kümede 4.2-inç bilgi ekranı gibi yeni standart özellikleri şunlardır hangi yolu jantlar, kamyonun pitch ve roll açıları ve yakıt tüketimini işaret ediyor ve hangi modları çeşitli off-road yardımları için ayarlanır sürücü. İki yeni bir seçenek paketi, güç katlanır aynalar ve uzaktan başlayan ve bir yedek kamera ve treyler fren kontrol ile birlikte gelmektedir.
Galeri görünümüne tıklayın
Bizim alt kutup macera yakın Smithers Kış Test Merkezi Sault Ste başlar. Marie, Michigan, kar bakımlı bir mil uzunluğundaki dev slalom kursu ile. Başka bir ince revizyon hızla belirginleşmektedir: BFGoodrich All-Terrain T / A KO lastikler bileşik gaz derin saplar bol ile birlikte düşük sıcaklıklarda yapışmasını geliştirmek için tweaked ve kar çok sert yumru lastikler pençe olmuştur direksiyon Fin tipi tekerlek Flicking kuyruk tekme ve alışılmış yanlara moda geniş kapıları müzakere etmek gereklidir. Bu egzersiz de nazikçe müdahale öncesi anlayışlı sürücü liberal bir doz oversteer tanıyor AdvanceTrac stabilite kontrolü Sport modu, zeki tuning göstermektedir.
Galeri görünümüne tıklayın
Sonraki fotoğraf fırsatları sağlamak için, öncelikle hizmet vermektedir karla kaplı buz, halkalı bir 300-ayak parlama-buz daire. Çekiş, zor çalışma cihazlarıyla, kamyon buz çizgisini tutabilir maksimum hızı 15 mil, ancak mükemmel bir ters-lock sürüklenme RWD modu çekici ve horoz kuyruklanmasız arka lastikler yerleştirerek korunabilir kar ve buz üzerinde yavaş yavaş yuvarlanan cephede (herhangi bir Raptor sahibi hiç bu yararlı bulgu uygulamak mümkün olacak).
En değerli egzersiz, tüm off-road çekiş yardımları oynamayı için yeterli fırsatı sunuyor Smithers 'dalgalı kar işleme kursu etrafında üç tur taklit ralli aşamasıdır. Başlatmak için: 4WD-hi, yapan, Off-Road modu Arka elektronik diferansiyel kilidi (bu gecikmeler upshifts ve 15 mil yukarıda hızlarda kilitli arka fark tutar), ve advancetrac Sport modu. Ilk iki herhangi bir dönüş almak için mücadele sonra ben E-soyunma kesebileceğine ve kullanım iç arka tekerlek ile oldukça yumuşak bir sürüklenme kurmak için yeteri kadar spin ücretsiz aydınlatır döner. AdvanceTrac devre dışı bırakılması tamamen gerçekten uzak her bend güzel sürüklenen bir sonraki düz yönde kar pençe vahşi 6.2-litre 'nin 434 pound-feet salmanın, yaşam kamyon getiriyor. RWD modu devreye sokmak için bilek hareketiyle ilerlemeyi önemli ölçüde yavaşlaması, daha yüklü bir ön aks, çok değerli çekiş kamyon çalmaktadır.
Galeri görünümüne tıklayın
En çarpıcı olan bu kamyon devasa mil-spec Hummer H1-(supernumerary ayak bile) o kadar hafif ve tossable hissediyorum yönetir 2 inç daha geniş bir iz genişliği. Şüphe lastikler ya da ne sadece geçmiş apeks kar ile alay raket kir kesin yama üzerine koyun kontrolleri ile yapılması gereken bir an vardır asla. Buzlu ve karlı yerel karayolları ve pitoresk Tahquamenon Falls State Park yakınlarındaki bölgelere giden yolların daha sonra olduğu gibi bu kapalı bir iz kontrollü sınırları içinde de geçerlidir. Biz öğleden sonra sürüş esnasında ön ve arka koltuklarda sırayla, Raptor makul sürüş kalitesi ve gülünç ferah arka koltuk takdir etmeye başlar.
Galeri görünümüne tıklayın
Dezavantajı? Peki, bu ucuz değil: 45.290 $, ekstra ayak maliyeti 2765 $. Çeşitli Orta Doğu popülasyonları devrim için bireysel rejimler 'hoşgörü sınırlarını test gibi, prim yakıt kamyonun sarhoş denizci iştah endişe verici. Sabah ağır ayaklı kırbaç sonra sıfırlama altında 11 mpg kamu-road sürüş, yol bilgisayarı üzerinde bir ortalama yakıt ekonomisi gösterir. Yikes.
En alt satırda: Yeni gergin Raptor Bizim soğuk hava yatağı diphallia olarak katılan Bonus vücut parçası olarak cazip gibi outdoor ekstrem sporcu hedef kitleye arasında, bu daha yetenekli Raptor ekstra ayak kanıtlamak olabilir, o da anlaşılacağı (o kadar bakın,. adamlar).
Read more: http://www.motortrend.com/roadtests/trucks/1103_2011_ford_svt_raptor_supercrew_drive/viewall.html#ixzz1ghtLHCyP
Temel fiyat 45.290 $
ARAÇ DÜZEN Ön-motor, 4WD, 5-pass, 4-Kapılı, pickup
MOTOR 6.2L/411-hp/434-lb-ft SOHC 16-valf V-8
İLETİM 6-vitesli otomatik
Boş Ağırlık £ 6200 (makine halısı)
Dingil açıklığı 145.2 olarak
UZUNLUK X GENİŞLİK X YÜKSEKLİK 232,1 x 86,3 x 78,4
0-60 mph 6.6 sn (MT est)
EPA ŞEHİR / HWY YAKIT ECON 11/14 mpg
ENERJİ TÜKETİMİ ŞEHİR / HWY 306/241 kW-hrs/100 mil
CO2 emisyonlarının 1,59 lb / km
kaynak http://www.motortrend.com/roadtests/trucks/1103_2011_ford_svt_raptor_supercrew_drive/viewall.html