Yücel Bey Eberspächer Airtronik D2 Elektrik tüketiminin Google tercümesi aşağıda. Başlangıç değerleri yüksek olsada, aracın içi ısındıktan sonra 50 mA gibi çok düşük bir elektrik tüketimi var. Burada aracın büyüklüğünü de dikkate almak lazım.
Kullandığınız akü aracın starter aküsüyse yanınızda bir akü takviye cihazı bulundurmanızda fayda var. Akü biterse ne yaparım diye bir endişeniz olmaz.
Elektrik tüketimi
Ölçümler Damedos, 2012:
Bekleme ("kapalı"): az mA / zor ölçülebilir
Başlatma aşaması (kontrol ünitesi, pompa, kızdırma bujisi, fan): maksimum 90 saniye için yaklaşık 9 A.
Isıtma aşaması - istenen dahili sıcaklığa henüz ulaşılamadı (kontrol ünitesi, pompa, fan): Fan seviyesine bağlı olarak 0,5 - 3A
Ara aşama - iç sıcaklığa ulaşıldı (kontrol ünitesi ve minimum hava sirkülasyon fonksiyonu): 50 mA
Stromverbrauch
Messungen Dámedos, 2012:
Standby ("ausgeschaltet"): wenige mA / kaum messbar
Startphase (Steuergerät, Pumpe, Glühstift, Ventillator): ca. 9 A während max 90 sec.
Heizphase — gewünschte Innentemperatur noch nicht erreicht (Steuergerät, Pumpe, Ventillator): 0.5 bis 3A je nach Gebläsestufe
Zwischenphase — Innentemperatur erreicht (Steuergerät und minimale Umluftfunktion): 50 mA
Eberspächer Airtronic D2 - public