En İyi Çift Kabin Pick-Up Hangisi?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan KanyaK Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 221
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 235,180

Sizce En İyi Çift Kabin Pick-Up Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    556
Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-Up Hangisi?



Uploaded with ImageShack.us

Böyle Bir KArda Bile Zincir Sarmadan Difflock Açıkken Gidebiliyorsunuz. Ben L200 den Şaşmayın Derim. Konfor Güç Bir aRada. Ayrıca Arka Koltuklarıda Oldukça GEniş Rahat Rahat Oturabiliyorsunuz. İşim Gereği Bütün 4x4 Pickupları Bizzat Arazide Kullandım. TEcrübelerime Göre L200 Diyorum Başkada Birşey Demiyorum. Yakıt Konusunda Diğerlerine Göre Oldukça İyi.
 

Etiketler
Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-Up Hangisi?

En iyi demeyelim de, bir arkadaşın söylediği gibi amaca uygun diyelim. Bence her birinin avantajları ve dezavantajları var. Bir süredir pickupları araştırdım, kendimce en uygun olanını seçtim. Yorumlarım kişiseldir, benim önceliklerim ise şöyle:

  • Otomatik vites
  • En fazla 2.5 motor
  • 4x4
  • Ortalama veya üzeri bir konfor
  • Arka koltuklar rahat olmalı
  • Ucuz bakım ve yedek parça
  • Uzun süre problem yaşatmayacak bir motor ve mümkünse kasa
  • Fiyat / performans oranı iyi olmalı

Şimdi yorumlar:

Nissan - Navara
Bana kalırsa fazla şişirilmiş bir araç. Parasına değeceğini sanmıyorum. Lüks arayışı varsa uygun olabilir. Arka koltuklar inanılmaz rahatsız. Arka kapıyı açıp inip binmek bile problem. Ama direksiyona oturunca görsel olarak bir zevk verdi bana. Fiyat/performans oranının çok kötü olduğunu düşündüğüm için hiç düşünmedim bile bu aracı.

Ssangyong - Actyon Sport
Aracın tipini beğenmediğim için hiç düşünmedim. Ama kullanımı gerçekten çok rahat. Güçlü bir araç, motoru ve şanzmanı güven veriyor. Mercedes ile bir anlaşmaları olduğunu biliyorum. Uzun süredir askeri ve arazi aracı üreten bir firma diye biliyorum. Ama Türkiye'de çok tanımadığım için güvenemedim. Arkada makas yerine amortisör olan tek pickup diye biliyorum. Rahatlık da buradan geliyor sanırım. Arka koltuklar ve oturma durumları da gayet iyi. Motor da yanılmıyorsam 2.0'dı, vergi avantajı sağlayacaktır.

Ford Ranger
Kullanmadım ama genel izlenim ve araştırmama göre tercih edebileceğim bir araçtı. Etmeme sebebim ise, otomatik vites sadece yüksek hacimli motorda sunuluyor.

Mitsubishi L200
Uzun süre ilk tercihimdi. Kendini kanıtlamış bir arazi performansı var. Dif kilidi olan tek pikap diye biliyorum. Fiyat performans oranının eskiden daha iyi olduğunu düşünüyorum. Son dönemde sanırım biraz fiyatlar şişmiş. Ama yine de fiyatlar iyi diyebiliriz. Arka koltuklar son derece rahat. Eğimli bir kasa olduğu için arka koltuklar da hafif eğimli duruyor ve rahat bir oturma pozisyonu sunuyor. Diz mesafesi de oldukça iyi. Kullanımı çok rahat. Test sürüşlerinde en çok keyif aldığım araç oldu açıkçası. Hatta şu an tercihimi yaptığım araç olan D'max'den daha rahat hissettim diyebilirim. Belki de psikolojiktir. Motor güçlü ve problemsiz. Uzun süre yüksek kilometrelerce binilebilecek bir araç. Görsel olarak diğerlerine göre çok daha sportif. Arazi kadar asfaltta da son derece iyi bir araç. Ama sanırım biraz sıkılmışım görüntüsünden. Artık kasada ciddi değişiklikler olacaktır 1-2 seneye diye düşünüyorum. Ayrıca makaslı olmasına rağmen fazla sarsıntı hissettirmiyor yolda. Çarpışma testlerinde 4 yıldız gibi iyi sonuçlar getirdi. Hava yastıkları vs güvenlik önlemleri düşünülmüş.

TOYOTA Hilux
BBC TopGear programından sonra ille de Hilux olacak demiştim. Ta ki şu videoyu görene kadar. http://www.youtube.com/watch?v=0KBIBCK-veA Sonrasında test sürüşü bile yapmadım. Ama dayanıklılık güç ve sanırım konfor olarak da fena değil.

VW Amarok
İki unsur var. Birincisi VW bayilerinden servislerinden ve satış yapan personelden hiç hoşlanmadım şimdiye kadar. Hep mi bana denk geldi bilmiyorum. Test aracı sorduğumda "bunlar kendini kanıtlamış araçlar nesini test edeceksiniz" gibi cevaplar aldığım bayiler... Kaçarak çıktım oralardan. İkincisi ise, VW tamam konfor özellikleri iyi, ama çevremdeki tüm VW sahipleri servislerde sürünüyor. Arızalar genelde ufak tefek olsa da, ben bu kadar servise zaman ayırmak istemiyorum. Amarok konusunda da böyle olacağını düşündüğüm için sadece meraktan baktım. Ama almayı hiç düşünmedim. Zaten avrupa araçlarından sonra (BMW, Mercedes konu dışı bırakıyorum) uzak doğu araçları kullanmaya başladığımdan beri avrupa araçlarına daha bir soğuk durmaya başladım. Çünkü uzak doğu aracının yağını suyunu koyduğum sürece bana herhangi bir probem yaşatmadı yıllardır. Bir VW arazi aracı olayını yeni yeni öğreniyorken ilk defa pickup işine girdi. Şanzman, motor, hatta sanırım şase toplama bir araç. Biraz ürktüm.

ISUZU D'max (Eski kasa)
Araç biraz hantal gelmişti bana. Arka koltuklar rahat değildi. Çok sarsıyordu. Pek ısınamadım. Ama motor dayanıklılığı, bakım kolaylığı da cezbediyordu açıkçası. Çarpışma testlerinde faciaydı. Ama diğer taraftan bakınca da, büyük araç, yüksek kilometre dayanıklılık işini bilen bir marka. Diğerlerinin en büyük araçları pickup iken, ISUZU'nun en küçük aracı pickup. 1 milyon kilometre normal sayılıyor.

ISUZU D'Max / V-Cross (Yeni Kasa)
Bu araca binip kullanınca aradığım aracı bulduğumu düşündüm. 2 yıllık L200 tercihimi bir anda çöpe atmasam da ikinci sıraya aldım. Arka koltuklar son derece rahatlamış, deri döşeme, ısıtmalı koltuklar, tam elektronik klima gibi özelliklerle orta üzeri bir konfor veriyor. 8 hava yastığı, ESP gibi güvenlik önlemleri düşünülmüş. Çarpışma testlerinde pickuplarda gördüğüm maksimum olan 4 yıldızı almış. Otomatik vites, seyahat halinde bir düğme ile 4x4'e geçiş gibi özellikler var. ISUZU'nun tartışmasız düşük maliyetli uzun ömürlü motor konusu zaten beni çekiyor. Dış görünüşü de hoşuma gitti. Arazi performansı da http://www.youtube.com/watch?v=HmKG6raANdg videoda görüldüğü şekilde iyileştirilmiş durumda eski versiyona göre. E fiyat olarak da L200'den yaklaşık 8-10 bin TL aşağıya olunca ve bu L200'de (arazi artısı olabilir) konfor özellikleri çok daha düşük olunca, L200'ü hemen ikinci sıraya atıp D'max VCross'u tercih ettim.

İşte benim tercih sebeplerim bunlardı. Hoşuma gitmeyecek şeyler olacaktır ama genelde memnun kalacağımı düşünüyorum. Bir kaç gün içinde araç elime ulaşmış olacak.
 

Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-Up Hangisi?

Toyota hilux tabii otesi yok,aracida sadece bir video ile kiyaslamayin
87 hiluxler halen kaya gibi, arazide 87 hiluxlarin yaptigini bugun
2013 sifir araclar yukseltilmis donanim verilmis araclar yapamiyorlar,
Tabi benim sahsi gorusum tum fikirlere saygiliyim,saygilar
 

Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-Up Hangisi?

Bir video ile kıyaslıyorum, kararımı da değiştiriyorum, çünkü bahsi geçen konu ESP performansı. Benim için arazi performansı ve dayanıklılıktan önce geldiği için kararımı bu kadar hızlı verdim. Başta da söyledim, yorumlarım ve seçimim benim önceliklerime göredir. Sizin söyledikleriniz arazi performansı ve dayanıklılık. Arazi performansı konusunda zaten tercihim L200'den yana olurdu. Videoda bahsi geçen araç 87 model değil, çok daha yeni gördüğünüz gibi, dayanıklılık konusunda da söz söylemedim bu araca, hatta TopGear'ı izlediğimi de belirttim. Kesinlikle dayanıklı araçlar. Sizin "87 hiluxler halen kaya gibi" yorumunuza aynen katılıyorum. Benim karşılaştırmam 2011 ve üzeri modeller...
 

Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-Up Hangisi?

ardakaan' Alıntı:
Bir video ile kıyaslıyorum, kararımı da değiştiriyorum, çünkü bahsi geçen konu ESP performansı. Benim için arazi performansı ve dayanıklılıktan önce geldiği için kararımı bu kadar hızlı verdim. Başta da söyledim, yorumlarım ve seçimim benim önceliklerime göredir. Sizin söyledikleriniz arazi performansı ve dayanıklılık. Arazi performansı konusunda zaten tercihim L200'den yana olurdu. Videoda bahsi geçen araç 87 model değil, çok daha yeni gördüğünüz gibi, dayanıklılık konusunda da söz söylemedim bu araca, hatta TopGear'ı izlediğimi de belirttim. Kesinlikle dayanıklı araçlar. Sizin "87 hiluxler halen kaya gibi" yorumunuza aynen katılıyorum. Benim karşılaştırmam 2011 ve üzeri modeller...

Konu birazda tepkime ile ilgili sizi cok iyi anliyorum,kendini kanitlamis araclar bir video ile kiyaslanmmali
L200 de olda,hiluxda olsa deneme surusleri veriliyor zaten,kendiniz deneyip oyle karar vermeniz daha
Dogru olmazmi ustadim,bir videosunu izledim ama bulamadim ne yazikki,landrover toyota ve volvo
İdi sanirim, toyota acik ara fark atti rakiplerine,izlemenizi tavsiye ederim,saygilar
 



Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-up Hangisi?

;D

http://www.youtube.com/watch?v=rQLV0E31jMU&list=UUZfJuj2x3JIlDPOza5Ft6_w&index=9
 

Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-up Hangisi?

jeep' Alıntı:
9-10 sayfadır en iyi çift kabin pikabı arıyoruz. Çoğunluk ben dahil bindiği aracın en iyisi olduğunu iddia etmiş. Bunu hissetmese de işaretlemiş. :smiley:
Şimdi en çok oyu almış İsuzu, Toyota, L200, ranger ve Navara yı düşünürsek, L200 ve Navara diğerlerine göre fark yaratıyor gibi.
L200 ün arka diferansiyelinin %100 kilitli olması diğerlerinden öne çıkan en büyük özellik bence.
Navara için ise konfor standartlarının yüksek olması.
Bunun haricinde 5 i için fark yaratacak fazla bir yön yok. Toyota sağlam diyorlar ama teknik veri lazım ıspatlamaya. Mesela aks kalınlıkları ve ya burulma dayanımlarını gösterir verilere ihticamız var. Hepsi ön takım bağımsız, arkalar sabit ve makaslı. Hepsinde de arkalar kampana önler disk. Yanılıyorsam düzeltin.

Bence bu yorumdan sonra tartışma bitmeliydi :smiley: katılıyorum.
 

Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-up Hangisi?

En iyiyi belirlemek için hepsini kullanmak lazım. Öyle bir şansım olmadı.
L200, Defender, Hilux ve Ranger tecrübelerim oldu. Bence L200 bir adım önde.
 

Ynt: En İyi Çift Kabin Pick-up Hangisi?

bence hepsi farklı alanlarda en iyi ...
konforda makassiz ve bagimsiz amortısorlu arka dingiliyle cogu c sınıfı aracdan bile konforlu , 2 000 cc155 beygir 360 tork makinesiyle 6 ileri sanzımanıyla son derece sessiz ve ekonomık bir surusu var ssangyong korando sportsun ...

mitsu l 200 kilitli arka difransiyeliyle cok buyuk avantaj arazide .. ssangla takıldıgım yerde kılıt sayasınde mıtsu ıle gecmıstım ...

isuzu d max arkadasimin var bir kac kez kullandım yuksek beygırlı bir makıne olmasına ragmen biraz hantal gedi bana ....

toyota hic kullanmadım yorum yapmıyacagım ......

genel olarak tum japon kore pikapları asagı yukarı aynı , ssang korando sport tercıh etmemın nedeni 2000 cc motoru sadece ssangda

bulunan 4 lastik disk fren ve bagımsız amortısorlu sistemi sayesınde diger pikaplar gibi arkada oturan insanlarin yoldakı nohut kadar

tasdan dolayı hophop zıplamaması ... selamlar ..
 




81 yaşında babam 1989 yılından beri ısuzu kullanıyor. 2007 den bu yana d max kullanıyor. sadece 1 diskte problem yaşıyor araç 170 bin km de. bende ısuzu d max ı tercih ettim. 20 bin km yağ. 40 bin km hava. lamba ne zaman yandıysa yakıt filtresi. değişiyor ve bakımını nasıl yapacağınızı kitapçığında yazıyor.paran yoksa bakımını kendin yap. 400 nM TORK (saklısı hariç) çift turboyla kalkışlardaki yığılmayı hissettirmeden 12 sn 100 km hıza ulaşıyor. yakıt tasarrufu dersen şehir içinde 6. 5 litre yakıyorum. şehir dışında 5 litrenin altına düşer. (hırçın sürmemek kaydıyla) Her tür iddaya varım. ESC, TSC, BAS artık her araçta var. içinde 19 adet saklama gözü olması, dağınıklılığım için tasarlanmış. yerden yüksekliği: 22.5 cm. etrafta eski model tüm pikapları gözlemleyin,D MAX ların hala dinç olduğunu göreceksiniz. koltukları berbat türk ün oraya elini attığı bariz ortada. 12 tl den kaçmış. kaputu açtın mı o kaliteyi hissedeceksin zaten. tek kusuru markayı kimsenin tanımaması. ve piyasadaki jargonu: ISUZU yu BİLEN BİLİR....
 

Yeni kasa Dmax ful paketin manuel olanını kullanıyorum. Araç gerçekten başarılı. Evet bana kalırsa diff lock olmayışı hatrı sayılır bir eksiklik. Onun dışında offroad olarak bakarsak araç bu iş için biraz uzun. Köy yolunda giderken tek sıkıntımız virajlar oluyor dingil mesefasi uzun olduğundan ve 2 vites dişli oranları biraz süratli tasarlandığından aracın sesi soluğu kesiliyor açıkçası. Ama viraj olmadığı sürece 3 le bile rampa çıkar. Güçten yana sıkıntımız yok. 2012 manuel viteslerdeki klima bana kalırsa biraz güçsüz gibi.Onun dışında keainlikle hiç bir sorunu yok. Ne sağlamlık ne parça ne de başka birşey. Son olarak bu dediklerim manuel model için geçerli. Otomatikler 5 ileri olduğundan dişli oranları da farklıdır ayrıca klima da farklı. Uzun yazdım kusura bakmayın. Sorunuz varsa yardımcı olmak isterim. Esen kalın...

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bu çift kabin araçlar çok güzel özelliklere sahip, uzunlukları biraz dezavantaj ama,
şehir kullanımında da çok güzel görüntü veriyorlar.
Özellikle arkası kapalı camlı kabinli olanlar.

Ben de bu cazibeye kapılıp çekme karavanlı gezilerimde,
hafif dağ bayır gezerim hayali ile 2012 Ford Kuga 4x4 A/T titanium u satıp.
bunlardan almaya heves etmiştim.
Bu nedenle biraz incelemiştim.

ISIZU-D Max zannederim motor olarak en dayanıklısı fakat görüntü fazla cazip değil.
Ford Ranger çok havalı fakat yakıtı biraz fazla gibi geldi bana.
Mitsubishi L-200 teknik ve yakıt açısından oldukça iyi,
fakat bu aracı ne zaman görsem " Deveye sormuşlar-Boynun neden eğri .... " lafı aklıma gelir.
Epey uğraşmışlar zannederim bu çirkin profili vermek için, ama başarmışlar.. :smiley:

Sonunda en uygunu bana TOYOTA Hı Lux geldi..
Ondan da vazgeçtim, keyifle Kuga ya binmeye devam ediyorum ..
 

Selamlar, en son defender faciamdan sonra : (( deneyimlerim aşağıda ki linkte akıllanmayıp doğada olma tutkumu yenemeyerek 2017 başından beri 4x4 kamyonet araştırması yapıyorum. tek araç aile olarak istanbulda aile aracı olarak ta kullanabileceğim pick up lara bakıyorum. yıllık 20000 -22000 km civarı yol yapıyorum 150000 i uzun yol gibi. Benim izlenimlere göre görünüşü en iyisi hilux ve navara. sonra l200 un ön görünümünü yakışıklı yapamadılar bir de otomatik vites 6 veya 7 ileri olmalı idi 5 ileri sehir dışı yakıt tüketimini etkiliyor ancak gorunusu dışında diğer yönleri rakiplerini geçer gibi ford ranger i 4. uncu suraya koyarım. L200 . amarok u vw turkiye antipatim nedeniyle hiç düşünmedim bir de bu sınıfta en pahalısı bu araç gerenk yok. d max i hiç incelemedim o yüzden bir şey diyemiyorum.

Aslında çok hard off road a girmeyeceğim sanırım keza o kadar deneyimin yok arazi şartlarında 4x2 mtv den dolayı daha avantajlı gibi ancak nefs iste akli melekeleri bir kenara bıraktırıp olmuşken 4x4 olsun dedirtiyor. konfor olarak c segmenti araç kullandığım için çok uçurum olmayacak o sorun değil , boyutları da geçtim istanbulda ikamet ediyorum ama cok sık avm ye giden şehrin dar sokaklarında giren çıkan birisi değilim. beni tek durduran yıllık 4400 tl lik mtv ve yakıt tüketimi. gerçi son çıkan pick up larda biraz daha iyileştirdiler. gecen ay navara platinyum da ( 4x4 otomatik 190 hp ) kapmpanya varmış 105000 tl lere kadar inmişler 2016 model sıfırlar ı ama onu kaçırdık bir haftasır tr deki tum nissan bayilerini aradım sadece corlu ve Kocaeli deki bayilerde kalmış onlarda kampanya bitti diyiğ 116000 dan aşağı inmediler . bir de sahibinden deki ilanların durumu nedir navara visia paket te kampanya devam ediyor 2016 modei 81000 e 4x4 u bırakıyorlar ( temuuz vergisini bile ödüyorlar keza çok pazarlığa girmedim visia çok boş olduğu ve eşim de kullanacağı için otomatik istiyorum. ) sıfır araçlardan daha yüksek bedelli ilanlar var nerdeyse 2016 model platinyum 113000 yazan vr çok ta ekstra yok . bir de maalesef biz bu konunun ustası olmadığımız için akıl danışabileceğimiz biri de yok ancak forumlardan birşeyler öğrenmeye çalışıyoruz temizini bulamayız alamayız elimizde patlar ikinci bir facia yı bu bünye kaldırmaz : ) sonuç olarak tekrar kampanya dönemlerini kolluyorum . varsa değerli yorumlarınız dostlarım bilmek isterim bu konu ile ilgili :smiley:

defender deneyimim : )

İlk Off Road Aracım Defender
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,684
Mesajlar
1,522,182
Kayıtlı Üye Sayımız
166,532
Kaydolan Son Üyemiz
Tanersezen

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst