iceman
Kamp III
Ynt: EXTREM UNİMOG
aracınız çok güzel olmuş yalnız bu transit kabini bence unimog'ta çok güzel durmuyor. çünkü aracın tutkusu kabinde o ufak koltuklarda yatıyor, kabin içindeki rayatör kapağında işin sırrı. ama modern görünümlü olmuş hoş tabi.
yalnız elektrikli vinç yerine hidrolikli veya şaftlı vinç koyulsaymış gerçek sert koşullarda hizmet verebilecek bir kurtarma aracı olurmuş.
ayrıca önde kaput üstünde duran sepet ise sürüş açısından sıkıntı yaratabilir, acil birşey olduğunda kaputu açmak için üstündeki ağırlığı almak gerekmez mi?
ha birde sormak istediğim bir soru var rollcage ön kısımda şaseye hangi noktadan bağlı?
tavandan gelip tekrar tavanda bitiyor olması gerçek görevini yapmasında sıkıntı oluşturmaz mı? hani tavandan başlayıp ön tampon-şase noktasında bağlanılsa daha sağlam olmaz mıydı?
aracınız çok güzel olmuş yalnız bu transit kabini bence unimog'ta çok güzel durmuyor. çünkü aracın tutkusu kabinde o ufak koltuklarda yatıyor, kabin içindeki rayatör kapağında işin sırrı. ama modern görünümlü olmuş hoş tabi.
yalnız elektrikli vinç yerine hidrolikli veya şaftlı vinç koyulsaymış gerçek sert koşullarda hizmet verebilecek bir kurtarma aracı olurmuş.
ayrıca önde kaput üstünde duran sepet ise sürüş açısından sıkıntı yaratabilir, acil birşey olduğunda kaputu açmak için üstündeki ağırlığı almak gerekmez mi?
ha birde sormak istediğim bir soru var rollcage ön kısımda şaseye hangi noktadan bağlı?
tavandan gelip tekrar tavanda bitiyor olması gerçek görevini yapmasında sıkıntı oluşturmaz mı? hani tavandan başlayıp ön tampon-şase noktasında bağlanılsa daha sağlam olmaz mıydı?