Rekorları sürekli olarak takip ediyorum sızıntı gözükmüyor dediğiniz gibi temizlik yapıp baktımda o zamanda tam olarak tipalardan geliyor diyemiyorum daha yukarladan sanki ancak oraları görmem mümkün değil birde mazotla temizleyebildiğim kadar yeri temizleyip tekrar bir gözlem yapacağım sanırım işin garibi yağı bu kadar eksiltmesi beni düşündürdüDixie' Alıntı:Tapalar segmanli, çıkartıp yerine yenisini koyabilirsin de tapalardan bir kaçak gözükmüyor gibi. Çubukta da ADD OIL seviyesinde yağ eklemen gerekiyor, iki enine olan çizginin arasında bulunması gerekiyor. Tahminimce araç yükteyken kaçağı bulabilirsin, dururken sadece kaçmış olan yağın damlaması olur. Rekorların etrafına bak, gerekiyorsa sıkıştır onlardan da olabilir. Bir de aklıma gelmişken şunu yapabilirsen iyi olur. Yağlı olan yerleri temizle, ondan sonra arabayla biraz dolaş. Eve gelince temizlediğin yerlere bak aynı yerler hala yağlı mı yoksa başka yerlerde mi yağ var. Resimlerden bazı yerlerde birikim bazı yerlerde bulaşma gözüküyor. Bulaşma olan yerler herhalde sağlamdır da birikim olan yerler kaçak alanları olabilir. Üçtür bu yazıyı düzeltip ekleme yapıyorum..
haklısınız komle değiştirmek daha mantıklı gibi ancak nereden geldiğini bilememkte cannımı sıkıyor şimdi tekrardan bir temizlik yapacağım ve kaçağın peşine düşeceğim bulamassam kendimi daha fazla üzmeden komple yağı değiştirip birde bu şekilde kullanayım bakalım ne olacak tam olrak bilmeden ustaya kesilmeyelim fena oluyor sonra ;D ;D bilgiler için teşekkür ederimDixie' Alıntı:Castrol ama sentetik yağ konusunu bilemem, Mobil 1 biraz daha pahalı bana kalsa yine Castrol. Bir de aklıma gelmişken mağdem arabanin altına girebiliyorsun komple yağı boşalt, yeni yağ koy. Kaçak azalabilir yeni yağın vizkozitesi az olduğu için bir süre de böyle idare edebilirsin aslında. Yağ eskidikçe incelmeye başlıyor, ondan sonra oradan buradan kaçırma yapar terleme yapar vs vs..