olay o zaten. ilkinde herşey tamam. yeşil olarak bulduğu enjeksiyon beyninden açıtım. düğmeye basınca gösterge panelinde turuncu elektriksel arıza ışığı yanıyor. düğmeyi kapatınca sönüyor. ddt4all üzerinde düğme pozisyonları, bağladığımda PSA kolundaki önceden belirlediğim doğru direnç değerlerine göre, düşen voltaj seviyesi, - tuşu, + tuşu, R tuşunu gösteriyor. Fren pedalını gaz pedalını el frenini vs görüyor. Deviri ve motor yükünü gösteriyor eş zamanlı olarak. Ne yazıkki uyumlu olarak yeşil renkte buldurduğum SANDERO II nin , GB yani great britain yazılı İngilizceye çevrilmiş V50 kodlu ecusu ile sadece saat, vites değiştirme ışıkları, gündüz y anan ışıklar gibi şeyler değişiyor. O detaylı liste bu kadran için yok. Yol bilgisayarı da var lsitede, ancak bizim göstergede belirmiyor. LCD de yok belli ki çünkü göstergenin LCD ekranı en ince model. Internettekiler 1 cm daha büyük. Dokkerin yakıt göstergesi yatay duruyor, geniş LCD lerde hep yukarıdan aşağı doğru. Herhalde göstergeye sinyal gidiyor ama karşılığı yok o nedenle görece önemsiz elektriksel arıza işareti çıkıyor. Ciddi elektriksel arızada kırmızı renk yanar o ışık. Işık sembolü, kırık bir dikdörtgen şeklinde. Mantığını çözdüğümü düşünüyorum ancak teknik yetersizlik söz konusu araçta.